! Change Erica Job To A Fitness Model !
~ Erica ~
I Woke Up To A Text Frm My Baby Daddy !
BabyyDaddyy : U Free Later Ma ?
Me : Yeahh After I Leave This Photoshoot
BabyyDaddyy : Itee Im Pickin U Up @ 8 ! So Be Ready !!!! Jordan Stayin @ My Moms Another Night ! She Aint Tryna Give Em Up Llss
Me : She Can Keep Him For Another Week.... JK Idk What I Would Do Bout My Baby
BabyyDaddyy : Gurl U Kno Ur Ass Gonna Be Like KYREE U BETTA GO GET MY MOTHERFUCKIN BABY BEFORE I STAB UR ASS !!!! " Girl Voice "
Me : Lmaooo U Kno Me So Well But Ima Hit U Up Later
BabyyDaddyy : Iteee
Erica They Ready For U, My Person Said. Okay Here I Come, I Said Standin Up Lookin Over My Outfit. They Dressed Me In A Black & Silver 2 Pic Swimsuit. I Had To Hold A Volleyball In My Hand. My Hair Was In Lose Curls Goin Down My Back & My Make Up Was On Fleek !!!! I Love Being A Fit Model !!!
I Stood Right There For 10 Mins Takin Photos. Alright All Done, The Camera Man Said. Once He Said That I Quick Left Work & Started My Day. I Went & Got My Make Up Done Since My Hair Was Already Done Frm The Photo Shoot ! My Phone Rung & I Answered !
Me : Wassup Gurlaaaa
DanDan : Why U Actin Ghetto & Shit
Me : Cuz I Can But What Ur Big Booty Judy Havin Ass Want
DanDan : U Tryna Hit Up The Mall ?
Me : Hell Yeahh Cuz I Need A Fit
DanDan : Itee Ima Pick U Up In 15 Mins
Me : Nahh Ima Pick U Up Since Im Already Out
DanDan : Itee Im @ Bianca House
Me : Bishh I Kno Cuz If U Was @ Chris House U Wouldnt Even Be Callin Me
DanDan : Bishh Byeeee
I Hung Up & Finish Dryin My Nails. After They Was Dry... I Paid Then Left ! I Drove To Bianca House & Blew My Horn. Danielle Came Out With Some Navy Blue Chanel Pants & Crop Top. The Chanel Logo Was White So She Wore Her All White Sneakers ! Her Hair Was Loose Curls.... My Bishhh Look Baddd !!!!!
Wear U Goin Lookin Like That, I Asked Pointin To Her ? Gurl Bye I Am A Grown Ass Bishh Ima Wear Wateva I Want, Danielle Said. Ouuu Bishh But U Look Gooddd, I Said. Gurl Ikno But U Look Like U Went Simple Today, She Said. I Had On My White Crop Top, White Grey Leggings & My White, Orange & Grey Nike Shoes. Yeahh I Had A Photoshoot This Morning, I Said. Ohh Bishhh Yesss FitThickArmy, Danielle Said. Bishh Dont Be Tryna Cop My Hashtags Anyway Im Goin Out Later, I Said. Where & Wif Who..Cuz U Aint The Type To Turn Up By Urself, Danielle Said. Idk Where But With Kyree, I Said. Ouuuu Gurl Yall Kno Yall Gonna End Up Fuckin, Danielle Said.
~ Later On That Night ~
As I Was Puttin On My Heels... My Doorbell Rung... I Grabbed My Purse & Headed Downstairs. I Opened The Door To See Kyree Wearin A Black Button Up Shirt, Black Slim Fit Jeans & Some Black High Top Versace Sneakers. He Had On Some Versace Glasses. Really A Cigar Already, I Said With My Hand On My Hip. U Look Beautiful Like Always,Kyree Said Kissin My Cheek. I Wore My Black Bodycon Dress With My Sides Cut Off & My Gold Platform Heels To Match My Gold Jewelry. My Hair Was Curly & Make Up On Fleekk ! We Walked To The Car & He Opened The Door For Me. Since When My BabyDaddy Become So Nice !? I Must Got This Nigga Pussy Whippedd ! Yeahh That Must Be It ! So Where We Goin, I Asked ? Baby Girl Its A Surprise, He Said. Well U Should Kno That I Hate Surprises Baby Boy, I Said. Well U Should Kno That Im Not Gonna Tell U... So U See When We Get There, Kyree Said. I Rolled My Eyes. Keep Rollin Ur Eyes Bet Ur Ass They Get Stuck, Kyree Said. Whateva Nigga, I Said.
