Keul funkcjonuje już od kilkudziesięciu dobrych lat. Otóż została ona utworzona w 1645 roku, utworzył ją sławny wampir, Kim Jeonghoon. Był on nikim innym jak założycielem tej szkoły jak i całego Drelgon. Uważa się że zmarł on w walce o przejęcie Elchort, jednak poległ. Wracając do rzeczywistości mamy rok 1956, do szkoły obecnie uczęszcza 7989 osób. Większość z nich to właśnie wampiry, jednak są oni wszyscy podzieleni na domy, przez co nie widują się w klasie ani w domach. Otóż tak, każdy z nich mają inne właściwości, Duchy jak to duchy, przenikają przez ścianę, mogą stać się niewidzialne, oraz potrafią swoją obecnością zamrażać wodę. Wilkołaki, jak każdy wie są to zwykłe osoby, które podczas północy zamieniają się w wilkołaki. Na co dzień mają jedynie pazury, jak i kły przez co niektórzy się ich boją. Elfy, nie, nie chodzi o te elfy z pracowni mikołaja tylko o elfy leśne, fakt są one najniższymi stworzeniami w tej szkole. Potrafią one poruszać się bez dźwięku jak i potrafią one świetnie radzić sobie z najróżniejszymi eliksirami, potrafią one również grać na różnych instrumentach przy czym mogą kogoś zahipnotyzować, również mają one swoje różdżki. Z wyglądu są to zazwyczaj stworzenia niskiego wzrostu, z blond włosami jak i długich uszach. Oczy mają różne, zależy kiedy się urodzili. Demony, są to osoby o czerwonych oczach które potrafią teleportować się po różnych miejscach jak i czasach. Nie mają jednak zbyt dużej mocy, jednak potrafią one zabić kogoś własnymi rękoma. No i ostatni, czyli dobrze wam znane: wampiry, są one bladej karnacji, często o czarnych oczach, jednak ich tęczówki zmieniają kolor w różnych sytuacjach. Potrafią one szybko biegać, zmieniać się w różne zwierzęta, szczerze potrafią oni prawie wszystko. Są one najgroźniejszymi stworami w tej szkole, również uważane są za prawowitych, gdyż z początku do szkoły uczęszczały tylko wampiry.
W tym roku, Jeon Jungkook, został zaszczycony chodzić do tej szkoły, jest on Elfem, ma 17 lat jest no niskiego wzrostu, jak to elfy. Ma on brązowe oczy, gdyż urodził się w wrześniu.
------------
Jest to książka wzorowana trch na Harrym potterze wiec no...
CZYTASZ
Kamień{taekook}
FantasyCo roku do szkoły dochodzą nowe osoby. Jednak nie jest to byle jaka szkoła, jest to szkoła Keul do której uczęszczają 5 gatunków różnych stworzeń. Są to Duchy, wilkołaki, elfy, wampiry oraz demony. W tym roku do szkoły ma uczęszczać Jeon Jungkook kt...