~ Erica ~
" Yo We Should Go Out Of Town, Chyna Said."
" For What, Erica Asked ? "
" To Relax... Alot Of Drama Been Goin On & We Never Had A Break... I Say We Take One, Chyna Said. "
" Where Would We Go, Bianca Asked ? "
" Miami, Chyna Said. "
" Nahh We Go There To Much, I Said. "
" Vegas, Bianca Said. "
" Y Vegas, I Asked ? "
" What Happens In Vegas Stays In Vegas Duhh, Me & Chyna Said. "
" Fine When We Leave, I Asked ? "
" Tonight... I Gotta Run Home & Pack... Erica U Order Our Tickets & Chy Go Pack, Bianca Said. "
" Bet But Bianca Aug Deserves To Know What Happened To U, I Said. "
" I Think Bout It, Bianca Said Getting Up. "
" I Gotta Drop King Off To Ty, Chy Said. "
" & I Gotta Pick Jr Up Frm Momma, Bianca Said.
" Jordan @ My Moms, I Said. "
" Be Back Soon, Bianca Said Leaving. "
~ Bianca ~
I Picked Jr Up On My Way Home & My Baby Is Soooo Sleepy. I Was Trying To Talk To Him But He Tld Me To Shushh While He Laid On The Back Seat.
I Pulled Into The Drive Way Seeing August Car So I Knew He Was Here. I Blew Out In Frustration Cuz I Kno Erica Is Right ! Aug Deserves To Kno What Happened In My Past Still Haunts Me. I Cut The Car Off & Grabbed Jr.
Soon As I Walked Into The House I Laid Jr Down In His Bed. I Walked Into The Bedroom To See August Layin Down In Bed Watchin Tv. I Walked Into Our Closet & Grabbed My Suitcase & Went Back Into The Room.
" Where U Goin... U Leavin Cuz I Knew Bout Kyree Cheating Arent U, August Asked Sitting Up ? "
" Vegas & No But I Am Mad At U For Not Telling Me. "
" Then Why U Goin, August Asked ? "
" Cuz My Friend Need Me... I Need Time To Myself Also, I Said Still Packin. "
" TIME FOR WHAT BIANCA... I SWEAR U BETTER NOT BE GOIN TO VEGAS TO CHEAT ON ME...CUZ I WILL FUCK UR ASS UP, August Said Yelling !"
" Why U Yelling... Our Son Is In The Next Room Sleeping... I Swear If U Wake Him Up We Gonna Be Fighting... Plus Aint Nobody Thinkin Bout Stepping Out On Ur Ass... Im Not Like Ur Friend, I Said Snapping."
" Whatever... So Is It True, August Asked ? "
" Is What True, I Asked ? "
" That U Was Having A Baby Girl, August Said. "
" Yeah, I Said. "
" So What Happened, August Asked ? "
" I Was Raped By My Brother Friend... When I Found Out I Was Pregnant I Was Debating On If I Should Tell Him Or Not... So I Ended Up Telling Him... He Ended Up Beating Me So Bad That I Lost My Baby Girl... The Memories Still Haunts Me, I Spoke With No Emotion. "
YOU ARE READING
Remedy For Love
FanfictieAugust & Bianca Been BestFriends Since They Was 10... They Was Partners & Crime... They Did Everything Together... They Was Close As Hell But That All Changed Before Their Last Year Of High School Started When Bianca Had To Move To LA... They Promis...