Cu o zi înainte de nuntă, fetele i.au cerut din nou ajutorul lui Virgo, şi au găsit nişte rochii absolut superbe. Lucy şi Juvia aveau rochie stil prințesă, cu nişte sandale albe, cu puțin toc, iar Mira şi Levy aveau rochie stil sirenă, cu o trenă destul de lungă, şi pantofi cu toc, albi. Fetele urmară să îşi facă pedichiura, manichiura, măşti, creme, epilat, etc etc.
Băieții, pe de altă parte, au ieşit la shopping. Se plimbau ca idioții din magazin în magazin, negăsind costumul potrivit.
'Cap de metal, îți place ăsta?' Îl întrebă Gray
'E oribil, prințul boxerilor înghețați' îi răspunse Gajeel
'Hei Elsa, de ce nu îți cumperi o rochie de mireasă? Ți.ar sta chiar bine în ea' îl necăji Natsu
'Ce.ai zis, creier înflăcărat?!'
'Ce.ai auzit, prințesă'
'Ok, tu ai cerut-o..' şi cu asta începu bătaia lor, la care Gajeel se alătură de bună voie. Nu conta că se uitau oamenii urât la ei.
'Erza, ce faci?' Zise Jellal, care trecu pe lângă ei
'Erza? Unde?! Ne oare rău!' Au strigat cei trei
'Jellal, ne.ai păcălit!' Se plânseseră ei
'Hehee' a zis, apoi şi.a continuat drumul.
Cei trei "luptători" au continuat să caute costumele perfecte, până când au dat de el. Era deja seară, dar costumele alea păreau bune. Le.au probat, apoi au plecat spre ghildă, ca să se distreze.
Ora 14:00 - evenimentul mult aşteptat
Uşa gigantică se deschise şi pe ea apărură cele trei mirese, înconjurate de fetițe care aruncau petale de flori roz. La altar stăteau cei trei viitori soți, Wendy şi Romeo care erau cuplul de onoare ale celor trei cupluri. Muzica specifică răsuna în sală, iar cele patru mirese mergeau pe culoar, zâmbind. Chelia făcea poze, de lângă Wendy, şi invitații zâmbeau, unii din ei chiar plângeau
-Ce frumos, zise Erza, ştergându-şi o lacrimă
-Ce e cu tine? A zis Jellel, râzând puțin
Preotul începu:
Ne.am adunat în această zi, ca să sărbătorim unirea a... patru cupluri..
....
Vă declar.. soți şi soții. Puteți săruta miresele.
Cu asta, preotul încheiă, iar cele patru cupluri se sărutară. Invitații aplaudară, iar cuplurile zâmbeau la poză.Ora 17:00 - petrecerea
Mesele rotunde ocupau toată sala, iar invitații erau peste tot. La masa din mijloc stăteau cele patru cupluri proaspăt căsătorite, la masa de lângă ei stăteau Erza, Jellal, Wendy, Romeo, maestrul, şi, ciudat, Mavis, care nu putea rata nunta zânelor ei.
La celelalte mese, erau adunate multe ghilde, ca de exemplu Sabertooth, Lamia Scale + Meredy, Mermaid Heel, Quatro Cerberus, şi multe altele.
Pe pereți erau atârnate panglici mari pe care scria "La mulți ani Mira'' sau 'Casă de piatră'
Invitații începură să danseze, după ce au mâncat, dar proaspăt-căsătoriții încă stăteau de vorbă la masă.
Gajeel rupse brusc linişea, şi o invită pe Levy la dans, care acceptă. Modelul fu urmat de Laxus şi Mira, mai apoi de Natsu şi Lucy. Gray şi Juvia fură ultimii.
Invitații se opriră din dansat, ca să admire spectacolul, adică dansul celor opt. Ştiau că sunt priviți, dar asta nu conta. Conta faptul că erau fericiți uitându-se unii în ochii celuilalt.
În seara aceea, ei bine, ştiți voi ce s.a întâmplat, dar, peste trei ani, erau mai fericiți ca niciodată...
'Prințul şi prințesa s.au căsătorit, iar petrecerea a ținut trei zile şi trei nopți. După câțiva ani, doi prințişori apărură pe lume, unul mai frumos ca altul. Şi au trăit fericiți, până la adânci bătrâneți. Sfârşit.' Lucy închise cartea şi zâmbi.
'Mai vreau! Mai citeşte, te rog! ' zise fetița, cu o privire calmă, care reuşi să o convingă pe Lucy
Fetița lor, Nashi, avea păr roz, şi ochi aurii. Lui Lucy îi aducea aminte de natsu, dar şi de mama ei, Layla. Avea privirea lui, serioasă, de temut, şi o forță extraordinară pentru o fată.
'Bine. De data asta îți voi citi... despre Robin Hood!' Zise ea. Lui Nashi îi plăceau poveştile cu lupte, şi multă acțiune.
Fata lui levy, pe de altă parte, era iubitoare de romanță, exact ca mama ei. Metalicanna avea părul negru şi ochii negrii. Fata lui Erza, Yue, avea un tatuaj asemănător cu al tatălui ei, doar că pe partea stângă a feței, şi era negru. Ochii ei erau turcoaz aprins, şi părul ei ea albastru. Fata Mirei, Zera, avea părul auriu, ochii negrii, şi fața palidă. Mira mai are şi un băiat, Satoru, mai mare decât Zera, care are părul alb. Iar băieții Juviei, , Aisu, Hyisu şi San-rou aveau părul negru, ca Gray, dar cu ochii albaştrii.
Peste mai mulți ani..
'Hei, Yue, atâta poți?' O întrebă Nashi pe prietena sa
'S-o crezi tu, Nashi!' Îi răspunse ea
'Aisu, eşti praf' îi zise neinteresată Metalicanna
'Cine vorbea, Meta'
'Zera..'
'Hyisu..'
'Hei, Santoru, luptă-te cu mine!'
'Stai să termin mâncarea, San-rou! Mmmm mâncareeee'
Şi au trăit fericiți până la adânci bătrâneți.
SfârşitAm o întrebare... vreți să continui cartea, cu aventuri despre copiii lor? Şi la sfărşit să îi cuplez aşa (dacă nu vă place, puteți sa îmi ziceți)
Aisu x Nashi ( Aishi )
Hyisu x Zera ( Hyra )
Santoru x Metalicanna ( Sanna )
San-rou x Yue (San-yue)