𝗝𝗜𝗡×𝗚𝗜𝗥𝗟

432 14 1
                                    

Name: Stress Out

Genre: Smut, Daddy Kink, Romance

____________

این وانشات جین×گرل عه
اگه فقط بوی×بوی شیپ می‌کنید لطفا این پارت رو اسکیپ کنید.
صرفا چون درخواستی بود گذاشتم وگرنه خودم هم نخوندمش🙄

____________
جین:

دیگه داشتم کم‌کم نگران ا،ت می‌شدم. بهم گفته بود باید روی یه پروژه‌ای مرتبط با شغلش کار کنه و اورژانسی هم هست اما این مربوط به شیش ساعت پیش می‌شد.

حتی برای غذا یا دستشویی هم از اتاق خارج نشده بود و متعجب بودم که واقعا داره چیکار می‌کنه.

به سمت اتاقش رفتم تا چکش کنم.

«ا،ت!»

چند تقه به در کوبیدم.

«بله؟»

یه صدای ضعیفی از اون طرف در اومد که بیشتر شبیه ناله بود.

«دارم میام تو بیبی.»

گفتم و به داخل قدم زدم. سرش رو روی میز گذاشته بود و موهای مواجش به طرز پریشونی دورش رو گرفته بودن. کاغذها اطراف اتاق پخش و پلا شده بودن و مشخص بود بیبی حساسم آشفته و کلافه‌ست.

«من فکر می‌کنم تو به یه استراحت کوتاه نیاز داری عزیزم.»

درحالی که پشتش ایستاده بودم و شونه‌هاش رو می‌مالیدم گفتم.

«ولی باید تا دو روز آینده این پروژه‌ی کوفتی رو تموم کنم جین.»

«امشب رو بی‌خیالش‌شو. به اندازه‌ی کافی کار کردی و بهتره یکم خودتو ریلکس کنی.»

جوابش رو دادم و انگشت‌هام رو زیر لباسش خزوندم. پوست لختش داغ بود.

دیدم که چشم‌هاش رو بست و در سکوت لذت برد.

خم شدم و گردنش رو بوسیدم و شروع کردم به مکیدن قسمت حساسش. گذاشتم یه ناله‌ی دلپذیر از بین لب‌هاش خارج بشه و فضا رو داغ‌تر کنه.

عقب کشیدم و نگاه رضایت‌بخشی به کبودی روی گردنش انداختم.

_________

ا،ت:

می‌دونستم که جین سعی می‌کرد چیکار کنه. با وجود اینکه می‌خواستم از دستش عصبانی باشم اما نمی‌تونستم.

شروع کرد به درآوردن لباس‌هام و بدن لختم رو بغل کرد و روی تخت انداخت.

روم خیمه زد و از گردن تا نافم رو با بوسه‌های خیسش تزیین کرد و به ناحیه‌ی ممنوعه‌م رسید.

آروم لب‌های درشتش رو روی لبه‌های شورتم کشید و با دست‌هاش پهلوهام رو نگه داشت.

لبه‌ی لباس زیر دخترونه‌م رو کنار داد و من به وضوح نفس‌های سنگینی کشیدم تا کاری که می‌خواست بکنه رو درک کنم.

ONESHOT BOOK || JIN×BTSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu