• 4. fejezet

412 19 1
                                    

Az ebéddel mindenki végzett.
-Nos, azt hiszem ideje lesz mennünk.-szólnak Taehyung szülei.
-Maradhatnak még!-mondja apa. Minek? Menjenek csak haza, elég volt ennyi jópofizás.
-Nem, tényleg vár minket a munka! Szia kicsim.-ölelgetik meg fiukat, beszállnak a limuzinba és itthagyják ezt a gyereket.
-Nos kicsim, mi is megyünk apáddal. Mutass meg mindent Taehyung-nak!-vigyorog anya és ő is elhúzza a csíkot, karján apámmal. A fiú idegesen rágja a száját. Szerintem zavarban van.
-Hol fogok aludni?-kérdi a semmiből.
-Oh, öhm, velem.-köhintek párat. Elindulok fel a lépcsőn, ő pedig követ.
-Itt minden ilyen sötét?-kérdezi furcsán bámulva szürke-fekete szobámat.
-Hát, igen.-vakargatom tarkómat.-Ez az ágy. De ha nem szeretnél mellettem aludni, akkor megcsinálom neked a kanapét.-játszom a kedveset, de most semmi kedvem udvariaskodni.
-Az jó lesz, köszönöm.
-Pakolj csak ki!-veszem el bőröndjét és a szekrények elé viszem.
-Hát jó...-sóhajt és elkezdi kiszedegetni a gönceit. Szexibbnél szexibb ruhák kerülnek elő, amitől kezdek zavarban lenni.
-Akkor megcsinálod az ágyamat?-neveti el magát látva bambulásomat. Jó segge van, nem tudok mit csinálni. Egyből kapcsolok és futok az ágyneműhuzatokért. Úristen. Na jó...ez a srác egy tünemény. Valahogy ki kell vernem a fejemből a kósza gondolatokat, de látva formás hátsóját, nem megy. -Huh, nyugizz le Kook!-szólok merevedő tagomhoz.

Strawberries and cigarettes『taekook』Onde histórias criam vida. Descubra agora