Розділ 32 Жаб'ячий оркестр

3 1 0
                                    

Вдихнувши на повні груди, можна відчути настільки свіже повітря в оранжереї, наповнене ніжними і солодкими пахощами квітів, присмаком цитрусів. Одна за одною заносили вишукані страви, від м'ясних делікатесів до фруктових композицій. Схоже, чаювання переростає в обід, і треба було мені прийти першою.

За скляними дверима виднівся просторий зелений сад, пальми, різноманітні кущі та квіти надавали атмосферу незвіданих джунглів.

-Усім доброго ранку, сподіваюся я не спізнився. Еліз, ти що тут одна.

-Якщо ти бачиш ще когось, я б радо на нього поглянула.

-Авжеж, то де всі інші? – Алій присів поряд.

-Думаю вони скоро будуть.

Не пройшло і десяти хвилин, як королівська родина увійшла при повному параді. Серйозний, немов кам'яна статуя чоловік, представився як Алакаї Аква та побажав нам приємного проведення часу. То от який батько Ніколаса, на вигляд високий з гарним обличчям і дрібкою сивини у волоссі. Він не виглядає як погана людина, але звичка посміхатися йому незнайома. Приємна бесіда наповнювала кімнату, то можна нарешті розповісти йому про листа.

-Нещодавно мені прийшов лист, у якому було повідомлення від церкви.

-І що ж ці виродки там написали.

-Що нашим лінощам прийшов кінець, через два місяці, я буду змушена повернутися в Еланія.

Запала мовчанка, але вона не була сумною чи неприємною, навпаки, ця тиша була дуже спокійною.

-В такому разі, нам треба добре постаратися. У мене є декілька ідей, що до того як проникнути у палац.

-Обговоримо їх пізніше всі разом, план переговорів потроху починає вимальовуватися в моїй голові.

Він кинув на мене погляд, який важко було прочитати, але здавалося ніби, йому було мене дуже шкода. За мить до нас підійшов Лукас.

-Алію, можна з тобою поговорити?

-Якщо Еліз мене відпустить.- він хитро мені всміхнувся.

-Забери вже його звідси.

Так повинно бути достатньо, чи ще трохи відійти, якщо він не буде кричати, то ніхто нас не почує.

-Ми вже достатньо далеко, ніхто не чує, кажи що хотів, тільки швидко, я хочу їсти.

-Ти пам'ятаєш , що сталося, коли ми зустрілися?

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Магія пророкованихWhere stories live. Discover now