Chapter 1

801 10 0
                                    

{{{ Bianca }}}

*FLASHBACK*

- 16 Yrs Old -

~ Text Mode ~

BESTFRENN : Man Cum On

ME : Makin Sure Its Clear Nigga

BESTFRENN : Hurry Up

ME : Here I Cum

I Climbed Out My Window & Climbed Down The Tree. I Ran Over To My Bestfriend August Car & Headed To This Party.

Man This Shit Betta Be Live & Yo Momma Goin Beat Ur Ass If She Find Out U Took Her Car, I Said Laughin At The Thought.

Man It Betta & She Aint Goin Find Out & But I See U Tryin Match My Fly, He Said.

I Had On A Grey Muscle Crop Shirt That Read " Bitch Please" , Some Black Ripped Up Skinnys With My Air Jordan 3 Retro "Wolf Grey" ... I Had My Hair Up Ina Bun So U Can See My Silver Jumbo Hoop Earrings, I Wore My Silver Necklace & Bracelet.

Boy Please U Jockin Me, I Said With A Smirk.

Man Get Out My Car,He Said Gettin Out.

I laughed & Got Out His Car. We Walked In The House & It Was Live ! We Headed In The Backyyard After Gettin A Drink & Bitches Was Jumpin In The Pool Naked & Twerkin. Everybody Was Turnt ! Wassup Ma,Some Cutie Said. Before I Could Reply August Came & Put His Arm Around My Waist. My Bad Homie... I Aint Kno This Was U, He Said Walkin Away. What The Hell... He Was Cute, I Said. He Wasnt For Uu, August Said. Then Who Is, I Asked ? He Shrugged His Shoulders. I Was Hopin He Say Him But Oh Well. Im Not Goin Lie...I Got Feelings For My Bestfriend... But He Would Never Feel The Same Way About Me....

Well Im Bouta Go Dance & Hopefully I Can Find Me A Cutie, I Said Walkin Off. I Walked Over Where The DJ Played Twerkoholic & I Started To Grind My Body To The Beat. I Felt Somebody Come Behind Me So I Started To Twerk A Little To Tease Em. Man Stop Teasin, August Spoke. I Dont Kno What U Talkin Bout,I Said Smirkin. I Started Twerkin Forreal Makin August Friend Get Happy. Man Walk Infront Of Me To The Car ,He Said. I Laughed Then Started To Walk To The Car.

{{{ August }}}

I Aint Get Home Bout Til 4 Ina Morning. Bianca & I Left The Party Then Went To The Park Then I Went In Her House To Chill Then Home. && Let Me Tell U... When I Got Home My Mama Was Up & Pissed.

Where The Hell U Been August ?? Its Damn Near 4:30 Ina Morning ! Give Me My Damn Car Keys Too, Mama Yelled Pissed ! Next Thing U Kno My Older Bro Mel Was Tryin Sneak In.

Mel Bring Ur Big Head Ass Over Here Too, Mama Yelled ! Mel Walked In & U Can Tell His Ass Is High So Mama Slapped The Back Of His Head. I Bust Out Laughin Then She Hit Mines.

Now Answer Me... Where The Hell Yall Been, She Yelled !?

I Was @ Bianca House Watchin Movies But Lost Track Of Time,I Lied. If Mama Knew I Was @ A Party She Would Have A Damn Fit.

I Was Chillin Wif My Homies,Mel Said Lookin Sleepy.

Yall Betta Not Let It Happen Again Or Ima Grab My Fuckin Belt & Beat Yall Asses With It...Then Make Sure Yall Take A Hot Ass Shower So It Can Sting . Now GoodNight, She Spoke. We Headed To Our Room & Went To Sleep.

(((( August In Media ))))

Remedy For LoveWhere stories live. Discover now