Я зібрала речі і вже збиралася йти, як до мене прозвучала неочікуване питання.
-Ти довіряєш мені?
Я застигла на місці, а потім з подивом подивилася на нього.Що відповіли б звичайні люди, «Так»? Якщо я скажу щось не те, він подумає що я дивна і здогадається що щось не так, це ж не підозріло довіряти людям яких зустрів у подорожі чи не так.
-Хай й так, то що.-
- Я хотів спитати, чи не хочеш піти зі мною, одній напевно дуже нудно подорожувати.
От що без нього це безпечніше так це я знаю точно, але він правий, це нудно і він міг би мені згодитися, здається він багато чого вміє, тоді просто погодитися, але як же місія, як же переговори з Сімоном, голова лусне. Гаразд, як я вже збираюся відпочити то повинна брати кожну можливість, все буде гаразд.
- Гаразд, звучить добре.
-Так, то вперед!- він розвернувся і пішов.
-Мені в іншу сторону.
-О, так. Вперед!
- Спочатку дійдемо до пустельного міста Сакфаль.- сказала я показуючи місто на карті.
Це так просто, взяти і дійти і точки А до точки В. Але чому, ну от чому. Ми вже три доби не можемо знайти дорогу хоча б кудись. Я злісно і роздратовано дивилася на карту, піддаючи сумніву своє вміння їх читати. Наш план спочатку піти в Сакфаль провалився. Мені вже перед очима починає мерещитися. Ми йшли зав'язавши волосся якомога вище і залишивши найлегший одяг на собі. Пощастило ще, що мармелад везе на собі більшу частину речей. Він виявився милішим ніж коли я вперше його побачила, хех такий великий і пухнастий та все ж коні набагато краще як на мене.
- Пішли в ту сторону.
- Ми вже там були.- з втомою в голосі відповіла я. -Краще туди ,туди ми точно не ходили, я пам'ятаю.
- Погано пам'ятаєш, там ми також були.
- Тоді, у тебе є якісь пропозиції.
- Краще...
- Дивися, караван!- я радісно закричала не давши договорити Алію, показуючи в сторону де йшла низка з верблюдів та людей на їх чолі.
-Ти хочеш зробити мене глухим!?Де? – розсерджено прокричав він.
- Та обернися, ось бачиш - я повернула його голову в сторону.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магія пророкованих
Ficción GeneralЦя історія про те, що брехня може зробити зі світом, як глибоко вона може вкорінитися, та які наслідки може за собою нести. Елізабет Феліція, юна королева, вибрана дитиною богів Офело, принести щастя та процвітання своєму народові, єдина, хто за баг...