2'

125 40 227
                                    


Şu an kulağımı kanatan bu sesi öldürebilir miyim diye düşünüyorudum, gerçekten şu an bu kulağımdaki ses keşke bir insan olsaydı da onu bıçaklayıp hayatına son verebilseydim.
Alarmın sesi beni hayattan soğutmaya yetecek kadar iğrenç ve sesliydi onu kapatmak için telefonumu aramaya başladım. Sanki gözlerimi acsam bulmak daha kolay olabilirdi değil mi Kayra salağı ama ne kadar kendimi zorlasam da asla gözlerimi açamıyordum çok kötü bir ağrı ve yanma hissi vardı gözlerimde ve bu ses iyice sinir bozucu olmaya başlıyordu.

Sonunda elime telefonumun metal ve soğuk arkası geldiği gibi elimle çevirip ekranına tıkladım 4. Denemede cehennemden kesit gibi olan o lanet ses sustu. Hiç bir zaman alarm sesimi sevmemiştim zaten şimdi gayet huzurlu ve güzel uykuma devam edebilirdim yavaşça uykuya geri dalarken odamın kapısı büyük bir gürültüyle açıldı ve kafamın üzerine tam isabet bir şey geldi.

Anında gözlerim açılırken şaşkınlıkla darbenin geldiği yöne doğru bakmaya çalıştım.

Evet evet çalıştım diyorum çünkü şu an gözlerimde acayip bir acı vardı yanıyor ve sızlıyorlardı ancak şu an beni uykumdan bölen bu darbenin kimden geldiğini ve neden geldiğini çok merak ediyordum ve merakım gördüğüm suretle uçup gitmişti , yatağımın diğer ucunda ellerini havluya silen bir adet Hümeyra sultan vardı ve bana attığı şey yerdeki bir yastıktı.

Allah aşkına sabahın bilmem kaçında, harbi saat kaçtı ki neyse kimin umrundaydı sabahın köründe bu darbeyi ve bu kötü bakışları bana atmasını hak edecek ne yapmıştım yahu? uyurken ne gibi bir hata yapmıştım ki beni kızartma yağına atıp beni kızartmak ister gibi bakıyordu bunu acilen öğrenmem lazımdı çok fena sinir olmuştum .

"Anne ne oluyor allah aşkına sabahın köründe ne bu ? Gavur askeri gibi topa tuttun beni ne günahım var ya uyurken sana ne gibi bir zararım dokunmuş olabilir benim "

"Kız lülük o telefon kaç saattir ötüyor ciyak ciyak sen hala ne kıçını devirmiş yatıyorsun kalk delirtme beni "

Diyerek elindeki havluyu masama bıraktığı gibi pencereme yürümeye başlamıştı hayır hayır bunu bana yapacak olamazdı . daha yeni uyanmış bana perdeyi çekeceğini soyleyemezdi, zaten gece gözlerime gizli gizli acı sos sıkmışlar gibi hissediyordum bana bunu yapamazdı yapmamalıydı ben onun yavrusu değil miydim acı bana anam acı.

"Hümeyra sultan!!" Diye bir nida yükselmişti benden ve annemin perdeyi açmak için ucundan kavradığı perdedeki eli asılı kalmıştı

"Sakın daha fazla ileriye gidip o perdeyi açma yalvarırım yapma bana bunu " bunu söylediğim an gözlerini sinir bozucu bir biçimde devirip yönünü perdeye doğru geri çevirdi ve gerçekleşmesini beklediğimiz lanet son.Perdeyi sonuna kadar çekti acımasız bir şekilde, çocuğuna bile acıması yoktu kadının .

anında gözlerimi sımsıkı yumarak Duvara doğru döndüm ve güneşin gözlerimle buluşmasını son anda engelledim güneşi blokladım kızzz güneş 0 ben 1 .

"Sen yatmaya devam et kızım sakın kalkma tamam mı senin okuluna da ben gideyim zaten ayrıca senin saatten haberin var mı saat 8.15 , yok mu bu gün senin okulun da bu saate kadar yattın?"

Ney? pardon, ben yanlış mı duydum saat mi 8.15 mi şaka mısın canım yo yo yo tövbe tövbe tövbe tövbe olmadı öyle bir şey annem benimle eğlenir ağam bizimlen eğlenir
Hızlıca az önce alarmımı kapatıp yastığımın arasına sıkıştırdığm telefonu elime alıp ekranını açtım ve gerçekten saatin 8.15 olduğunu gördüm hızlıca yorganı üzerimden attım ve açık olan kapımdan koşarak banyoya geçtim , bu gün o sınavlara girmezsem hocalardan azar yiyecektim gerek var mıydı? yoktu tabiki de , yetişir miydim hızlı hazırlanırsam ? tabiki de yetiştirdim.

GÜL GÜZELİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin