Навіть сонце ще не вийшло за обрію, а ми вже були на ногах, стояли на вулиці, біля готелю, чекаючи на карету. Місто ще й не думало прокидатися, воно ліниво сопіло, розкидало туман по вулицях, опускаючись росою на кожний паросток трави, прохолодою у повітрі пробираючи до сиріт на руках. Навкруги так тихо, і лиш подекуди чується цвіркотіння цвіркунів або спів ранніх пташок. Карета під'їхала і ми вирушили до палацу, де на нас вже чекав Лукас Вальді.
Він виглядає трохи втомленим, не таким бадьорим яким був учора, але незважаючи на це, він зробив все як і належить принцові, привітав нас і провів до гори, звідси і починається наш маршрут, тепер тільки вгору. Сама гора на вигляд і не така висока, але підніматися на неї від того не легше, стежки подекуди рівні, а подекуди стають крутими, і важко йти далі. Ми потруху просуваємося уперед, і ось вже навіть сонце випустило своє золотисте проміння.
Цікаво, що саме Лукас Вальді мав на увазі під пригодою, бо щось я не дуже розумію, куди ж саме ми йдемо, так, вгору, але куди конкретно? Лісовий народ, хто ж вони такі? Може там є якийсь табір, де можна зупинитися, хоча щось я у цьому дуже сумніваюся. Стежки тут не підходять для коней, я навіть не говорю про карети, які б могли доставити вантажі, тут і нам у чотирьох важко іноді іти.
Я зупинилася і обернулася назад. Ми вже доволі високо. Легкий прохолодний вітерець окутав моє обличчя. Звідси видно весь Каейлум і ліс, що навкруги. Неймовірний краєвид, хоч стежка стає все крутішою, а йти немає сил, воно того варте, варте на всі сто відсотків. Я посміхнулася, і знову продовжила йти.
- То ж, хто такий це й , лісовий народ, про який згадував Лукас?- збираючись на схил запитала я.
- Насправді, я не знаю, напевне це чисто Рос- Вальдське поняття.- відповів Ніколас.
-Стій. Ти справді не знаєш, хто такі лісові люди, або лісовий народ? – перервав нас здивовано і у якомусь захваті Алій.
-Так, я не з цих країв, тож це і не дивно.
Алій зупинився, підняв голову трохи вгору і урочисто прокашлявся.
- Кажуть, що в лісах Рос-Вальду живе таємничий лісовий народ. Давним давно, вони покинули своє королівство через переслідування церкви і жахливу війну, вони пішли туди де ніхто б їх не знайшов, де Люфус - бог природи, захистив би своїх дітей...у ліс.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магія пророкованих
Tiểu Thuyết ChungЦя історія про те, що брехня може зробити зі світом, як глибоко вона може вкорінитися, та які наслідки може за собою нести. Елізабет Феліція, юна королева, вибрана дитиною богів Офело, принести щастя та процвітання своєму народові, єдина, хто за баг...