Невже я вільна? Я стояла посеред пустелі, роззирнувшись по сторонах, щоб упевнитися, що за мною ніхто не слідкує. Навкруги були лиш безкрайні пустельні простори і ні однієї живої душі навкруги. Нарешті! Я зірвалася з місця швидко побігши і кинувши сумку додолу, кружляючи і розкидаючи пісок ногами. Молодець Феліксе, я вірила що ти мене не підведеш. Тепер, я можу полишити всі ті уроки і посмішки, бути робити все що заманеться, ну у межах дозволеного. Я підійшла і підібрала сумку, поглянувши на велике розпечене Сонце. Це буде найкращі три місяці мого життя.
Минали дні і тож я прямувала по пустелі, сонце вже набридло своїм палючим промінням, а запаси води підходили до закінчення, але нічого, все краще і цікавіше ніж там. Я озирнулася навкруги, щоб зрозуміти куди мені далі прямувати, як не так далеко від мене показалися три великі постаті. О ні! Я пришвидшила темп, але вони швидко мене наздогнали. Я відчула як зі спини хтось підійшов і обернулася.
- Дівчинко, чому ти тут одна ходиш?- сказав повненький чоловік з бородою.
- Добрий день.- ледве вимовила я , а мені казали не іти у пустелю, а я що, ось тобі маєш, тепер Фелікс мене не врятує, моє життя в моїх руках, вони точно мене вб'ють, поріжуть на шматки і зварять з мене якесь зілля. Я стояла перед ними застигши від страху.
- Ти випадково не заблукала, виглядаєш розгублено? Не бійся ми просто купці, можеш нам довіряти.
- Ні, що ви, я в порядку, так само як і ви іду у своєму напрямку.- розгублено сказала я.
- Така молода, а вже подорожуєш сама по пустелі, в наш час ніхто і носа не сував у пустелю. Куди тримаєш шлях, можливо ми зможемо чимось допомогти?
- Я вже сказа.-мої слова перервали слова шлунку, який натякав, на запізнілий обід.
- Ой, так ти голодна, ми не можемо кинути голодну мандрівницю, у нас в Рос – Вальді такі манери.
Я намагалася відмовитися, але вони виявилися наполегливіші, ніж здавалося, напевно для них це діло самої честі. Якщо вони мене схоплять я не зможу втекти або вирватися, їх троє, це вже занадто, і якийсь там ніж мені не допоможе, тож у крайньому випадку доведеться застосувати магію.Незнайомці розстелили килим, зняли сумки з пліч та поставили казанок , дістали їжу та почали готувати обід. Через декілька хвилин страва була готова і всі розпочали їсти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магія пророкованих
Художественная прозаЦя історія про те, що брехня може зробити зі світом, як глибоко вона може вкорінитися, та які наслідки може за собою нести. Елізабет Феліція, юна королева, вибрана дитиною богів Офело, принести щастя та процвітання своєму народові, єдина, хто за баг...