- За трьох до Каеайлуму візьму 35 тисяч соль.
- Це буде близько 20 тисяч соль.
- Менше аніж за десять тисяч ви нікого не знайдете.
Все це за рамками нашого бюджету, я сіла на лавку. На площі панував галас та метушня, свіже м'ясо, найгарніші тканини, багато табличок та вигуків чулися з різних сторін. У цьому капюшоні я почуваю себе злодійкою, але так треба, якщо я не хочу щоб всіх нас, не включи Алія викрили. Я зняла капюшон на одну секунду і подивилася навкруги, у самому кінці площі стояв дідуся із возом. Можливо він погодиться нас підвезти.
- Доброго вам дня, не підвезете трьох мандрівників до Каейлуму.
- До Каейлуму, ну чого ж підвезе, за три тисячі соль за всіх.
- О справді?! Дуже вам дякую пане, то коли ви вирушаєте?
- Та через пів години.
-Ще раз вам дякую, я тільки почекаю свої товаришів.
Я знову пішла до лавки і накинувши капюшон сіла чекати Алія і Ніколаса. Я така молодець, знайшла нам транспорт та ще й так дешево. На моєму обличчі з'явилася горда посмішка.
- Ну як успіхи?- різкий і неочікуваний голос Ніколаса вивів мене з роздумів.
Я встала з лавки і ми разом пішли до воза.
- Я знайшла нам транспорт всього за три тисячі соль.- гордо сказала я.
- За кожного?- запитав Ніколас.
- За всіх!- радісно вигукнула я.
- Це справді неймовірно.- радісно сказав Алій.
- Ми також успішно все купили і внесли передоплату за утримання Мармелада.
- Мій вірний друже, я буду сумувати за тобою.- сльозливо сказав Алій.
Ми застрибнули у візок і рушили до столиці Рос-Вальду Каейлуму. Минувши пустелю нас нарешті вкрив затінок листя дерев , стежка із піщаною у якій час від часу грузли колеса переросла у рівну земляну. Навкруги співали пташки і світило ніжне весняне сонце, десь неподалік шумів струмок. Зручність даного виду транспорту , я оцінюю доволі низько, я відчуваю всі горбки і ями, що по них ми їдемо, але чого я хотіла за таку ціну, карету? Авжеж ні.
Я подивилася на аркуш паперу, а потім знову на Алія, який вдавав , що спить. Ніяк не можу передати його обличчя правильно, я покрутила в руках олівець і спробувала поміряти ним обличчя Алія. Здається у мене немає натхнення , я запхнула аркуш у сумку і перевила погляд на Ніколаса. Він читав товсту книгу, темно синю з золотими завитками на обкладинці і назвою «Економіка та стабільність. Вистоювання в економічній кризі», потрібно мати велику волю або дар від природи, щоб так довго читати такі книги. Хоча, я не маючи ні того ні іншого прочитала багато таких. Нудно, от так просто їхати, я думала це буде веселіше. Я придивилася і побачила на дереві двох пташок. Як же ж там у пісні, я почала вистукувати швидкий ритм пальцями.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магія пророкованих
قصص عامةЦя історія про те, що брехня може зробити зі світом, як глибоко вона може вкорінитися, та які наслідки може за собою нести. Елізабет Феліція, юна королева, вибрана дитиною богів Офело, принести щастя та процвітання своєму народові, єдина, хто за баг...