Cap. 14

358 38 1
                                    

*Din perspectiva lui Lucy*

La lumina focului rozaliului, am observat trei siluete de oameni, care păreau să poarte pelerină, şi care s.au oprit în fața gratiilor. Dezbrăcându.se de mantie, am văzut, spre uimirea mea, pe Happy, Carla şi Lily. După ce ne.a schițat un zâmbet, Carla i.a înmânat cheia lui Happy, care, la rândul lui, a descuiat poarta cuştii.

În acel moment, când uşa a scârțâit, scorpionul s.a trezit şi i.a atacat pe cei trei, imobilizându.i cu acul din coadă. Imediat, Gajeel l.a adormit cu un pumn de fier.
Puteam în sfârşit să ne continuăm misiunea.

Am ieşit din cameră, luând pisicile, şi ne.am repezit pe uşa principală. Mă mir că nu era nici un paznic.

Am trecut cu uşurință prin oraş, ajungând la marginea lui, puțin obosiți. Era prea uşor... era dubios.. Am ignorat gândul, şi mi.am urmat coechipierii pe drumul către celălalt oraş.

*Peste ceva timp, din perspectiva lui Erza*

La intrarea în următorul oraş, ne.am oprit în primul restaurant pe care l.am găsit. După ce am despărțit doi nebuni dintr.o ceartă ( ştiți deja cine), ne.am aşezat la o masă, aşteptând comanda. Desigur, Natsu a comandat cam tot meniul, iar eu am comandat o prăjitură.

La primirea felurilor de mâncare, am observat că un bilet era lipit de farfuria mea. Pe el scria: ,,Ne vom întâlni în curând, Titania". Biletul era semnat de Toriko. Aparent, eram singura care primise un astfel de bilet. Am început să mănânc, de parcă nimic nu s.ar fi întâmplat.

- Um... în câte oraşe mai avem de mers? am întrebat eu, încercând să pornesc o discuție.

- 6 oraşe.. şi câtev sate micuțe, zise Levy

Am dat din cap aprobator, apoi am căzut pe gânduri la ştiți voi cine. Mă gândeam la părul lui albastru şi mătăsos, la tatuajul lui sângeriu, şi la ochii lui mari şi pătrunzători. Îmi era dor de Jellal.. oare e normal? Exagerez cu atâta dor?

Gândurile mi.au fost spulberate de o cană care m.a luvit în cap. Nu observaem, dar în restaurant se petrecea o nemaipomenită luptă. Iar vom avea un discurs din partea maestrului.

M.am ridicat brusc şi m.am îndreptat către Natsu, care probabil înceluse cearta. Nu îmi păsa cine era de vină. Eram nervoasă că cineva mă scosese din starea de transă.

Mă apropiam de Natsu care nici nu observa ce făceam. L.am luat de păr, pe el şi pe Gray, şi i.am târât spre peretele din fața mea. Le.am dat o palmă la fiecare, apoi i.am dat cap în cap. Ca bonus, le.am aruncat şi o privire demonică, specifică mie.

Haosul imediat se potolise, aşadar le.am făcut semn tuturor să iasă din clădire, şi le.am spus să alerge spre următorul oraş. Aceştia au urmat imediat ordinul, şi şi.au început pedeapsa. Am eliberat oraşul cu o viteză nemaipomenită.

După ce am trecut prin toate oraşele, am dat de o pădure gigantică, care se întindea pe un munte. Am intrat în pădure, stând foarte aproape unii de alții, deoarece ne.am fi pierdut în întuneric.

*Din perspectiva naratorului*

La o distanță destul de mică, se auzi un răget. Imediat, creatura li se înfățişă vrăjitorilor. Cu o singură lovitură, demonul îi aruncă cât colo, folosindu-şi coada cu spini, şi zbieră din nou.

Ca de obicei, Natsu porni spre demon cu determimare.
- Natsu, stai! îl strigă Lucy
- Nu am timp de stat. Gray, atacă-l din spate cu un Unison Raid cu Juvia! Carla, ia-o pe Wendy, şi zburați deasupra lui. Atacați-l de acolo. Erza, fă ceva în legătură cu coada! Lucy, foloseşte cea mai puternică vrajă pe care o ştii! Evergreen, încearcă să îl pietrifici!Mira, te descurci tu. Levy, Cana, Gajeel, Elfman, faceți un Unison Raid!

Lucy:
Sunetul din afara Raiului, deschide porțile Raiului. Stele de pretutindeni, înfățişați-vă în toată splendoarea! Tetrabiblos, eu sunt conducătorul stelelor. Aspectul meu e perfecțiunea. Deschide poarta către sălbăicie! 88 de stele ale Raiului, străluciți! Urano Metria!

Demonul are decât mici zgârieturi. Îmi trebuie o vrajă mai putenică... dar nu am.
Deschide poarta Leului; Loki! Deschide poarta Săgetătorului; Sagitarius! Deschide poarta Taurului; Taurus! Deschide poarta Apei; Aquarius!

Mirajane:
Sufletul Satanei: Sitri!
Erza:
Armura Raiului: cercul de săbii!
Wendy:
Răgetul dragonului din cer!

[Nalu, Jerza, Gale, Gruvia - Fairy tail fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum