• 1. fejezet

613 24 0
                                    

Hol is kezdjem ezt a mesét? Hát ez egy remek sztori, ha engem kérdeztek. Kezdem is a legelején. Egy szépséges reggelen, amikor még nagyban aludnék, anyám jön be hozzám.
-Jungkook! Kelj fel! Beszélnünk kell!-simogatja hátamat.
-Jajh mivan már?-nyavajgok.
-Meg fogsz házasodni.-jelenti ki nyugodtan. A szemeim kipattannak és felülök az ágyon.
-Tessék?-nézem anyámat idegesen.
-Találtunk egy tökéletes fiút számodra.-mosolyog. Igen, meleg vagyok. A szüleim azóta nyaggatnak, hogy találjak valakit. No igen. Még ha én találtam volna! De hát apáék nem bírnak magukkal.
-Inkább elszívok egy cigit, mert ezt már nem lehet épp ésszel bírni.-kimegyek az erkélyre és rágyújtok.
-Holnap érkezik ide. Rakj rendet a szobádban és találj ki valamit. Puszi!-integet anya. Ezt nem hiszem el...remélem nem valaki olyat hozat ide, aki...dominánsabb mint én. Nem szeretek alul lenni. A gondolattól is felfordul a gyomrom. Elszívom a bűzrudat és lemegyek reggelizni.
-Jó reggelt!-köszön a szobalány, Tina.
-Jó reggelt.-morgom.
-Fiam, ne légy ilyen duzzogós. Légy férfi. Holnap jön a férjjelölted!-kezdi ő is. Hát ez hihetetlen! Én, mint gazdag ficsúr, kényszerházasságokba vagyok tuszkolva.
-Mit kér enni uram?-kérdi a lány.
-Két gőzgombócot.-sóhajtom. Semmi kedvem ehhez a házasság dologhoz. Én szabad akarok lenni, mint a madár. Nem egy emberhez ragaszkodni...

Strawberries and cigarettes『taekook』Where stories live. Discover now