• 15. fejezet (18+)

347 17 0
                                    

-Na csak hogy itt vagytok!-szólnak a tengerparton üldögélők.
-Menjünk!-ugrándozik Jimin. Mindannyian befutunk a frissítő vízbe. Olyan jól esik kiáztatni a testemet. Amíg ezen elmélkedek, Tae szinte belefojt a tengerbe. Lenyomja a buksimat és a víz alatt tart. No de nem ússza ám meg. Hirtelen kiugrom a vízből, az ölembe veszem és elrepítem egészen Yoongi-ig, aki röhög egyet, majd elhajítja Jimin-t. Remekül szórakozunk, mint az ovisok. Még úszkálunk egy kis ideig, majd inkább visszamegyünk pihenni.
-Ajh Kook, de jól nézel ki!-nyalja végig száját Tae, miközben engem vizslat.
-Tényleg?-nézem értetlenül. Ja, hoppá. Hiszen nincs rajtam semmi. Éppen venném föl ruhadarabjaimat, amikor Tae végigsimít mellkasomon.
-Csak egy kicsiiit.-néz ártatlanul és tovább nyalogatja ajkait.
-Mit szeretnél, kicsike?-húzom magamhoz, mire kipirul.
-Maradj itt!-szól rám én pedig álló farkammal leülök. Istenem ez a fiú. Visszaérkezik egy doboz fagyival.
-Hát ez meg?-figyelem értetlenül édes, mégis szexi arcát.
-Egy kis nyalánkság.-kacsint rám. Letérdel elém. A kanállal kivesz egy adag eperfagylaltot és a tagomra keni.
-Ajh, Taehyung! Lefagynak a tökeim.-ő nem szól semmit, csak bekapja. A fejét lassan mozgatja rajta, amitől átmelegedik.
-Finom vagy.-mosolyog és egy újabb kanállal rápakol, amit komótosan le is nyal.
-Oh Tae!-ordítok és elélvezek. Természetesen a kis drágám egy szempillantás alatt eltünteti a váladékom és az édesség keverékét. Még párszor végignyalja nemességemet, majd így szól:
-Jó éjt Kook!-puszil arcomra, és befekszik mellém az ágyba. Te jó isten. Ez feldolgozhatatlan.

Strawberries and cigarettes『taekook』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora