Bi insanin cakrasini bulmasinin 2 yolu vardir cakra yogasi yada cakrani vucudunda dolastirip gozunu kapatip gucunu hayal etme yontemi 2. Yöntem kesin sonuç vermez bu yuzden çakra yogasi tercih edilir o an zamanim hic yoktu cakrami vucudumda dolaştirip gozumu kapatip hayal etmeye başladim.
gucumu gozumde kapkara suliyetler dolasmaya başladi ve o cakra beni bile o an urkutmeye yetmisti cakrami elimde top gibi toplamaya calistim cakra rengi genellikle mavi olurken bende siyah ti ve bu hic gorulmemisti koruma birligi o an put gibi kesilmisti o an bende cakrami anlamaya calisiyodum bagimli cakra o dogdugun klanin gucunu alir 2 farkli klandan bireyler evlense bile hangisinin cakrasi daha baskinsa o gucu alir.
bagimsiz cakra ise sadece mavi olur ve herhangi bi klanin gucune benzer bisey bile kullanabilir farkli farkli elemenler bu tarz seyleri bile uzun bi egitimden sonra yapabilir. Dusunmeyi birakip hedefime yogunlastim ayaklarima ve ellerime cakralari yogunlastirmistim ustalasmak icin vaktim yoktu kaçma durumunda cok zorluk cekerdim.
her seferinde kacma durumunda kalirdim tum gucumle hareket ettim o yogunlastirdigim cakra sayesinde hersey cok yavas geliyodu hizli bi sekilde o atese atan adamlarin birine vurdum cakrada ustlasamadigim halde bile adamin karnini delmistim o anki birlikler sinirle ustume saldirdi ama ayagima yogunlastirdigim cakra sayesinde.
hersey cok yavas gorunuyordu. O adamin islerini bitirmem uzun bile surmedi beni goren tum herkesi oldurdukten sonra kacmaya odaklandim cok fazla birlikten insanlar var hepsini oldurmeye kalkmam cok tehlikeli olur gelen sesten dolayi gelen cok kisi oldu.
O an hizlica kacmaya calistim canavarla dolu ormana girmek zorundaydim o kadar cok tehlikeli ki birlikte kidemli olan insanlar bile girmiyodu koşabildigim kadar koşmaya calisiyodum cakrada kullanimda uzman olmadigim icin cok fazla harciyodum.Ve sanki bilincim kapaniyo gibiydi o anki ilk defa cakra kullanimi yorgunluk artik bunlari vucudum kaldiramiyodu sadece kacmaya odaklandim sonrasinda ise yanlişikla bi agac dalina takildim kafami cok sert bi sekilde kayaya carptim yuzumden akan o kanin sicakligini hissedebiliyordum.
Bilincim tekrardan gitmeye başladi o an gölge yine çikti.
Gölge: bakiyorum ki uyanmissin ilk deneyimin nasildi çakranin verdigi guce alisabildin mi.
O an sadece bitkin sekilde golgeye bakiyodum bu çakra vucudumu daha da fiziksel olarak artiyordu hicbir cakrada bu yokken bu yetenege sahip olmam kuşkulandirmaya başladim o anki yukses sesle golgeye bunu sordum
Gölge: Bu yolculukta artik teksin eger bisiler ogrenmek istiyosan cabalaman gerekir simdilik benden bu kadar.
O an hizlica kayboldu ne oldugunu anlamazken kendimi boşluk icinde düşüyormuşum gibi hissettim. Gözümü açtigimda apar topar oldugum yerden firladim o an yaralarimi kontrol ettim ama garip şekilde iyileşmişti acaba gölgenin yaptigi bişeymiydi?