Cap 12

431 46 4
                                    

Din perspectiva lui Levy (tot in acea noapte)

Am rămas în biblioteca ghildei, răsfoind nişte cărți legate de demonul acela şi de Terrium Night. Era deja ora unu dimineața. Încă patru ore şi plecam în misiune. Adevărul era că muream de somn, dar trebuia să aflu mai multe despre bestie.

-Cât mai ai de gând să stai trează, domnişoară? zise Gajeel râzând puțin

-G-Gajeel.. Nu ştiam că mai eşti aici... Şi, mai stau cât e nevoie..

-Greşit. Ori te duci la culcare de bună voie, ori te duc eu la culcare, şi nu îți dau drumul până adormi.

-Nu înțelegi? Nu pot să mă culc. Trebuie să aflu tot ce se ştie despre demon, ca să putem câştiga. Dacă nu suntem pregătiți, pot muri oameni în luptă.. tu, Lily,... toți! Nu vreau să se întâmple asta.

-Tu ai cerut-o, domnişoară. Gihi

Mă luă pe sus iar eu ma zbăteam ca un peşte pe uscat.

-Lasă-mă jos! Pot să merg şi singură.

-Gihi, în niciun caz. Îmi place priveliştea asta, zise el, dându-mi o palmă la fund

-Nu te atinge de fundul meu!

-Hai taci odata.

   În câteva minute am ajuns în fața unei uşi, pe care Gajeel o deschise lovindo cu piciorul. În casă, care bănuiesc că era a lui, mirosea a metal combinat cu peşte ( probabil mâncarea lui Lily ). Camera era curată, în afară de canapea care era ,,bombardată" cu pantaloni. De asemenea, încățări aruncate pe jos, în toate direcțiile. A urmat o altă cameră, un dormitor. Gajeel mă aruncă pe pat, apoi încuie uşa. Îşi dădu tricoul jos, la fel şi încălțamintea, acum având doar pantaloni pe el. Se aşeză în pat, acum fiind o linişte ciudată. Mâinile lui musculoase erau aşezate împrejurul mijlocului meu, iar eu stăteam cu spatele la el. Am uitat să menționez că aveam, nu doar fața roşie, ci cred că tot corpul era roşu. Astfel, am adormit, în brațele unui nebun care mă ,,furase" de la ghildă.

Din perspectiva Erzei

Este ora două.. sau aşa cred. Nu asta contează. Contează faptul ca Jellal nu şi-a făcut apariția până acum. Sunt puțin îngrijorată.. nu l-am văzut de azi-dimineață. Sper că nu a pățit nimic.
După înca 10 minute de aşteptat, ,,lupul" işi face apariția, evident, la geam.. nu, nu există uşă pentru unii baieți. L-am lăsat să intre în cameră, apoi m.am aşezat pe pat.

-Unde ai fost? M.ai îngrijorat, să ştii..

-Îmi pare rău că a durat atât. Am fost până la bătrâna Porlyusica.. aveam nevoie de un leac pentru o prietenă.

- O prietena?

- Meredy. Fostă membră a ghildei Grimoire Heart, acum membră a ghildei -

- Ştiu cine e Meredy! l-am întrerupt eu
Oricum.. ți.am pregătit mâncare. Cred că ai nevoie..

-Îți mulțumesc. Ce m.aş face făra tine? zise el, râzând, şi dăndu-mi o şuvița după ureche.

Afară iar ploua, chiar mai tare ca aseară. De data asta, Jellal nu mai avea să doarmă pe jos. Dormeam în acelaş pat, deoarece nu aveam o canapea foarte confortabilă.

Din perspectiva lui Lucy

Afară tuna şi fulgera, iar eu mă uitam la tavan, aşteptând să pot adormi. În ciuda faptului că în cameră era frig, brațele lui Natsu emanau o căldură impresionantă. Nu puteam să țin pasul cu câte s.au întâmplat. Jellal arestat? Eu şi Natsu? Cel mai puternic demon al lui Zeref? Chiar era cel mai puternic? Dacă noi de.abia am putul să îl doborâm pe Acnologia, cu ajutorul dragonilor, cum aveam să il doborâm pe acesta? Oricum, e o greşeală că acesta e cel mai puternic demon. Cel mai puternic este E.N.D., iar acela este nimeni altul decât Natsu, sau mai bine zis, Etherios Natsu Dragneel. De unde ştiu asta? Pentru sunt de mai mult de 10 ani la această ghildă şi am aflat foarte multe secrete aici, 7 ani fiind petrecuti pe insula Tenrou. Iar apoi, doi ani de la bătălia cu Tartaros, de când ghilda a fost închisă, iar fiecare era pe cont propriu. Tot nu îmi vine să cred că Gray făcea parte din Avatar... doar ca să distrugă cartea aceea. Apoi iar faza cu Zeref... nu mai scăpăm de ăsta. Acum trebuie să distrugem această bestie, apoi să ne luptăm cu Zeref.
Poate, întrun final, totul va ieşi bine şi vom fi fericiți.

[Nalu, Jerza, Gale, Gruvia - Fairy tail fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum