Unottan visszakullogok a szobámba. Miért csinálom ezt? Borzasztó...csak ha meg itt hagynám ezt a kócerájt, ugrana az örökség. Úgyhogy maradok. Inkább felhívom legjobb haveromat, Suga-t.
-Szevasz!-köszön.
-Cső. Hallod? Férjül veszek valakit.-fogom a fejem.
-Ne szopass, megházasodsz? Ayyooo...-röhög.
-Ez nem vicces. Holnap jön hozzánk. Elméletileg itt is marad, hogy az esküvőig összeszokjunk. Hallottál már ekkora baromságot?-panaszkodom.
-Jaj, tesa nyugizz le! Én is így voltam Jimin-nel. És még most is minden remek.-bíztat haverom.
-Na jól van ám. Leteszem, rendet kell raknom.
-Csak nehogy már az első éjjel kisajátítsd!-nevet és rámbassza a telót. Kösz, Min, sokra mentem ezzel. Elkezdek pakolászni. Összeszedem a konzolaimat meg a popcornt a kanapém mögül. Azért a full fekete meg szürke szoba lehet, hogy túlzás lesz...de én ezt szeretem. Még a polcaimat is letörölgetem. Ilyen is csak egyszer van egy életben. Meg ki is porszívózok. Kiszellőztetem az ágyneműimet. Huh, teljesen ki vagyok. Kopogtatnak.
-Szia kicsim! Jaj, de szép lett a szobád! Na. Jöttem kicsit mesélni. A srácot Kim Taehyung-nak hívják. Láttam, nagyon aranyos. És ami a lényeg! A szülei dúsgazdagok!-meséli. Szinte látom a won jeleket a szemében. Pénzmániás...mindegy is.
-Letusolok. Reggel jön, vagy mikor?-nézek anyára.
-Oh, ebédre. Tarts rendet! Jó éjt!-és elhagyja a kis barlangomat. Beállok a zuhany alá és hát elvégzem a dolgomat...fiúk tudják...aztán bebújok az ágyamba és gyúrok a holnapra.
KAMU SEDANG MEMBACA
Strawberries and cigarettes『taekook』
Fiksi PenggemarEprek és cigaretták. Vajon mi lesz egy kényszerházasságból? Most bepillantást nyerhettek! Jó olvasást!🍓🚬