A repülőút remekül telik, mivel Tae mellett ülök. Egész végig fognom kell a kezét, mert fél. Kis drágám. Leszállunk, fogunk egy taxit a fiúkkal és megyünk a villába. Igen, kibéreltem két hétre ezt a hodályt a paradicsomban. Van egy tervem, de majd úgy is megtudjátok, nem mondom el. Meg is érkezünk a csodaszép helyre. Mindenki ámult, köztük én is.
-Kook, ez gyönyörű.-ölel meg szerelmem.
-Tetszik?-puszilok hajába.
-Nagyon.-kezd el sírni. Jimin-ék csak minket figyelnek, ahogy bujcizunk.
-Pakoljunk be!-sikítozik Jimin. Ez a villa a tengerpart mellett van, így tudunk pancsolni. Fel is megyünk csodás szobáinkba. Mindannyiunknak a tengerre néző panoráma jut.
-Kookie!-néz rám Taehyung.
-Tessék?-fogom meg kicsi kezét.
-Szeretlek.-mosolyodik el pajkosan. Ez az első, hogy kimondta.
-Én is téged kicsim!-nyomok egy puszit édes ajkaira. Ez a srác megbolondít.
-Fiúk, gyertek fürdeni!-ordít be Yoongi, miközben az ölében fut Jimin-nel. Két dilinyós.
-Hát jó.-sóhajt szerelmem. Előszed egy fehér fürdőnadrágot. Szépen, lassan elkezd levetkőzni. Amikor az alsóját veszi le, nekem háttal fordul és lábaival kecsesen odébb rúgja a ruhaanyagot. Jó ezt nem bírom. Olyan a bőre mint a méz. Olyan szép és olyan finom. Felállok az ágyról, majd a háta mögé lépkedek. Finoman átkarolom vékony derekát, mire ő megugrik. No igen...nem csoda, hogy megijedt, hisz idő közben valahogy én is pucér lettem.
-Kookie, mit csinálsz?-sóhajtozik. Én ezzel nem törődve hozzá érintem nemességemet a kerek fenekéhez.-Elég!-mosolyog és felkapja a naciját, majd elszalad.
VOUS LISEZ
Strawberries and cigarettes『taekook』
FanfictionEprek és cigaretták. Vajon mi lesz egy kényszerházasságból? Most bepillantást nyerhettek! Jó olvasást!🍓🚬