Тихо в тумані прокидається ліс, високо в горах окутаний променями світла, він ранковою прохолодою зустрічає тебе з намету. Я протер рукою очі і пішов на звук води, що лунав десь неподалік, ходив поміж дерев, поки не вийшов не знайшов струмочок із кам'яним берегом. Я нахилився і вмився, та вода просто крижана, у мене навіть сироти виступили. Різко, що один сплеск води, почувся поруч, я повільно і обережно обернув голову.
Біля мене сиділа дівчина, на вигляд їй років вісімнадцять, вона має довге коричневе волосся і очі зелені, немов гірські трави. Сукня її біла, з довгими рукавами, вишита червоними нитками у різні орнаменти , а фартух її, такий же ж довгий, як і сукня, зеленого такого гарного кольору.
-Привіт.-незнайомка посміхнулася.
-Привіт.-невпевнено сказав я.
-Ти ж Алій?
-Так, а звідки ти знаєш?- здивовано і навіть трохи налякано запитав я.
- Ми чули вас, ліс розповів нам. У нас сьогодні свято, приходьте.-вона встала і пішла.
-Зачекай!
Потрібно розповісти іншим.
-Ні, я не буду надягати жовто сукню, це не мій колір! Аааа!-я прокинулася від страшного сну.
-Люди!-кричав Алій біжучи до нас.
Тільки згадала.
-Що?- втомлено запитала я.
-Лісовий народ! Вони тут!
Ніколас і Лукас вийшли з наметів і побажали доброго ранку, Лукас вочевидь був здивований такою новиною. Він запитав ще раз.
-Ти впевнений?
-Авжеж дурню, я впевнений!- викрикнув Алій.
-Що нам робити?- запитала я.
-Збирайтеся, ми йдемо на свято!- радісно викрикнув Алій.
Свято? Цікаво на честь чого. Я взяла гребінець і розчесала трохи волосся. Алій повів нас кудись далі у ліс, поки з поміж ялинкових гілок не показалась галявина, де вже зібралося чоловік зо двісті. Неймовірно!
Так от, хто такий цей лісовий народ. Я з захватом подивилася на всіх них. Люди співали і танцювали, грали на музичних інструментах, діти заплітали квіти у коси, якимось чином вітер їх підіймав, і вони стрибали у сіно сміючися, грали у квача. Навкруги панувала така атмосфера щастя, доброти і безтурботності, атмосфера справжнього свята. Чи це рай?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магія пророкованих
Narrativa generaleЦя історія про те, що брехня може зробити зі світом, як глибоко вона може вкорінитися, та які наслідки може за собою нести. Елізабет Феліція, юна королева, вибрана дитиною богів Офело, принести щастя та процвітання своєму народові, єдина, хто за баг...