"Keul, nazwa własna wymyślona przez stworzyciela szkoły. Nazwa ta wywodzi się od kamienia którego za pewne szukasz, w dawnym języku Koreańskim brzmiał on keulisopeuleijeu." Po przeczytaniu tego wyrwał kartkę z książki i chciał zawrócić w stronę lustra, jednak z niego wyszła pewna osoba, znowu Kim...Schował szybko kartkę do kieszeni i spojrzał na niego.
-Co chcesz?
-Nic, szukam tego co ty.
-Proszę cię, nie możesz dać nam spokoju?
-Zapomniałeś chyba o umowie co nie?
-...Mniejsza, jak tu się dostałeś?
-Nie wiem czy wiesz, ale wampiry mogą zmieniać się w różne zwierzęta, więc wykorzystałem to i zmieniałem się w myszkę by następnie wejść do portalu.- Powiedział dumny z siebie Tae.- Dobra gadaj gdzie jest podpowiedź.
-Nie mogłem jej znaleźć...
-Na pewno? Twoi przyjaciele będą zawiedzeni tobą, nie wolisz poszukać?
-Nie...
-No cóż, to ja ci nakazuję żebyś poszukał ze mną.- powiedział i zaczął szukać po książkach.
-A-ale...oni będą tam sterczeć wieki..
-No to właśnie pora żebyś mi pomógł hm?
-Ta...
Jungkook zaczął "szukać" podpowiedzi, znaczy oglądał różne interesującego go rzeczy. Tae od czasu do czasu, spoglądał na młodszego uśmiechając się pod nosem. Jungkook w końcu znalazł ciekawą książkę i zamiast szukać z wampirem zaczął ją czytać. Wciągnęła go do tego stopnia, że zapomniał o znalezionej podpowiedzi. Taehyung zignorował zachowanie Kooka i szukał dalej. Po 2 godzinach Kook skończył czytać książkę a Kim dalej nie przestawał szukać.
-Tae...mogę już iść?- zapytał znudzony Jeon.- Zaraz wybije północ...
-A widzisz żebym znalazł? Nie, no właśnie, więc posiedzisz tu póki nie znajdę...albo chociaż do rozpoczęcia lekcji, wiesz że możesz mi zawsze pomóc.
-Nie dzięki..- położył swoją głowę na stole, aby następnie odpłynąć w krainę snów.
Kim szukał jeszcze z godzinę, gdy jednak zobaczył śpiącego już elfa. Zapomniał on, że elfy potrzebują snu, nie to co wampiry. Wziął go na ręce i przeszedł przez portal, co go zdziwiło to to, że przy nim siedzieli zmęczeni już jego przyjaciele. Od razu zerwali się jak zobaczyli wampira z śpiącym elfem na jego rękach.
-Co żeś mu zrobił!?- krzyknął zdenerwowany Jimin.
-Ja? Nic, po prostu zasnął. Czemu od razu mnie oskarżacie?- powiedział dalej trzymając elfa na ręcach.
-Bo jesteś wampirem? Po za tym, NIE BYŁO WAS SETKI GODZIN, znaczy go ty to tam mniejsza.- powiedział Hoseok próbując zabrać elfa z rąk starszego.
-Najlepiej, bo to że jestem wampirem to jestem najgorszy, a weź se już go i ciesz się, że w ogóle go wziąłem bo mogłem go tam zostawić.- Położył chłopca na ziemi i zniknął w przejściu.
-A ble ble ble.- Zaśmiał się Felix, a Hoseok wziął na ręce młodszego.
-Dobra idziemy z nim do pokoju, jak wstanie to nam powie jaka jest podpowiedź, niech sobie chłopak śpi, nie wiadomo co oni tam robili.- Jin rozkazał i tak zrobili. Skierowali się do pokoju Elfów i położyli na łóżku Kooka. Gdy chłopak się przewrócił na bok, z kieszeni jego bluzy wydostała się zgnieciona kartka. Jimin wziął ją do ręki i szybko przeczytał.
-Ej chłopaki, patrzcie.- powiedział i podał kartkę Felixowi który od razu zaczął ją czytać na głos.
-"Keul, nazwa własna wymyślona przez stworzyciela kamienia. Nazwa ta wywodzi się od kamienia którego za pewne szukasz, w dawnym języku Koreańskim brzmiał on keulisopeuleijeu."- Byli nieco zdziwieni że szukają oni kamienia. Przecież jest setki bilionów kamieni.
-Czyli że...Musimy znaleźć książkę z kamieniami i przetłumaczyć. Kurwa...nie uda nam się, zajmie nam to wieki!- krzyknął Hoseok.
-Hobi, chodźmy już spać, jutro nad tym pomyślimy.
Chłopak oddał kartkę Jiminowi który ją schował. Reszta wyszła a Jimin udał się spać.
-----------------
Rano gdy wszyscy spotkali się na śniadaniu, Kook ponownie musiał usiąść z Taehyungiem, tym razem jednak jadł, nie chciał żadnych problemów ani nic. Tak więc jadł w ich towarzystwie, nie zwracając na to, że oni w ogóle istnieją, był w swoim świecie. Biedny Jungkook, gdyby tylko wiedział że Tae czyta mu w myślach...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Proszę nie stalkowac co to za kamien, dziekuje. Pracuje nad nowa ksiazka przez co bedzie co raz zadziej wstawiala kolejne części, miłego dnia/wieczoru/nocy.
CZYTASZ
Kamień{taekook}
FantasíaCo roku do szkoły dochodzą nowe osoby. Jednak nie jest to byle jaka szkoła, jest to szkoła Keul do której uczęszczają 5 gatunków różnych stworzeń. Są to Duchy, wilkołaki, elfy, wampiry oraz demony. W tym roku do szkoły ma uczęszczać Jeon Jungkook kt...