𝗠𝗶𝗻𝗝𝗶𝗻𝗛𝗼𝗽𝗲

605 38 1
                                    

Name: Help me daddy

Genre: 3some , Smut , real-life

Credit to original writer: kookoo_bunny

_______

جیهوپ:

دیگه حالم از ناله‌های جین هیونگ و جیمین بهم می‌خوره. اون دوتا به سکس معتادن و جیمین همه‌جا مشغول بفاک دادن هیونگه؛ و منظورم از همه‌جا بک‌استیج هم هست. اون هیونگو قبل اجرامون می‌کنه و من واقعا به جین افتخار می‌کنم که با وجود بفاک رفتن، بعدش انقدر خوب می‌رقصه!

بعضی وقت‌ها به این فکر می‌کنم اگه ازشون درخواست کنم ممکنه بذارن بهشون ملحق بشم. شاید شما فکر کنید دیوونه‌ام اما من فقط از اولین باری که جینو دیدم روش کراش زدم!

متاسفانه من مثل یه سنجاب ترسو می‌مونم و تا الان اعتماد بنفس اعتراف کردن نداشتم؛ برای همینه که مثل احمق‌ها فقط به رابطه‌ی اونا حسودی می‌کنم.

البته من تنها نیستم.
از موقعی که جیمین به ما گفت اون و جین دارن قرار میذارن، همه‌مون به اون کاپل حسودی می‌کنیم چون همه‌مون روی جین هیونگ کراش داریم!!
ما می‌دونستیم جیمین چه الماس نابی رو برای خودش داره و انتظار نداشتیم هیونگ اون رو بجای ما انتخاب کنه.

امشب به هیونگ اعتراف می‌کنم. می‌دونم قراره پسم بزنه اما فقط می‌خوام قبل اینکه بمیرم بدونه که من دوستش دارم..و اینطوری اون حداقل یک نفر رو داره که اگه یه روز جیمین بهش خیانت کرد، بیاد و باهاش حرف بزنه.

به سمت اتاق جین هیونگ قدم برداشتم که مثل همیشه با ناله‌هاش سوپرایز شدم.

"ایششش...دوباره دارن سکس می‌کنن؟ اه..قرار نیست بمیرن اگه یک روز دست بردارن؛ پس چرا بازم ادامه میدن؟"

خواستم برگردم و به اتاق شوگا هیونگ برم و راجب اون دوتا معتاد باهاش حرف بزنم اما شانس باهام یار نبود چون تصادفا دستم به دستگیره کشیده شد و داخل اتاق پرت شدم.

اونا دارن سکس می‌کنن اما حتی به خودشون زحمت نمیدن که حداقل در رو قفل کنن. چقدر بی‌شرمانه!!

"آههه..ه-هوبا...بیا کمکم کن دهنمو پر کنم."

هیونگ به سختی زمزمه کرد وقتی جیمین وحشیانه داشت داخلش می‌کوبید.

"چیکار کنم؟"

شنیدم چی گفت اما فقط می‌خواستم مطمئن بشم.

"گفت بیا داخل و دهنشو با کیرت پر کن"

جیمین با قیافه‌ای ناراضی گفت.

"می‌تونم؟"

"البته که می‌تونی..و عجله کن..واقعا می‌خوام هر دوتا سوراخ کوچولوم رو با دیکای گنده‌تون پر کنم."

اشتباه که نشنیدم نه؟
اون واقعا می‌خواد من دیکمو بذارم دهنش. هیچوقت همچین شانس طلایی‌ای رو از دست نمیدم!!

ONESHOT BOOK || JIN×BTSOù les histoires vivent. Découvrez maintenant