-Kookie mindent elraktál?-kiált fel Taehyung.-Kook!-ordít tovább. A háta mögé lopózok, átkarolom a derekát és adok egy puszit a nyakára.
-Jaj, ne ijesztegess.-kuncogja el magát. Igen, elég jóban lettünk. Maradjunk annyiban, hogy ez a tegnap esti dögönyözés szexbe torkollott, szóval ja. Azt mondta, hogy még soha sem lovagolt, de nekem nem úgy tűnt.
-Igen, megvan minden.-csinálok egy szívásfoltot a nyakára.
-Ezt most miért?-néz morcosan.
-Megjelöltelek.-túrok bele piros hajába, majd gyorsan elszívok egy cigit.
-Fontos?-figyel engem fintorogva.
-Igen, az.-vigyorgok. Elnyomom a szálat és el is kezdem pakolni a bőröndöket a kocsiba. A fiú csak csöndben követ. Nem szereti, ha cigizek, de ez van.
-Na gyere baba.-csókolom meg, amitől megnyugszik és felkapom az ölembe. 9:30. Jó, induljunk. Beültetem a kis drágát és megyünk a reptérre. Megérkezünk.
-Kook! Van számodra egy meglepetésem!-mosolyog Tae.-Csukd be a szemeidet.-kérésének eleget téve behunyom őket.
-Kook!-kiált egyszerre két ismerős hang.
-Ha! Yoongi, Jimin!-ölelem meg barátaimat.-Hát ti meg?-nézek értetlenül.
-Taehyung meghívott minket Hawaii-ra veletek.-mosolyog Jimin.-De nyugi, mi fizetjük.-neveti el magát, amire mindenkiből kitör a röhögés.
-Köszönöm Tae!-puszilom meg.
-Aish! Olyan cukik vagytok.-mondja Suga káromkodva.
-Menjünk a gépre.-vigyorog kicsi szerelmem. Megvolt a becsekkolás, így már szállunk is fel a repcsire. Udvariasan előreengedem a kicsikét, hadd figyeljem meg kerek gömbjeit. Csak végig nyalom a számat és fejemet rázva beszállok én is.
ESTÁS LEYENDO
Strawberries and cigarettes『taekook』
FanficEprek és cigaretták. Vajon mi lesz egy kényszerházasságból? Most bepillantást nyerhettek! Jó olvasást!🍓🚬