Eflal'in anlatımıyla
Odaya güneş vuruyordu gözlerimi açtım saate baktım 08.32 olmuştu gece rahat uyumuştum. Dün kötü bir gün olmasına rağmen çok yorgun hissettiğim için güzle uyumuştum. Birisi kapıyı tıklattı ve açtı"günaydın aşağıda Arda Bey kahvaltı için bekliyor."
"Tamam geliyorum."
"Bekliyorum."
"Tamam." Kalktım yüzümü yıkadım ve üstüme uzun bir hırka aldım kapıdan çıktım hizmetçi eliyle merdivenleri gösterdi. Tedirgin adımlarla ilerliyordum aşağı indim masada tek değil Kaya denen adam da vardı. Şerefsizler. Arda gülümsedi "günaydın. Gel otur."
Kafa salladım ve oturdum. Hiç birşey yemedim ikisi de o kadar acıkmış olmalılar ki neredeyse nefes almadan kahvaltı yaptılar.
"Eflal sen niye bir şey yemedin?"
"Yemek istemiyorum."
"Ama yemen lazım."
"İSTEMİYORUM!"
"Tamam sakin ol." göz devirdim ve dudağımın kenarıyla güldüm.
Kaya bana döndü "Eflal Arda bişeyler söyleyecek sana."
"Ne diyecek?"
Arda bana döndü güldü "Eflal yarın akşam uzuuunn bir akşam olucak."
"Nasıll?"
"Çok güzel bir gece olacak." Güldü ama pis bir gülümsemeydi.
"Neyse güzelim gel seni odana götüreyim."
"GÜZELİM DEME!!"
"sakin ol güzelim fazla sinir iyi değil."
"Lan sus!"
Koşar adımlarla odama ilerledim ve odama girdim kapı kitlendi.Berk'in anlatımıyla
"Berk Bey, Kaya Bey geldi sizi çağırıyor."
"Tamam geliyorum."
Aşağı indim koltukta arkası dönük oturuyordu. Yanına İlerledim kafasını bana çevirdi "sana çok güzel haberlerim var."
"Ne oldu?"
"Gel otur." İlerledim ve koltuğa oturdum. Yüzme baktı bir süre sonra sırıttı "Arda yarın akşam Eflal ile uzun bir gece geçirecek."
"Nasıl uzun bir gece?"
Gülümsemesi büyüdü.
"Aklına gelen şeyler neler bilmiyorum ama.."
"Ee söyle nasıl uzun bir gece?"
"Şöyle bir oda diyelim yatak diye-"
"Tamam sus." Dedim sözünü keserek. "Buna izin veremezsin."
"Sen ne zaman bana karşı gelir oldun Berk.!"
"Kaya Bey karşı gelmek değil kızın namusu-"
"Sus ben ne istersem o olucak yoksa sen neler olacağını-"
"Tamam biliyorum. Peki neden böyle yapıyorsunuz.?"
"Sanane be."
Allah kahretsin. Eflal, Eflal'im. Hayır ya off. Ne yapacağım ben.?
Of pislik adamlar.!
"Neyse benim işlerim var ben gidiyorum sende kafayı yersin burda Berk."dedi ve güldü.
"Görüşürüz."
"Görüşeceğiz."
Gitti. Ben şimdi ne yapacaktım. Kaya'nın evine gitsem Eflal'in nerede olduğuyla alakalı dosya vardır ama bulabilir miyim acaba? Bulurum ya neden bulamayacağım. Kaya uzaklaştıktan sonra evden çıktım. Ve şoför istemeden arabaya bindim Kaya'nın evine doğru sürmeye başladım arabayı. Evin önüne gelmem 10 dakika mı almamıştı. Bir süre bekledim sonra arabadan indim eve doğru yürümeye başladım. Bahçeden içeri girdim korumalar vardı. "Hayırdır Berk Bey burada ne işiniz var?
"Beni Kaya Bey gönderdi bir kaç dosya almam gerekiyormuş."
"Tamam buyrun."
Korumanın açtığı kapıdan içeri girdim. Kaya'nın çalışma odasına girdim dosyaların olduğu kitaplığa baktım. Çok fazla dosya vardı hangisiydi acaba baya bir zamanımı alıcak gibiydi. İlerledim kitaplığın önünde durdum her rafta ne için ayrıldığı yazıyordu. En alt raf arabalar, ikinci raf evler, üçüncü raf korumalar, dördüncü raf ortaklar ve çalışan kişiler, beşinci raf kadınlar. Beşinci rafa göz gezdirdim 5 tane dosya vardı bu işe daha yeni başlamıştı devamı gelir gibiydi. Tek tek dosyalara baktım beşinci dosya Eflal'e aitti. İçini açtım onunla alakalı her bilgi vardı en son hangi adrese teslim edildiği ve kiminle kaldığı da yazıyordu Arda, Arda GÜVEN. Buldum ev adresinin fotoğrafını çektim ve hemen bahçeye çıktım. Kapıdan hızla çıkıp arabama ilerledim arabaya bindim ve hızla çalıştırıp ilerledim evime geri gittim. Saate baktım 23.08 olmuştu yarın akşamı beklemelimiydim yoksa bu akşam gitmelimiydim. Bekleyecektim bu akşam o Arda'nın evine gidip nereden giriş yapacağımı bulacaktım. Acıkmıştım ama canım hiç bir şey istemiyordu. "Berk Bey az önce siz çıktıktan sonra bir telefon geldi anneniz olduğunu söyledi ve size bir mesajı var. Söylememi ister misiniz?" Anneniz dediğinde dönüp kaldım uzun zamandır annemden haber alamıyordum.
