Introducere
Bună. Ma numesc Lucy şi am 17 ani. Locuiesc în Fiore, oraşul Oriina...sau, defapt, locuiam. Eu...ei bine... am fost crescută într-un palat, dar, în ziua în care am împlinit 17 ani, adică ieri, am fugit, luând cu mine câțiva bani cu care să imi inchiriez o casă, să-mi cumpăr obiecte de trebuință şi din astea.
După ce am ajuns în Magnolia......a, stai, trebuie sa ştiți un lucru: de ce am plecat?? Pentru că tata era un nesuferit care mă trata oribil. Defapt nu mă trata...nici nu vorbea cu mine. Cu ce i-am greşit eu? Nu este vina mea că m-am nascut. E chiar vina lui. Mama în schimb era o regină care îşi iubea poporul. O adevărată regină. Şi oricum am plecat şi pentru că mă săturasem de acea atmosferă plictisitoare de prințesă. ,, Doriți ceva, prințesă?", ,, Iertați-mă, prințesă." - astea erau principalele întrebări care îmi erau adresate. Şi mă săturasem şi de rochiile alea nenorocite, strănse, prin care nu poți să respriri sau de balurile acelea ,,importante" in care trebuia sa dansez cu oameni...necunoscuți. Şi în plus că nu am voie să plec din curtea palatului. Nu aveam voie decăt la şcoală... un fel de şcoală de prințese, ducese şi din astea. Oribil!! Extrem de oribil!! De aceea am plecat în Magnolia.
Cănd am ajuns în Magnolia, adică acum ceva minute, căci am călătorit cu trenul, am închiriat un apartament, destul de draguț. Defapt, o să vorbesc in prezent deoarece acum văd şi eu acest apartament, care a costat 70,000 jewels. Are pereții crem, parchet deschis la culoare, o lumină caldă,un pat din lemn alb-gălbui, cu o perna mare şi pufoasă, cu o plapumă roz pal care pare destul de moale, pe perete este un tablou cu un dragon care scuipă foc, lăngă perete o măsuța cu 3 scaune, şi apoi o baie ( care era destul de mare ). Super apartamentul!
Am uitat să vă mai spun ceva: sunt un magician celestial ( invoc nişte spirite foarte puternice care mă ajută cu diverse lucruri) şi visul meu este să intru în ghilda Fairy Tail. Dar...ca toate visele, e greu de obținut...adică trebuie să am o recomandare de la un membru Fairy Tail ca să pot intra şi eu în ghildă, dar nu cunosc niciun membru, din păcate.
Este ora 14. Cred că ar fi o idee bună să vizitez oraşul, ceea ce nu ar dura foarte mult deoarece este un oraş micuț.
Când am deschis uşa casei ca să pot ieşi afară, drumul îmi era blocat de o mulțime de oameni care, se pare că se adunaseră să vadă ceva...când am observat la ce se uitau aceştia, adică la un băiat musculos cu părul brunet, aparent vrăjitorul Salamander, am rămas blocată. M-am apropiat, trecând prin acel cârd de oameni, şi inima mi-a început a bate repede...foarte repede. Oare de ce? Deja îl plăceam? Imposibil! L-am analizat din cap pană în picioare, ca sa observ ce?! Un inel cu o inimă gravată in acesta. Ştiți ce înseamna asta? Păi, inelul acela este un inel fermecat care atrage atenția oamenilor şi le face pe fete să se îndrăgostească, sau în cel mai rău caz, să se adune toate în jurul lui. Acum înțeleg de ce îmi bătea inima repede.
Din partea opusă a mulțimii care il înconjura pe vrăjitor, iese un băiat cu părul roz pal, cu un fular la găt ( ce?! Sunt peste 25 de grade şi tu porți fular? Ai innebunit?!),care strigă:
- Salamander!! Tu nu eşti salamander! Tu nu eşti dragonul de foc! Tu eşti doar o făcătură care se da drept el!
Toate fetele crizate au sărit pe bietul băiat, spunănd-ui să-şi ceară scuze de la vrăjitor. Şi l-au luat la bataie...îl trăgeau de păr şi îi dădeau palme. El s-a ridicat şi a plecat fără a mai spune o vorbă.
Simțeam ca o obligație totuşi sa vorbesc cu el. L-am ajuns din urmă.
-Băiatul cu părul roz, eşti bine?
-Da! Ce vrei de la mine?! Şi tu o să te crizezi că am vorbit aşa cu vrăjitorul ăla?
-Nu, Doamne! Vroiam doar să mă asigur că nu ai pățit nimica. Atâta tot.
