Четвер це той день коли, як нам розповіла власниця кімнати ,влаштовують ярмарок .Тут можна знайти все від одягу та тканин до квітів та саджанців з різних куточків світу.
-Навіщо ми тут?
-Нам потрібно дізнатися планування вулиць навколо готелю, коли Елізабет буде іти з палацу.
-Так, це дуже поважна причина.- сказав Алій саркастично.
-Просто насолоджуйся, хіба тут не гарно. Подивись на всіх цих людей послухай музику.
-Музика непогана, ноги ідуть в танець.
-А ти умієш танцювати?
-Так, але маю сказати я здивований що сам Нікола, виявив бажання відпочити. Як же ж всі ті сто і одна книга у нас в шафі?
-Їх набагато менше, всього десять, і я подув буде краще відпочити перед завтрашнім днем.
-Сенсація року, Ніколас вміє відпочивати! Ахахаха.
-Жартуй, жартуй.
-Стій.
-Що?
-А де власне Елізабет?
Ми озирнулися навкруги, возики з товарами повсюди купа людей, але немає Еліз. Ми почали ходити між людей гукаючи та видивляючись її, куди ж вона могла подітися, не вистачало ще б що б її викрали. Ми бігли вулицями, вже закінчився район там де проходив ярмарок, і ось.
- Ось ти де. А ми тебе шукали.
- Так знаю, я трохи відійшла від ярмарки.
Там було не так вже й весело як я очікувала.
- Трохи? Та це ж інший район.- заперечив Алій.
Ми йшли тихими вуличками міста, тут розташувалися прості житлові будинки, вузенькі вулички з ліхтарями, квітами під вікнами і гарною помаранчевою черепицею на дахах, тут доволі спокійно. Але те що насправді мене привело сюди, так це вони. Плакати, я помітила один на ярмарку і пішла далі, бо мені стало цікаво, але я не думала що можу знайти так багато...
Ми підійшли до одного з них. Він був міцно приклеєний до стіни, хоча було помітно, що його намагалися зірвати. На ньому було показано меч з гербом королівської родини, який пронизував чорний відьомський капелюх і напис «Знищити небезпеку вільної магії». Жорстоко. Навіть як для королівської родини це занадто жорстоко.
Алій так пильно вдивлявся у нього, обличчя його ховало велику неприязнь і злість, він немов хотів плюнути у той плакат. Він розвернувся і пішов геть. Таких плакатів уздовж стіни було десятки кожні з різними зображеннями, руки які заарештовують інші руки, але які тримають палички чи посохи у руках, злі відьми на мітлах, поставлені на коліна маги, що моляться перед церковними іконами. Я задивилася на останній і спіткнувшись об сходинку впала.
- Елізабет ти в порядку?- стурбовано запитав Ніколас.
-Ай, моя нога!
Вони удвох допомогли діяти мені, тож ми сиділи у кімнаті і лікар накладав мені гіпс.
- Ну що ж це перелом, більше відпочивайте і намагайтеся не турбувати ногу. Бувайте, одужуйте скоріше!- він пішов зачинивши за собою двері кімнати.
- Як..Як можна було спіткнутися об три сходинки?! Три!- дивувався Алій.
- Алій. Це ж не її провинна.
- Чому ж це- він хотів щось сказати але потім погодився-,так не її.
І ось знову, Офело, чому я просто не можу спокійно сидіти на місці, завжди через мене якісь проблеми.
Ми тихо сиділи за столом, в роздумах що робити далі. Цілителя у нас немає і ніхто з нас, навіть Алій не володіє такою магією, знадобиться час щоб знайти його. Багато обіцяна сукня звисала з плічок, що висіли на ручці шафи, поруч стояли і туфлі.
-У мене є пропозиція, як нам виплутатися з цієї ситуації.- сказав Ніколас.
-Кажи.
-Але, тобі Алій вона не сподобається.
-Тим паче кажи.- Алій насторожив вуха.
-Ви з Елізабет схожі, сам посуди. У тебе довге біляве волосся і гарна шкіра, і головне ти вмієш танцювати, трохи магії ілюзії з цими очима і макіяжу, і тебе ніхто не впізнає. До того ж Лукас Вальді ніколи не бачив Елізабет Феліцію, а гості, сумніваюся вони щось запідозрять.
-Ні..- протягнув Алій.
-Так..- продовжив Ніколас.
-Це єдиний варіант?-Алій глянув на мене і на мою ногу.
-Більше варіантів немає.
-Як же ж цілитель! Ми можемо знайти цілителя і тоді...
-Для того щоб знайти цілителя знадобиться декілька днів, надворі вже ніч, а бал завтра.-Ніколас його перебив.
-Ай! Вибачте нога.-Алій поглянув на мене з якоюсь жалістю і нерішучістю. Він видихнув і сказав
-Гаразд.
-Справді?-здивувалася я.
-Справді?!-повторив здивовано, але радісно Ніколас.
-Справді.-посміхнувся Алій
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магія пророкованих
Художественная прозаЦя історія про те, що брехня може зробити зі світом, як глибоко вона може вкорінитися, та які наслідки може за собою нести. Елізабет Феліція, юна королева, вибрана дитиною богів Офело, принести щастя та процвітання своєму народові, єдина, хто за баг...