0.8

4 3 0
                                    




.

Tünelden çıkmışlardı. Zeren hayata gözlerini yummuştu. Doğa'nın ve Elif'in içi parçalanıyordu ama zaman ile yarıştıklarının da farkındalardı.

Tünelden çıkınca onları dikenli yollar karşıladı. Havada uçuşan blok gibi olan dikenli yollar...

Kemal oynadığı oyunlarda daha zorlarını yaptığı için tecrübeliydi ama bu gerçek hayattı.Yine de bu parkuru ustaca geçiyordu. "Bu çok kolay." dedi kendi kendine.

Hızlı hızlı parkuru bitirecekti, 'biri ölecek' yazısını görmese. Sayaç sadece yarım sayiyelerinin kaldığını gösteriyordu. Doğa ve Elif parkuru hızla bitirmişlerdi.

"Hadi Kemal." dedi Doğa. Son on saniyeleri kalmıştı. Elif de Doğa hızla Kemal'e seslendiler. Sayaçta '00.00' yazarken Kemal'in üstüne doğru bir ip geldi, boynuna dolandı ve onu havaya doğru sürükledi. Elif'in gözü 'Görev Başarılı Bir Kişi Öldü' yazan tabela çekti. Doğa'nın kolunu çekip yazıyı gösterdi. "Demek bu yüzden." dedi Doğa içli içli.

+++++\+++++++++\++++++++\+++++++\

Kemal'le birlikte yok olan parkurun başından diğer parkura doğru hızla yürüyerek gelmişlerdi. Çok zamanları kalmadıklarını biliyorlardı. "Bitmesi için kaç dakika kaldı? Kaçta bitiyor?" diye sordu Doğa. Keşke Elif Doğa'nın sorularının yanıtlarını bilseydi.

Elif umutsuz çıkan sesinin tınısına dikkat etmeden -'Sesinin tınısına dikkat et Nazlı!' Aklıma geldi napim yanii- "Yolun sonuna geldik." dedi.

"Kurtar hepimizi" dedi Doğa. Kendini feda etmişti arkadaşları için. Elif'in zihninde günler önce Arda'nın ölmeden dediği bir söz yankılandı. "Kurtar hepimizi Elif!"

Ölüm kapağı yazan bu son parkuru tamamlamak için Elif'in çok önceden beri yanında olan sihirli değneğe ihtiyaçları vardı.

Dolap gibi olan bu değişik aynalı kısma geçti Doğa. Son on iki saniye kalmışken Elif değneği ile büyüyü yaptı.

belkide zaman tam dolmadan Doğa başka bir evrene ışınlandı ve Elif parkurları tamamlayıp arkadaşlarını kurtardı. Ya da Elif başaramadı ve hiçbir şey eskisi gibi olmadı. Kim bilirdi ki?

8.BÖLÜM SONU
DEVAM EDECEK...

Kovboylar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin