~ August ~
" Its Guards At Every Entrance To This Place... It Dont Matta What Entrance Cuz They All Have 2 People, Kyree Said Comin Back To Where We Were. "
" Cool... So Do We Go In Here Wit Our Silencers On Or Do We Just Go Out Wit A Bang, Chris Asked ? "
" Tbh I Dont Give A Damn... I Just Want My Son Back & To Kill All These Niggas & GTF Out, I Said Bein Honest. "
" Ayeee I Say We Go In Wit Our Silencers On So We Can Surprise These Bitches, Tyga Said Grinnin Widely. "
" Fineee Quiet It Is, Chris Said Causin All Of Us To Put Our Silencers On. "
" Kyree & Chris Yall Take Upper Level... Me & Tyga Will Take The Lower Level.... Understand, I Asked ? "
Everybody Nodded.
" Lets Roll Out, I Said Gettin Up. "
We Made Our Way To The Front Entrance & Kilt The Guards On Site. We Opened The Doors & Creeped Inside Taking Caution. Once We Made Sure It Was Clear We Went Our Separate Ways.
As Tyga & Me Was Walkin We Heard Laughter. We Followed The Laughs & Saw Bout 6 Niggas On The Couch Just Smokin & Drinkin. Tyga & I Gave Each Other A Head Nod & Started Lighting These Niggas Up. We Made Sure That All Them Were Dead Cuz We Aint Tryna Leave Witnesses !
We Made Our Way To The Back Of The House & Checked Every Door But It Was No Jr In Site.
" Shit Man... Where Could They Hide Him, I Whispered. "
" Basement, Tyga Said. "
I Nodded.
We Made Our Way To The Kitchen Since Thats Where The Basement Stairs At. I Had One Of My Homies Hook Me Up Wit This Warehouse Floor Plan & I Studied It.
I Pushed The Door To The Kitchen Open To Take A Glance Inside. Since Tyga & I Were On Different Sides Of The Door I Put Up 1 Finger Indicating That It Was One Person In That Room. Tyga Nodded Fully Understanding Me.
I Bust In The Room Causin The Dude In There To Throw A Knife @ Me But I Ducked It. I Heard Someone Fall So I Looked Back To See Tyga Still Standin Wit His Gun Pointed. I Turned Back Around To See The Dude Who Threw The Knife On The Floor In A Puddle Of His Own Blood.
We Walked Over To The Basement Door & I Twisted It Open... We Cautiously Walked Down The Steps & Started To Search Rooms. This One Room I Opened Caused A Alarm To Ring Causin Armed Ppl To Quickly Gather Around Us.
" Shit, Tyga Mumbled. "
I Knew I Fucked Up Right Now... It Can Either Go 2 Ways... I Can Just Die Like A Pussy Or I Can Die & Take Some Of These Niggas With Me. I Looked Around & Its About 15 Men... I Knew I Can Take Atleast 9 Of These Niggas.
" 9, I Said Lookin @ Tyga. "
" Iguess That Leave Me With 6, Tyga Said. "
I Nodded & Started Shooting 7 Of These Nigga Before I Ran Out Of Bullets. I Threw My Guns Down & I Swiftly Brought Out My Knife Stabbing One In The Neck. I Took A Gun Frm The Dude I Killed & Shot My Last One. I Saw Tyga Strugglin Wit His Last Two So I Ended Up Shooting Them.
" Man I Had Them, Tyga Said. "
" Mhmm They Had Ur Ass Too, I Said Chucklin. "
I Felt A Cold Steel Press The Back Of My Head & Saw Tyga With One Pressed On His Forehand.
" That Was Pretty Impressive... But Ur Time Here Has Run Out, A Familiar Voice Said."
I Turned Around To Face The Familiar Voice & Couldnt Really Believe It.
YOU ARE READING
Remedy For Love
FanfictionAugust & Bianca Been BestFriends Since They Was 10... They Was Partners & Crime... They Did Everything Together... They Was Close As Hell But That All Changed Before Their Last Year Of High School Started When Bianca Had To Move To LA... They Promis...