Стоп! Що відбувається?! Чому весь палац у вогні! Зберися, Елізабет, потрібно знайти мокру тканину і прикласти її до рота. Я відірвала шмат білої тканини нічної сорочки і намочила її приклавши до рота. Тут не можна залишатися, потрібно знайти Фелікса, чи когось зі слуг, я вийшла з кімнати і попрямувала вниз по сходах. Кашель почав все сильнішати, через дим що окутав палац ,важко дихати, а з тим і думати, розум затуманювався та потроху відключається. Стеля тріщала, зверху обвалювалися дерев'яні балки, поки одна балка з гучним тріском не почала падати прямо на мене. Це вивело мене з затуманених думок передавши адреналіну в корові, я встигла відскочити , але не встоявши на місці почала падати вниз вдаряючись об сходинки та обвалені шматки деревини. Я не можу рухатися, сили покидають мене, але хто ж це я чую чийсь голос і силует..Фелікс?
-Я знайшов її! Скоріше, покличте лікарів!
- Добре, ви всіх знайшли?
- Здається так,але..
-А...
- Принцесо ви прокинулися?!
- Мхм..
- Як ви себе почуваєте?!
- Де я? Що сталося?- обпершись рукою на землю запитала я.
- Ви на подвір'ї, сер Фелікс винес вас із пожежі. Я к ви себе почуваєте, у вас нічого не болить?
- Голова болить і- я почала кашляти перед тим як встигла закінчити. Я поглянула на свою руку, якою прикрила рота, вона в крові, мій погляд опустів, я підвела погляд на оточуючих.
-О Офело ! Вона кашляє кров'ю! Лікарю! Лікарю..
Що сталося, де я? Навкруги лиш тьма, я подивилася під ноги, фу, що це болото, по моїй нозі стікало чорна чи то вода чи то болото і досі у тому у чому й була у білій нічній сорочці. Що ж це за місце? Ох! Я злякалася, що якщо, я померла! Ні, ні, ні ні! Я повинна заспокоїтися, можливо звідси є якийсь вихід. Я попрямувала далі у безкрайню тьму. Скільки не йду, а з кожним кроком все важче і важче, але це місце справді не звичайне чи напрочуд занадто звичайне навкруги все чорне. Насправді хоч тут і темно, я подивилася під ноги і на сорочку, я можу все чудово бачити, хоч бачити тут і нічого . Дивно, а за весь цей час, а моя сукня не вимазується. Я прижмурила очі, що то там, щось світиться біло- блакитним сяйвом.
Я попрямувало в сторону загадкового блакитного сяйва. Крок за кроком мої ноги грузли в темному болті та робили кроки важчими затягуючи в пітьму. Навкруги ні звука, лиш тиша, солодка тиша, можна лиш почути звуки моїх кроків та биття серця.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магія пророкованих
Художественная прозаЦя історія про те, що брехня може зробити зі світом, як глибоко вона може вкорінитися, та які наслідки може за собою нести. Елізабет Феліція, юна королева, вибрана дитиною богів Офело, принести щастя та процвітання своєму народові, єдина, хто за баг...