"Söyle dinliyorum."
"Oğlum biz şuanda iyiyiz fakat Kaya denen adam sabah bize dedi ki. Berk bir tercih yapacak bu güzel bir tercih olacak ya evlenecek ya da devamını boşverin."
"Bu kadar mı?"
"Evet Berk Bey bu kadar sizi çok sevdiğini de söyledi."
"Tamam. Teşekkürler."
"Rica ederim Berk Bey." Gülümsedi ve yanımdan uzaklaştı. Ne evlenmesinden bahsediyordu bu adam ne tercihi ya? Bu da ne demek şimdi? Offf!!
Saate baktım 23.18 daha on dakika mı geçmişti inanmıyorum zaman geçmiyor.
Biraz uzandım gözlerimi dinlendirmek için gözlerimi de kapadım.Gözlerimi açtım ve telaşla yerimden kalktım saate baktım 01.32 uyumuştum 2 saat geçmişti. Hemen ayaklandım üstüme ceketimi alıp dışarı çıktım korumalara baktım uyuyorlardı. Bunlar da nasıl koruma yahu? Arabaya bindim ve çalıştırıp ilerlemeye başladım. Adresi navigasyondan açtım 15 dakika olmadan evin arkasında durdum ön tarafa gitmedim çünkü koruma varsa görürdü. Arkadan giriş yapabileceğim bir yer olup olmadığına bakmak için arabadan indim her yere baktım fakat hiç bir giriş yeri bulamadım. Yani mecbur ön kapıdan girecektim. Bu zor olacaktı ama başarmam lazımdı. Berk sen yaparsın. Sen başarırsın. "Offf!" Diye inledim ama sesim yüksek çıkmıştı birisi duyarsa diye çok korktum ama kimse gelmedi bu iyi bir şeydi. Arabaya bindim tek kalan yarın akşam Eflal'i kurtarmaktı. Zor olan kısmı buydu ama başaracaktım.
Eve geldim odama çıkıp uyumaya çalıştım yarım saat sonra falan uykuya daldım.(Ertesi günün akşamı)
Eflal'in anlatımıyla.Odama gelen adım seslerini duyduğumda irkildim. Pencerenin önüne ilerledim. Kapının önce kilidi açıldı sonra içeriye biri girdi kim girdi diye bakmadım çünkü Arda pisliği olduğunu tahmin edebiliyordum. "Güzelim nasılsın?"
"GÜZELİM DEME DEDİM!"
"Sakin seninle güzel bir gece geçireceğiz." Dedi ve güldü lütfen aklıma gelen şey olmasın lütfen.
"Git başımdan."
"Aa yok öyle gelsene yanıma."
Yüzüne hala bakmıyordum.
"Güzelim gelsene."
"Siktir git.!"
"Çok ayıp. Öyle denirmi? Bir daha sakın böyle bişey duymayayım."
"Lan! Siktir git!"
Güldü büyük bir kahkaha attı. Yüzümü döndüm bana yaklaştığını fark edince duvara yaslandım. Çok gergindim yaklaşmaya devam ediyordu beni duvarla arasına aldı alnıma eğildi öpecekti. Tokatı bastım yüzüne "SİKTİR GİT!! PİSLİK ADAM!!"
Yüzümü ellerinin arasına aldı sonra sıkıca ellerini belime doladı bağırıp ittirmeye başladım.Berk'in anlatımıyla
Evin önünde durdum bahçede sadece iki tane koruma vardı ikisini de etkisiz hale getirmek kolay olmuştu içeriye yavaş yavaş dikkatli adımlarla ilerliyordum bahçeye girdim dış kapının önünde durdum evin sadece bir ışığı yanıyordu
Bir çığlık duydum ardından "pislik bırak beni!!"
Hayır! Olmaz dokunmasın hayır kapıyı açtım biraz fazla ses çıktı ama şükür kimse duymadı. İlerledim odası üst katlarda olmalıydı ışık üst katta yanıyordu üst kata çıktım hem yavaş hemde aceleci adımlarla ilerliyordum. Çok gergindim korku yoktu ama Eflal'e bişey yapmış olma ihtimali beni mahvediyordu. Odasının olduğu kata çıktım. "AA PİSLİK!! ŞEREFSİZ!! GİT BE ADAM GİT!!"
Lütfen geç kalmış olmayayım lütfen. Odanın önünde durdum derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karar Vakti
General Fiction"Eflal senin yokluğunu fark eden kimse olmaz mı?" "Sanmıyorum kimsenin umrunda değilim." "Anladım." "Niye sordun ki?" "Merak ettim yokluğunu fark etseler kurtulsan şuradan diye dedim." "Siz bırakmazsanız ben kurtulamam ki." "Anladım." Küfür içerir...