Chapter 20

519 4 1
                                    

~ Bianca ~

- Last Day On The Island -

Get Ur Ass Up Cuz, I Heard Danielle Yell ! I Pulled The Covers Over Me More... Hopin They Would Let Me Sleep In Peace ! Bishh If U Dont Get Ur Ass Up, Erica Yelled Snatchin The Covers ! WTF Do Yall Want @ 9 Ina Damn Morning, I Yelled Sittin Up ! Grumpy, Danielle Said. Very Grumpy, I Said. We See, Erica Said. Anyways U Gotta Get Up, Danielle Said. Whyyy, I Asked ? August Got Something Planned For Us This Whole Day & If U Dont Get Up We Gonna Miss Our Spa Appointment, Danielle Said. And God Knows I Need To Relieve Some Stress, Erica Said. Fineeee Damnn, I Said Gettin Out The Bed !

Hi How Can I Help You, The Lady Asked ? Appointment For Bianca, I Said. Is All Of Ur Party Here, She Asked ? Yes, I Spoke. Follow Me, She Said. We Followed Her To A Locker Room. U Will Change Into Ur Robes Here Then Go Out That Door For Ur Massage & Facial, She Said Pointin. We Got Undress & Put Our Towels On Then Headed Out.

Yo That Massage Felt Good As Hell, Erica Said Once We Left Out The Spa. Where To Now, I Asked ? Well We Did Our Part But Its Time For U To Meet Chandra @ The Nail Salon, Erica & Danielle Said Rushin Off ! Tf Is Goin On. I Headed To The Nail Salon & Saw Chandra. Heyy Boo, She Said Huggin Me. Heyy, U Kno Whats Goin On, I Said. Yeah But I Cant Say... Just Kno Its All Worth It, She Said. We Walked Inside & They Got Started On Us. What Color Should I Get, I Asked ? Lavender But I Think I Might Get Black, She Said. Itee & Nahh Go Wif The Teal... Its Pretty, I Said. OMG I Didnt Even See That, She Said Grabbin It. We Got Our Nails Done Then Went To The Hair Salon.

Bishh U Could Of Did My Hair For All This, I Said. Gurl Ikno But It Was Already Taken Care Of, She Said. I Havent Even Spoke To August Today.... Hopefully He Okay, I Said. Yeahh He Is... U See Him Later On But Right Now U Need To Go Meet Chyna.... To Go Try On Ur Outfit, Chandra Said. Itee Byee Gurl, I Said Huggin Her. I Meet Chyna @ The Store & She Quickly Pushed Me Into The Dressin Room. Sorry But We Dont Have Alot Of Time, Chyna Said. What Time Do I Have To Be Ready, I Asked ? 6, She Said. I Looked @ The Time & Saw Its 4:50. I Walked Out The Dressin Room & Shower Her The Outfit. Damn It Look Good... But Hurry Up Get Undress... We Gotta Go... U Still Gotta Get Ur Make Up Done, She Said Pushin Me Back Into The Dressin Room.

~ August ~

Yo Its Almost 6, Kyree Yelled ! Ite Man Thanks For Everything, I Said Dappin Kyree & Chris & Tyga Up. No Problem Nigga... See Yall Later On, Chris Said. Shidd We Might See Them Later On If They Aint Fuckin, Tyga Said. Man Whatevaaa See Yall On The Island Later, I Said Leavin Out. I Headed To The Restaurant & Made Sure Everything Was Set Before Bianca Got Here. I Brought The Whole Place Out So Its Just Us. I Had On All White With My Gold High Top Sneakers.

Bianca Walked In Wearin A Lavender Crop Top With A Fitted Long Skirt & She Had Her Some Nude Heels. Bianca Was Lookin Gorgeous & Her Curves & The Way Her Ass Was Sittin Up Was On Point ! Hey Auggie, She Said Huggin Me. Hey B ... U Look Gorgeous, I Said. Thx But I Feel Fat, She Sais Poutin. U Not Even Showin That Much... Plus U Pregnant, I Said Sliddin Her Chair Out. She Sat Down & I Pushed It Up Some. I Sat Down & A Waiter Quickly Came Over. Good Afternoon, What Can I Get U All To Drink, He Asked ? Water, I Said. Mango Tea, She Said. Okay & U All Food Well Be Right Out, He Said. But We Didnt Even Order Yet, She Said. I Already Ordered Our Food, August Said. Ohh Okay So Whats All This About, She Said. The Waiter Came Back With Our Drinks & Food & Quickly Left. August Ordered Me Some Steak, Mash Potatoes, Rice & Broccoli.... August Had Some Salmon, Mac & Cheese, Rice & Broccoli. So U Kno How I Always Didnt Let No Nigga Get Close To U, He Asked ? Yeah, Ur Ass Was So Over Protective, She Said Wit A Chuckle. Yeahh I Was So Over Protective Because I Didnt Want Nobody To Have U, He Said. Why, I Asked ? Because I Wanted U.... Bianca I Liked U For The Longest & Didnt Kno How To Express It, I Said. Awee Auggie Didnt Wanna See Bianca Wif Another Nigga, She Said. Yeahh Iguess U Can Say That, August Said Chucklin. Ite So Whats All This About & Dont BS Me, She Said. All Of This Is Showin How Much I Like U.... Were Right Here Right Now For Me To Ask U A Question, I Said. Whats The Question, She Asked ? Bianca Will U Be My Girlfriend, I Asked ? The Look On Her Was Face Was Priceless !!! U Kno Aug... I Liked U Too Ever Since We Was Kids... I Just Didnt Kno How To Express It Either. All Those Times I Was Lookin For A Nigga... I Was Just Hopin U Say Nahh U Dont Need Em Cuz Im Ur Nigga... Once We Reconnected After All The Years We Been Apart... All Of My Old Feelings For U Came Rushin Back... What Im Tryna Say Is U Should of Been Asked Me To Be Ur Girl Cuz I Would Of Been Said Yess... But Yess August I'll Be Ur Girl, She Said. I Hopped Out Of My Seat & Passionately Kissed Her. We Ate Some Of Our Food & Packed The Rest To Go. We Headed To Our Room Then Went & Got Off The & Headed To This Club On The Island.

~ Bianca ~

Im Officially August Girl !!! I Cant Believe It !!! Bruhh I Didnt Even Kno The Boat Was Still @ The Island, I Said. Thats Cuz It Dont Leave Til 2 Ina Morning, August Said. Ohh, I Said Laughin. So If U Wanna Go Swim In The Beach Water Naked We Can, He Said Winkin. Niggaa The Sharks Gonna Eat Ur Ass, I Said. Says The Person That Got Raped By A Dolphin, He Said. Shidd It Aint My Fault That The Dolphin Like My Booty, I Said Stickin My Tongue Out. I Love It Too, He Said Slappin It. We Walked Into This Club & The Shit Was Bouncin. We Saw Our Crew & We Headed Over There. The Girls All Got Up & Ran Over To Me. Sooooo, They All Said. We Together... Its Official, I Said Blushin & Smilin. OMG Congrats, They All Said. Bout Time Cuz I Was Waitin On Yall To Be Together, Chandra Said. Well U Dont Gotta Wait Nomore, August Said. Well Just Dont Fuck It Up, Erica Said. Ohh Trust Me I Wont, August Said Kissin Me. Betta Not Cuz We Do Jump Niggas, Danielle Said. Ohh I Kno, August Said.

Speakin Of Jumpin... Where That Nigga @, I Said. Who, Erica Asked ? Kyree Ass, I Said. Right There, Danielle Said. I Walked Off 1st & My Girls Followed Up. Kyree Saw Us & Tried To Walk Off But I Grabbed His Ass. U Already Kno We Finna Beat Ur Ass, I Said. Man Look I Aint Mean To Do It... Her Ass Was Goin Ham On Me & I Was Tryna Get Her Off, Kyree Said. We Can Do This The Easy Way Or The Hard Way, I Said. Whats The Easy Way, Kyree Asked ? We All Get Three Punches Or Kicks Anywhere We Want, Danielle Said. Itee Finee Can We Do This Somewhere Else & Not Here, He Said. Okay I'll Give U That, I Said.

That Night We Partied Hard & I Made All Them Niggas Stay Sober Since Me & Chyna Couldnt Drink !

Remedy For LoveWhere stories live. Discover now