-Um.. sunt bine. Mersi. Eu sunt Natsu
- Lucy! i-am spus rozaliului. Ai cumva idee unde este ghilda Fairy Tai?
Of..iar imi bate inima tare. Iar m-am îndrăgostit?
-Da. Eu fac parte din acea ghildă. De ce întrebi?
-Păi... eu... aş vrea să intru şi eu în această ghildă. Sunt magiciană celestială. Crezi că m-ar primi şi pe mine??
-Sigur! Dar ştii că trebuie să ai o recomandere decla un membru ca să poți intra.
-Ştiu asta. Dar nu cunosc pe nimeni.
-Greşit. Mă cunoşti pe mine şi eu o să îți scriu o recomandare.
-M..mersi!!! am spus eu, îmbrățişănd-ul, iar acesta se înroşi.
-Păi, ce mai aşteptăm, hai la ghildă! O să discut direct cu maestrul.
-Maestru? Umm...ok.
Acesta mă luase de mănă ca să nu ne pierdem în mulțimea care încă îl admira pe nenea ăla. În câteva minute ajunsesem în fată ghildei. Nu era ceva nou. Ştiam deja cum arată ghilda. Am văzut-o în poze. Am intrat în ghildă şi Natsu m-a dus direct la bar unde se afla o fata drăguța cu părul alb şi lung. Rozaliul discută cu fata şi arătă cu degetul spre mine, chiar dacă eram lângă el. Fata se prezentă. Numele ei este Mirajane şi are o voce chiar subțire. Îmi spuse că va vorbi imediat cu maestrul în legătură cu venirea mea, şi fugi pe o uşa de lemn. Acolo statea maestrul.
După câteva minute de aşteptat, pe uşa ieşi mirajane însoțită de un bătrânel scund, încruntat. Acesta se opri în fața mea. Pe fața acestuia răsări un zambet larg şi îi spuse fetei cu părul alb ceva de un tatuaj pe mână. Mirajane luă o stampilă uriaşa şi mi-o lipi pe mână. Pe palma mea acum se afla semnul ghildei. Apoi am făcut cunoştință cu alți membrii ai ghildei. Apoi am mai stat de vorbă cu Natsu, i-am mai spus diverse cum ar fii unde stau. Proastă idee deoarece atunci când m-am întors acaşă, acesta mă aştepta pe un scaun, alături de o pisică albastră ( wtf?! Albastră?!) Acesta zâmbii larg şi mă salută. Problema este alta aici. Am fost salutată şi de pisică! Whaaat?? Mă rog...chestii trestii..
Apoi am început să țip, nerăspunzând la salutul acestora:
-Ce căutați voi la mine în apartament??! Huh?! Acasă cu voi! Affaaarăăă!!
-Calm, calm, Lucy! Vroiam să ți-l prezint pe Happy. a zis rozaliul arătând spre pisică
-Pisică vorbitoare. Interesant. Bună, eu sunt Lucy
-Aye! a spus Happy
-Acum plecați, vă rog.
-Bine, bine, fată care nu ştie cum să îşi trateze musafirii... bombănii el
-Scuze dar musafirii nu intră în casa omului fără să fie invitați!!!
-Ok ok! Mă duc...a şi, vezi că ți-am lăsat ceva pe masă. Eu zic să te grăbeşti să vezi ce este. Noapte bună, Lucy! spuse rozaliul
-Paa Luigi!! zise pisica
-E Lucy!! zic eu..cum să îmi zică Luigi..e nume de băiat... adică totuşi..
-Aye! zise pisica, urmănduşi stăpânul care ieşi pe geam...
-De uşa nu ai auzit?
-Nu. Ce-i aia?
-Of,of, Natsu...
M-am dus să văd ce îmi dăruise rozaliul. Cine ştie, poate era o floare....da sigur...de ce mi-ar de el o floare?! La ce ma tot gandesc...ce?! E o înghețată...ehh...merge şi aşa...
A doua zii,..........Heey!! În primul rând scuzați-mi eventualele greşeli. In al doilea rând, spuneți-va părerea în comentarii ( sau dacă aveți o idee sau ceva de genul). Vreau să ştiu dacă merită să mai scriu sau nu, dacă va place sau nu povestea. Şi un ultim lucru vă mai rog : dacă vă place povestea, dați un like. Poate pentru unii dintre voi câteva voturi vi se par nesemnificative dar pe mine mă bucură. Da, vorbesc cu tine, cititorul căruia, dacă îi place povestea, nu lasă like deoarece crede că like-ul lui nu va face mare diferență.
~~~ Vă pupăcesc !!! :* :* :* ~~~