<3

145 35 203
                                    

》Bölümü medyadaki şarkıyla birlikte okuyun derim aşırı güzel şarkı MUSTAFA SANDAL bir markadır ve ben bütün bölümlerimi Mustafa Sandal dinleyerek yazıyorum.

☆ 

Damla bir elinde telefonum diğer elini ise açık olan ağzını örtmüş şaşkın gözlerle hatta fazlasıyla şaşırmış olan gözleriyle elinde duran telefonuma bakıyordu, daha doğrusu bana mesaj atan çocuğun mesajlarına bakıyordu. İlk başlarda Damla olabileceğini düşünsem de şu anki şaşkın ve hasta halinden sonra bu düşünceyi hızlıca beynimden kovmuştum .

Aslında bende çok şaşkındımdım bu mesajlara sonuç olarak her gün böyle mesajlar almıyordum ki benim için normal şeyler değildi bunlar . Ben arkadaşlarıyla , ailesiyle takılan ve sanatla ilgilenen biriydim çok erkek işleriyle işim olmazdı, olduğu zamanlar olmuştu ama ben o zamanları beynimden silmiştim. Olmamış gibi davranmak ruhen ve bedenen daha iyi olmamı sağlıyordu en iyisi görmezden gelip unutmuş gibi davranmaktı benim için ben de öyle yapmıştım zaten kendimi ne kadar kandırabilirsem o kadar iyiydi diye düşünüyordum. Ven bu düşüncelere dalmışken damlanın

"İnanmıyorum "
Diye çığlık atması kafamdaki düşüncelerden sıyrılmamı sağlamıştı. Bakışlarım ona dönmüş ve o da aynı şekilde gözlerini bana çevirmişti "kızım inanmıyorum nasıl yani bu herif sana aşık ve senden 3 çocuk mu yapmak istiyormuş nasıl yani seninle evlenip hayatının sonuna kadar seninle mi olmak istiyormuş allahım şükürler olsun bu lülük evde kalmayacak sonunda yarrabimm şükürler olsun" demesiyle bu sefer benim gözlerim sonuna kadar açıldı .

Bu kız benim ömür törpümdü resmen sırf olayı şakaya vurdurmak için dediği şeyler benim sinirimi bozmuştur ve benimle dalga geçiyordu . Hızlıca ona uzanarak telefonumu aldım , buraya gelip iyi olduğunu görüp gitmem gerekirdi niye okutmuştum ki mesajları? Kaç yıllık arkadaşımdı , vereceği tepkiyi az buçuk tahmin etmem gerekirdi. Ayağa kalktım ve çantama uzandım "sana mesajları okutmam hataydı zaten Damla salağı iyi olduğunu görünce gidecektim işte niye okuttuysam gidiyorum ben " Diyerek kapıya doğru yürüyecektim ki "Sakınnn" diye çığlık attı ona döndüm ve devam etti .

"Bu 7.2 şiddetinde deprem etkisi oluşturan mesajları bana gösterdikten sonra beni burada merakımla birlikte ölüme terk edemezsin arkadaş-ı red yaparım görürsün bak"

Derin bir nefes aldı ve melül melül bana bakmaya başladı "hem baksana ölüme baya yakın gibi duruyorum her an geberip gi-"

Sözünün kesilmesini sağlayan şey ise benim çok hızlı olmayan fakat hatırı sayılır bir hızda tokadımın kafasında patlaması oldu. Bana kendini acındırıyordu,ölüm ile şu anki halinin hiçbir slakası yoktu , sadece bu konu çok ilgisini çekmişti ve bu konuyu konuşmaz ise içinde bomba olur ve patlardı bu yüzden şu an beni kaçırmamalıydı. Çaktırmayın şu an benim de gitmeye niyetim yoktu hep oyundu bunlar kısasa kısas.

"Ne biçim konuşuyorsun kızım sen ne ölmesi, ne depremi, ne reddi, salak " diye karşılık verdim ona " bana hala kendini acındıran bakışlar atmaya devam ediyordu. "Biliyor musun Damla asla ama asla kaç yaşına gelirsem geleyim kaç sene geçerse geçsin hiçbir zaman niye bu kadar oyuncu olduğunu anlamayacağım asla akıl sır erdiremiyorum senin şu hareketlerine "

"Ya tamam özür dilerim dalga geçmemeliydim ciddi bir konu ama kendimi tutamadım bebeğim şaşırdım şaşkınlığımı bir tek bu şekilde dışarıya atabiliyorum biliyorsun sen beni, ne yapıyım yani şaşırdım hala şaşkınım"

O bunları söylerken ben de çantamı tekrar aldığım yere koymuş oturduğum pufa yönelmiştim,şu an bu konuyu konuşmak istiyordum,kafam karışıktı. Gitmeye niyetim yoktu yani kolpa sıkımıştım bunu yapma nedenim en azından şu durumu çözene kadar saçma sapan fikirler susmasını önlemekti. Bence başarmıştım oturayım diye gözlerimin içine içine bakıyordu çünkü bende az değildim yani şimdi hatta baya iyiydim kalpazan falan mı olmuştum ya ben maşallah banana kıçımızı karşıyayım hep birlikte

GÜL GÜZELİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin