• 16. fejezet

286 15 0
                                    

-Jó re...oh...-ordibál be valaki.
-Te jó ég!-kiált be mégegy ember. Álmosan felülök és azt látom, hogy én meztelenül vagyok, Tae pedig a tagomat fogva alszik, és nincs rajtunk takaró. Fejemet az ajtó felé vezetem, ahol Jimin és Yoongi lefagyott arcával találkozom.
-Istenem, fiúk!-kiáltok rájuk, majd magunkra húzok egy pokrócot.
-Láttad milyen segge van a kissrácnak?-szól Jimin Sugához.
-Hé!-mondom morcosan.-Azt nekem van jogom nézegetni, jó?-játszom a durcis fiút.
-Csak akartunk szólni, hogy gyertek le reggelizni. De ahogy elnézem, nem vagytok éhesek.-mutat Chim az üres fagyisdobozra. Oh, istenem.
-Egy perc és megyünk.-mondom és kiküldöm őket.-Tae, kincsem ébredezz!-simogatom barna hátát.
-Jó.-ásítozik, majd nyom egy puszit a farkamra.
-Na elég!-kuncogok és felkapom az ölembe ezt a meztelen szépséget.-Öltözz!-vigyorgok és lerakom a szekrénye elé, majd én is a sajátomhoz kullogok. Mindketten szürke pulcsit és gatyát választottunk, így passzolunk.
-Na hello, fiúk!-vigyorog két lüke barátom.
-Szevasztok.-nézem őket gúnyosan.
-Arra gondoltunk, hogy elmehetnénk hajókázni a Csendes-óceánon. Mit gondoltok?-kezdi Jimin.
-Nem rossz ötlet, kimozdulhatnánk.-mondom mosolyogva.
-Akkor foglalok hajót.-pattan fel Suga az asztaltól és otthagy bennünket.
-Hallom Taehyung szexeltetek.-támaszkodik meg kicsi kezein Jimin.
-Honnan tudod?-néz szerelmem értetlenül. Hú, Chim most meghalsz.
-Mindegy, megyek Yoongizni.-vigyorog.
-Reggel benyitott.-suttogom a mellettem ülőnek.
-Mindent látott?-ijed meg.
-Mindent is.

Strawberries and cigarettes『taekook』Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang