Cap. 9

461 45 0
                                    

Am ajuns la concluzia că am uitat să vă spun ceva foarte important : nu l.am prezentat pe Jellal. Pentru cei care urmăresc serialul, nu ar fi o problemă, dar pentru cei care nu îl urmăresc, voi pune o poză cu el.

Ajunsă la ghildă, seara, am fost întampinată cu câteva prăjituri făcute de Mira, şi un spectacol foarte des întâlnit în acea încăpere, o luptă între toți vrăjitorii. Natsu si Gray se luptau în centru, folosindu-şi vrăjile cu foc şi gheață. În jurul lor ii puteam observa pe Elfman aruncând cu farfurii şi scaune în Erza, iar aceasta le evita pe fiecare în parte, fiind una din cei mai puternici vrăjitori din lume. Laxus îşi arunca fulgerele către Gildarts, Cana, având o halbă de bere în mână, arunca tot ce prindea cu cealaltă mână în Freed, Biska şi Al trăgeau cu pistolul în sticlele de pe o masă, iar Wakaba si Macao îşi dădeau pumni. Totul era ceva normal

Din perspectiva Erzei

-Doar atât poți, Elfman? Aruncă mai rapid, mai cu forță! Concentreaza-te!

Puțin antrenament nu strică, chiar dacă sunt nişte farfurii aruncate de Elfman. Hehe, şi când mă gândesc că maestrul Macarov m-a ales pe mine să opresc luptele astea.. Nu cred că va observa.

Se pare că Elfman poate să se concentreze. Era să primesc o farfurie drept în față.

-Stop! Ajunge pentru astăzi! I-am strigat lui Elfman.
-Dar de-abia începusem.. zise el pe un ton plângăcios
-Am zis ajunge. îi aruncasem o privire demonică, iar fața acestuia exprima un oic de teamă.

M-am aşezat pe o bancă, făcându-i semn lui Mira să vină lângă mine. Aceasta făcu în tocmai.
- Nu ar trebui să opreşti astfel de bătăi în grup, Erza?
- De ce le-aş opri? Sunt un mod de a ne antrena.
- Of, Erza, te gândeşti prea mult la antrenamente! Trăieşte-ți viața!
- Mira... ,îi spuneam în timp ce îi aruncam o privire serioasa,.. eu trăiesc ca să mă lupt, si trebuie să fiu antrenată destul. Mă înțelegi, nu.i aşa?
- Desigur, Erza. Zise ea cu o privire dezamăgită

Uşile ghildei se deschiseseră cu forță. Silueta a trei oameni se vedea în pragul uşii, datorită semi-întunericului din cameră şi a unui fulger care lumină în spatele ,,musafirilor". Cei trei, defapt, cinci, intrară în încăpere, în timp ce toți se opriră din... luptă.

Două fete, una cu păr roz, Meldy, iar cealaltă, cu păr albastru, Urtear (sau Ur). Lângă ele era o fetiță cu păr albastru, care ținea de mână o pisică albă, care avea aripi asemenea lui Happy. Iar între cele două (Meldy şi Ur) era un băiat..

Să fie el? Nu cred.. Nu are cum să fie el.. După atâta timp..?

Nu îmi venea să cred! După atâta timp, s.a întors în sfârşit! Prietenul meu din copilărie, defapt, cel mai bun prieten, care a avut grijă de mine când eram mică, pe care nu îl văzusem de atâția ani, s.a întors.. Jellal. Mă uitam la el şi simțeam cum privirea mi se abureşte, iar lacrimile îmi invadau fața. Căuta ceva cu privirea, sau, pe cineva. Se uită de jur-împrejur şi îşi oprii privirea spre mine. Simțeam cum şi mai multe lacrimi imi alunecau pe față, acum fiind roşie ca o cireaşă. Schiță un zâmbet, apoi ochii i se umeziră. Apoi deschise gura, încercând să zică ceva, dar ezită. Apoi spuse:
- Unde e Makarov?

- Mistogan! Zise Natsu cu o voce nu prea putarnică
- Ce faci aici?! Laxus strigă pe un ton răstit

- V.am mai zis că numele meu este Jellal. Mistogan nu mai există. Şi am venit să îl anunț ceva pe maestrul vostru, în legătură cu noile decizii ale consiliului de vrăjitori.
- Ce anume? E ceva grav? E ceva bun? Zise Elfman
- Doar maestrul, şi cei din consiliu au acces la aceste informații. Puteți să vă vedeți de treabă acum, vă rog, dar, să îmi arate cineva unde este Makarov!
- Maestrul se află în biroul său. Voi merge să îl anunț că are vizitatori. zise Mira care se îndreptă către biroul bătrânului

În timp ce toți îsi continuară activitatea, sau, lupta, eu m-am strecurat prin mulțime, mergând spre uşile ghildei, unde Jellal aştepta..

- Jellal..am spus eu uitându-mă în ochii lui, şi încercând să imi stăpânesc lacrimile..
- E-Erza... Mi.a fost aşa dor de tine! Imi pare rău că am plecat!
Îşi îndepărtă o lacrimă, şi mă cuprinse în brațe. Simțeam cum mă înroşeam. I-am răspuns îmbrățişării, apoi mi.am dus mâna pe obrazul lui, apoi în părul albastru. Acesta, ținând o mână în jurul mijlocului meu, şi.a dus cealaltă mână în părul meu, apoi pe obrazul meu, apropiindu.mi fața de a lui. Simțeam cum înroşeam din ce în ce mai tare. Mi.a apropiat fața şi mai mult, acum rămânand doar câțiva milimetri între buzele noastre. I.am copiat gestul, fețele noastre fiind şi mai apropiate. Buzele noastre se atinseseră puțin. Apoi am auzit cum Mira îl strigă pe Jellal, că maestrul îl aşteaptă. Acesta, fiind la fel de roşu ca mine, după un ,,aproape" sărut, şi.a îndepărtat mâinile de mine.

- S-scuze.. am zis eu
- Pentru ce îți ceri scuze?
- Păi.. um.. nu ştiam cum să spun
Am văzut cum se înroşeşte şi mai tare. Apoi a zâmbit..
- Nu ai pentru e să iți ceri scuze. Mie mi.a plăcut. A-Adică.. Adică.. mm.. Uf, calm, fii calm, Jellal. zise acesta, muşcându-şi buza de jos
Mi.am dus ambele mâini în pârul lui şi i.am oferit ceea ce a zis că i.a plăcut, numai că acum era un sărut mai lung. Mi.a răspuns la gest, amândoi fiind roşii, mai degrabă grena.
M.am îndepărtat, simțind nevoia de aer.
- Mai bine te duci să ii zici maestrului ce ai de zis. Putem vorbi după, dacă vrei, i.am zis eu
- Desigur, vin cât de repedepot, iubire.

Iubire? Mi.a zis iubire, sau nu am înțeles eu bine? Ok.. sunt iubirea lui.. nu pot să cred ca ne.am sărutat! Of, calmează-te, Erza! E doar un sărut.. cu Jellal... NU POT SĂ CREED! ups.. am gândit cu voce tare. Ce bine, însă, că toți sunt ocupați cu.. nimic altceva decât distrugerea ghildei. M.am aşezat pe unul din scaunele din fața barului, Mira oferindu.mi un suc cu căpşuni (preferatele mele).
-Scuze că v.am întrerupt momentul, zise Mira
-Cee?! A-Ai văzut.. aia?
-Logic, tocmai îl strigam pe iubitul tău, deci, logic că mă uitam la el.
-Iubit?! A zis cineva ceva de vre.un iubit? Nu suntem.. împreună.. cred..
-Nu încă, zise ea cu un zâmbet larg pe față

************************************************************************
Hei, oameni. A venit vacanța, deci cred că voi posta mai repede. M.am gândit să mă axez şi pe cuplul Jerza, având în vedere că e al doilea cuplu preferat de mine, primul fiind Nalu.

Aş vrea să mă apuc de un serial nou de anime. Are cineva sugestii? Orice, vă rog!! Spuneți.mi pe privat, vă rog.

●○●

M.am gandit sa incep o carte nou, dar aceasta e in engleza, daca vrea cineva sa o citeasca...

●○●

Vă pup, şi vacanță plăcută! :*

**********************************************************

[Nalu, Jerza, Gale, Gruvia - Fairy tail fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum