• 12. fejezet

310 18 0
                                    

Nyitogatom pilláimat és egyből észreveszem ezt a tüneményt. Milyen rosszfiú is tud lenni. Hihetetlen. Sosem nézné ki belőle az ember, hogy iszik és képes lenne belemenni abba, hogy megdugják. Gondolataimból nyüszögése rángat ki.
-Kook. Undorodsz tőlem?-néz rám könnyes szemekkel.
-Dehogy Tae! Miből gondolod ezt?-figyelem értetlenül, ő pedig csak sír.
-Mert nem akartál velem szerelmeskedni.-szipog és kimegy a szobámból. Istenem...megint elcsesztem. Nem akartam kihasználni. Olyan részeg volt. Nem tudtam ezt tenni vele. Áhá! Elviszem valahova, mert biztos unatkozik itt. Meg is van! Előkapom a laptopomat, keresgélek egy kicsit és már ki is találtam, hogy mi lesz. Boldogan futok le babámhoz és elé állok.
-Taehyung, elmegyünk Hawaii-ra!-vigyorgok. A könnyei hullatását abbahagyja és óriási íriszeit rám vezeti.
-Tényleg?-hitetlenkedik.
-Igen, lefoglaltam mindent, holnap 10:30-kor indul a gép.-annyira lelkes leszek, hogy felkapom az ölembe ezt a szépséget és elkezdek vele a házban futkosni.
-Kookie, tegyél le!-nevet, amitől még boldogabb leszek. Össze-vissza cipelem őt ebben a hodályban.
-Te nem fáradsz el sose?-kuncog.
-Nem, ha rólad van szó.-megállok vele és alaposan megölelgetem.-Utazunk Hawaii-ra Taeee!-kiáltozok örömömben. Annyira szerencsés vagyok, hogy ez az angyal lesz a házastársam.
-Nyuszim, befejezted?-vág komoly arcot a kisebb, aki nemmellesleg még mindig átkarol a lábaival.
-Nem!-kezdem el csiklandozni, amitől újra mosolyog. Gyönyörűm...

Strawberries and cigarettes『taekook』Onde histórias criam vida. Descubra agora