JUNGKOOK
Karşımda yüzünü anımsadığım ama kim olduğunu bilemediğim adam"burası benim evim"deyince sinirle ona çıkıştım. "Ne saçmalıyorsun sen, yoksa kamera şakası falanmı yapıyorsunuz? " diyip etrafıma baktım. "Ee kamera yok"
"Kamera yok çünkü şuan sana kamera şakası falan yapmıyorum" Karşımdaki esmer tenli adamı inceledim biraz. Yeşil bir sweatshirt altında siyah bol bir kot pantolon ve beyaz Converse' leriyle aslında iyi duruyordu. Biraz daha yüzüne inceleyince ağzımdan"Kim Taehyung"sözleri çıktı. Karşımda ünlü futbolcu Kim Taehyung duruyordu. Aslında daha önce TV'de birkaç kez görmüştüm ama maç izlemediğim için kanalı değiştirmiştim. Ben ona şaşkınca bakarken oda bir kaç dakika suratıma bakıp düşündü ve onunda ağzından "Jeon Jungkook" sözleri döküldü. Tanrım neler oluyordu burada?***
"Nasıl böyle bir hata yaparsınız! "Konuşan Tae'ydi ya da bağıranmı demeliydim? Birbirimizi tanıdıktan sonra hemen evi satın aldığımız kişiyi aramıştık.O da bir yanlışlık olduğunu, yanlışlıkla ikimize de aynı evi sattığını söylemişti, ikimizde bu olaya çok şaşırdık. Adam ikimizden birinin bu evden gitmesiyle ilgili bir fikir atmıştı ortaya ama ikimizde çıkmak istemiyorduk.Böyle bir evi başka yerde bulmam imkansızdı. Bu yüzden adam ev arkadaşı olmamızı teklif ettiği o an Taehyung telefonu adamın yüzüne kapattı ve sinirli bir şekilde koltuğa oturdu, bende hemen yanına oturdum. Birbirimize birkaç dakika baktıktan sonra derin bir nefes aldım ve hemen "şimdi ne olacak" diye sordum. O da derin bir nefes aldıktan sonra "ben bu evi zor buldum ve gitmeye de niyetim yok"dedi. Kaşlarımı çattım aslında bu tepkisinde haklıydı ama sorun şuydu ki benimde gitmeye niyetim yoktu.Huh bu bölümü de bitirdik 240 kelime waw neyse bu ficle alakalı biraz seneryo düşüneceğim ve hemen yayınlayacağım. Elimden geldiği kadar aktif olmaya çalışacağım.
Düşüncelerinizi lütfen paylaşın ve oy kullanın pls neyse Alf1ridaa nız kaçar bb 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE
FanfictionŞarkıcı JEON JUNGKOOK yanlışlıkla futbolcu KİM TAEHYUNG ile aynı evi satın alır. Yan ship: Yoonmin Namjin Hosewoon(Hoseok ve Rowoon)