~ Kyree ~
We Pulled Up Infront Of Razos. Its This Italian Restaurant Since Erica Ass Love Italian ! But This Shit Expensive Ass Hell Tho !! But Anything For My BabyMomma ! I Opened Up Erica Door & Walked Inside. Reservation For Kyree, I Spoke. The Lady Sat Us @ Our Seat & We Opened Up The Menu's. Kyree Why Is Everything $45 & Up, Danielle Said. Cuz This Place Expensive Ass Fuck, I Said. U Kno Im Good Wif Buffalo Wild Wings Or Red Lobster Or Something, She Said. Ikno Ma But I Wanted Tonight To Be Special, I Said. Special For What, She Asked ? Before I Could Respond The Waiter Came Over & We Ordered Our Stuff.
~ Mins Later ~
We Finished Our Food... Well I Finished My Food... Danielle Talkin Bout She Savin Room For Dessert. The Dessert Came Out & Danielle Got Her Spoon Ready. Fat Ass, I Said. Shut Up Niggaa Cuz U Love My Fat Ass, She Said. U Right So Thats Why I Brung U Here Tonight... To Ask U To Be My Girlfriend So What U Say, I Said. Hell Yeahh, She Said Kissin Me. We Kissed For A Min Or Too & It Was Gettin Heated. Fuck Dessert... Lets Go To Ur Place, Danielle Said. I Paid Check Then We Bounced Up Outta That Bishhh !
~ My House ~
We Got To My House & Clothes Was Instantly Everywhere.... Danielle Pushed Me On The Bed & Played Anaconda & Started Twerkin & Strippin. My Man Down Low Was Fully Awake So I Quickly Switched Positions To Where I Was On Top.... I Kissed Her Neck All The Way To Her Inner Thighs.... I Kissed Her Treasure Which Made Her Softly Moan...I Started To Slowly Rub Her Treasure To Tease Her & By The Way She Was Huffin & Puffin I Knew I Succeeded ! I Ate Her Out Til She Had Came Twice... I Sucked Up All Her Juices Then Slowly Insert My Dick In Her....
Kyree Just Fuck Me Already, Danielle Said Serious. Nahh Baby We Aint Fuckin... We Makin Love... Takin My Time Tonight, I Said. I Started Deep Strokin Her Real Slow Knowin She Love That Shit.... Fuckk Kyree, She Said In A Moan. I Kissed Her Neck & Formed A Love Mark There While Strokin Her Faster, Deeper & Harder !
I Flipped Her Over To Where She Was Face Down Ass Up & Rammed My Dick In Her ! I Started Strokin Her Fast & Hard ! Who Pussy Is This, I Yelled ! She Aint Say Nothing So I Went Faster & Harder ! Who Pussy Is This Erica, I Yelled Again ! Fuckkk Kyree Its Urs, She Yelled ! I Slapped Her Ass As She Started Throwin It Back On Me ! I Flipped Us Over & She Started Ridin Me Slow ! Man Baby Fasten That Shit Up, I Said Knowin She Teasin Me Now. She Smirked & Started To Bounce Up On Me Faster & Harder Makin Me Groan ! She Rode Me For A Good 3 Mins Til I Knew She Was Bouta Cum & So Was I So I Quickly Flipped Us & Started Fuckin The Shit Outta Her !!! FUCK KYREEE IM BOUTA CUMMM, SHE YELLED WHILE MOANIN ! We Both Came Together Then Collapsed On The Bed. We Were Both Breathin Heavy & Tired So We Went Smack Asleep Cuddled Up !!!!
YOU ARE READING
Remedy For Love
Fiksi PenggemarAugust & Bianca Been BestFriends Since They Was 10... They Was Partners & Crime... They Did Everything Together... They Was Close As Hell But That All Changed Before Their Last Year Of High School Started When Bianca Had To Move To LA... They Promis...