Omuzlarımda ve başımda başlayan ağrı yüzümü buruşturmama neden olmuştu. Önümdeki notlarıma bakarken bu kadar çalışmanın yeterli olacağını düşünmüş ve kalkıp odamdaki salıncağa geçmiştim . Bu arada
Ben Kayra dümdüz Kayra, Kayra AKYÜZ
pek bir hokus pokusum yoktu yani ismimi beğenirdim aslında ama en azından belki beğenmezsem diye ikinci bir alternatif niye koymamışti ki benim süper ötesi canım ailem bunu onlara sorduğumda ise babamın bu isimi rüyasında gördüğünü ve başka hiçbir isim düşünmediklerini söylemişlerdi bana .İsmim dışında , okuyordum bir anadolu lisesinde son sınıf öğrencisiyim. Aslında benim için bu tür bir lise saçmalıktan ibaretti ben küçüklüğümden beri güzel sanatlar isteyen bir kızdım,güzel snatlar lisesine gitmek hep istemiştim fakat sınavı kaçırmıştım. Bu bir şaka değildi gerçekten sınavını kaçırmıştım , sınav tarihini karıştırmış ve sınava girememiştim.
Nasıl olur demeyin olabiliyormuş işte ben bizzat deneyimlemiştim. Neyse bu şekildeydi işte bir Anadolu lisesinde son sınıftaydım ve bu sene sınavım vardı ama benim hedefim güzel sanatlardı bu sefer yapmalıyım bu sefer bir hatayı daha kabul edemezdim güzel sanatlar benim için her şey demekti bütün mutluluğum buna bağlıydı ben kendimi tamamen bu geleceğe odaklamıştım.
Lisede bu şansı belki kaçırmış olabilirdim fakat yaş aldıkça bu hayalimin peşini asla bırakmamam gerektiğini daha da sıkı bir şekilde tutunmam gerektigini anlamıştım asla peşini bırakmazdım.
Benim hayatım , hayallerim , ailem arkadaşlarım ve tabikide sanattan ibaretti güzel bir yaşantım vardı anne baba bir abi ve bir kardeşi olan aile tarafından şanslı bir kızdım. Annemle babam birbirlerini severek evlenmişlerdi hatta birbirlerinin küçüklük aşkıydı çok tatlıydılar Allah'ım nasip et amin amin .
Amin de benim yaş çocukluk aşkı için sanki biraz geç mi kalmıştı ? Birazcık öyle olmuştu sanki .
Abim ise aslında anlatılması gereksiz bir tipti fakat çok zorunda kalsam ona tam olarak kokarca diyebilirdim , aslında severdik birbirimizi tam bir abi kız kardeş ilişkisi vardı aramızda. Hem severdik hem savaşırdık fazla sorunlu bir tipti her ne kadar bana senin piskologun bozuk benden uzak dur benimkini de bozma dese de ben biliyordum annem bana anlatmıştı onu küçükken havaya atıp tutmayı unuttuklarını. Biliyordum bana yalan söyleyemezdi kafadan kontaktı o ne kadar doğruları asla söylemese de benden de beterdi işte kısacası sadece belli etmiyordu melek yüzlü şeytan, Hades suratlı kokarca.
Ve benim için belki de bu ailedeki en önemli kişi yani minik kardeşim Ali Asaf vardı ismini ben seçmiştim evet bir kalp atışı vakası mevcuttu ne var canım aşıktım o adama o diziyi izlerken gerçi hala hayranlığım geçtiğini söyleyemezdim kim kalp atışı izleyip Ali Asafa hayran olmuyordu ki ayrica bir dizi daha vardi ki Kalp Atışından bile fav dı benim için o da tabikide (Aşk Yeniden) di allahım benim icin bir yaşam biçimiydi neyse konuya dönersek aylarca ısrarın sonucunda kardeşimin ismini Ali Asaf koymuşlardı ve benim miniğimin bundan haberi yoktu olmasındı zaten kalbi kırılabilirdi çünkü o ali Asaf ı izlememişti izleseydi o da beğenirdi ya kim o adamı sevmezdi ki severdik işte Ali Asaf bir markadır.
My life my rules yani anlayanaaaa
Fakat şu an bizim ailenin güzelliğinden bir tık daha önemli bir problemimiz vardı
Uyuyamıyordum tamam bu normalde çok büyük bir problem değildi fakat genelde daha kıçını yatağa koymadan hayattan kopup uyku alemine geçen ben için biraz garip bir durumdu .
Uyumalıydım sabah erken saatlerde iki tane sayısal sınavım vardı aslında bu diğer okullar gibi normal sınav tarihinde olan sınavlardan değildi hem zaten 12. Sınıfa daha yeni başlamıştım bu sınav bizim hocaların seviye belirleme sınavı gibi bir şeydi öğrencilerin ders hakkındaki bilgilerini ölçmek icin yaptıkları bir sözlü gibi düşünebilirdik aslinda ama sözlüden farkı yazılı bir biçimde olmasaydı ve ben eğer ki uyumazsam okula günlerce dövülmüş gibi gitmek zorunda kalırdım. Ayriyetten ben uykusuzluğa dayanamazdım , tüm gün başım ağrırdı uykusuzluk baş ağrısı yapıyordu dayanılmaz bir şeydi benim için .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL GÜZELİ
Teen FictionK~O gece bana attığı o listedeki şarkıları anlamını bilmeden sabaha kadar dinlemiş ve sesli bir ortamda ilk defa huzurlu bir uyku çekmiştim . Benim için bir ilkti bu duygu fakat son da olmayacaktı o benim hayatıma bir kurtarıcı olarak girmişti dah...