Cap 13

328 43 1
                                    


*NARATOR*

După ce au trecut prin două oraşe, Onibasha şi Shinname, a urmat misteriosul sat -Onibuka- care e populat de oameni 'obsedați' de a purta haine închise la culoare. Doar trecătorii au voie să poarte haine colorate. Localnicii, din cauza unui primar cu obsesii ciudate, sunt victime triste şi melancolice.

Grupul de vrăjitori tocmai intraseră pe 'porțile' satului. Casele pătate doar de tonuri de gri şi negru, cu acoperişuri din lemn de abanos - care, la rândul lui, este tot negru - parcă îi întristau şi pe trecători

-Lu-chan, locul ăsta îmi dă fiori. Levy îi arunca priviri speriate celei mai bune prietene a ei.

-Nu numai ție, Levy. Spuse blonda, care acum era agățată de brațul rozaliului, care, la rândul lui, îşi consola partenera, ținând o mână pe umărul ei.

-Ar trebui să venim cu nişte găleți cu vopsea să le pictăm ,,din greşeală" casele. Zise Gray, care se chinuia să respire, fiind sufocat de o Juvia agățată de spatele lui.

-Nici să nu te gândeşti! Îți aduci aminte ce a făcut maestrul când a primit reclamația în legătură cu distrugerea piscinei aceleia?! Zise Erza, având o sabie ațintită spre băiatul de gheață.

-Erza are dreptate. Dacă află, maestrul ar putea să ne pună să repictăm toate clădirile, în gri. Zise Cana, care încă savura băutura din cea de-a nu ştiu cât-a sticlă.

-LU-CHAN, UITE!!! țipă Levy plină de entuziasm, în timp ce arăta spre un pom pictat cu dungi multicolore.

-Un copac colorat?! Zise Lucy cu o privire extrem de uimită.

Desigur, toți se uitau la acel pom ca la maşini străine. Proabil se aflau într-un oraş plin de nebuni..

Deodată, cerul se făcuse negru.. dar era un negru neobişnuit. Se uitau la bolta cerească, care acum nu avea pic de stele, şi se pregăteau de o eventuală luptă. Era, din păcate, prea târziu.

În aer, deasupra lor apăru o cuşcă din fier, care căzu peste ei. În fața lor îşi făcu apariția un tip înalt, purtând o pelerină, având ca ,,animal de companie" un scorpion gigantic. Sau cel puțin, aşa părea. Nu se putea distinge altceva în acel negru adânc.
Apoi, tipul vorbi cu o voce joasă.

- Drăguților, ... ştiți unde vă aflați? Defapt, nu contează asta, ştiți de ce ați fost închişi? Sau, nu, ştiți cine sunt? Nu, nu, nu! Asta nu contează! Nu contează nimic! Veți fi aruncați în cuşcă!

- Nu suntem deja în cuşcă? zise Natsu pe un ton sarcastic.

- Tipul astă e ciudat.. zise Levy

- Desigur că sunteți deja în cuşcă. Mă iertați, nu mă pricep când vine vorba de discuții în public. zise ciudatul

- Dacă nu ne dai drumul în secunda asta, o să te şterg de pe fața pământului, zise Gajeel enervat.

- Nu ai cum să faci asta. În primul rând, cuşca este făcută dintr-un material contra magiei. În al doilea rând, calculele mele arată că tu nu mă poți înfrânge.

- Văd că îți place să vorbeşti mult, domnu' ... zise Lucy

- Toriko. Iar pe pietenul meu, şi arătă spre scorpion, il cheamă Sasori.

- Neîncântați. zise Cana care acum avea mâna încleştată pe una din bările cuştii.

- Destul cu discuțiile. Acum vă voi duce la noua voastră locuință

Cuşca se târea singură. Au ajuns într-o clădire vag luminată. Au coborât nişte scări, ca să ajungă în ,,închisoare".

Camera aceasta era plină de torțe. Acum se puteau distinge trăsăturile feței lui Toriko. Avea un nas mare şi nişte buze subțiri şi lungi. Ochii erau mititei, iar păru-i negru era scurt şi țepos. Corpul era unul slăbănog. Nu părea aşa puternic.

După ce îi târâse într-un colț, scorpionul se aşeză în fața cuştii. Tipul stinse torțele şi plecă, fără să spună un singur cuvânt.


*Din perspectiva lui Levy*

Era un întuneric adânc. Nimeni nu scotea un sunet. Am stat aşa câteva minute bune, până când Cana a rupt liniştea.

- Şi acum ce facem?

- Şşhh! Evadăm, şopti Erza, Natsu! Aprinde-te!

-Ce?! zise el confuz

- Avem nevoie de lumină, deci aprinde-te.

Natsu ascultă ordinul, iar mâna lui lua foc.

- Hehehe, mai nou eşti un şemieu. Râse Gray

- Taci, crăiasa zăpezilor, i-a răspuns Natsu.

- Cum mi-ai zis, creier înflăcărat?!

-Cum ai auzit, prințesă.

Aproape că ar fi început o luptă, dacă nu ar fi fost Erza care i-a dat cap în cap.
E ceva ciudat.. ceva care lipseşte.. Desigur! Happy, Carla, şi Lily.. mă întreb unde sunt.. ei ar fi singura şansă de evadare. Sper că nu au fost capturați şi ei...
Am auzit cum uşa s-a deschis.. iar paşii se apropiau încet.. erau mai mulți oameni... cred că trei, mai exact... oare sunt prieteni ai lui Toriko?

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢

Scuzați întârzierea.. chiar nu am avut timp. Am fost ocupată cu vizualizarea unor filme (nu vă gândiți la prostii)

Oricum, sper că a fost un capitol bun..

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢

[Nalu, Jerza, Gale, Gruvia - Fairy tail fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum