Geçmiş....

30 7 3
                                    

Taehyung
Üstümdeki büyük bir ağrıyla gözleri yavaşça araladım.Gözlerimi tam açtıktan sonra yerimden doğruldum ve etrafa bakmaya başladım. Odamdaydım. Buraya nasıl geldiğimi anlamaz bir şekilde kaşlarımı çattım ve düşünmeye başladım. Dün bara gitmiştik ve Jungkook'la karşılaşmıştık.Daha sonra biraz içtikten sonra dans etmeye başlamıştık.Hatırladığım son şey ise dans ederken bana anlamlı bir şekilde bakan kahverengi'ler.Bundan sonrası yok.Peki ya ben nasıl odama kadar gelmiştim ki?

Düşündükçe başım ağrıyordu.Bu yüzden ayağa kalktım ve banyoya ilerledim. Uzun bir duştan sonra kendime gelmiştim.Beyaz bir tişört ve altına siyah bol bir kot pantolon giydikten sonra spor çantamı alıp evden çıktım. Kahvaltımı dışarıda edecektim bu yüzden direk evden çıkıp arabama bindim ve stada gittim.

****
Yorucu bir günün ardından arabama binmiştim ve nihayet eve gitmiştim. Üstümü değiştirdikten sonra koltuğa kendimi atmıştım.Koltuğa hızla atlamamdan mı kaynaklı bilmiyorum ama aniden başıma pis bir ağrı yerleşmişti. Yerimde doğrulup refleksi elimi başıma götürmüşdüm. O kadar kötü ağrıyordu ki sanki başıma aynı anda bir sürü çivi batırıyorlarmış gibiydi. Sıcaklamaya başlamıştım. Gözlerim kısa kollu tişörtün deki kollarıma kaydı.Çok terlemiştim. Tişörtümün eteklerini tuttum ve yüzüme yellemeye başladım. Vücudum bir yangında yanarmışcasına yanıyordu.Nefes alamadığımı hissediyordum. Sanki ölecekmişim gibi hissediyordum.

Kapı aniden açıldı ve sertçe çarptı. Hızla başımı kapıya doğru götürdüm. Karşımda o vardı, babam....

Aniden gelip yakama yapıştı ve yüzüme yumruk attı. 'Bugün beni kim aradı biliyor musun? 'Tıslarcasına konuştu. Kafamı olumsuz anlamda salladım. Yüzünde dalga geçermiş gibi bir gülümsemeyle'demek bilmiyorsun ha? 'Sonra aniden yüzümde bir acı oluştu. Tokat atmıştı. 'Belki bu hatırlamana yardımcı olur ne dersin'diyip bir tane daha attı. Ani refleksle ellerim yüzüme tırmandı. 'Bu gün hocalatın bana telefonda tüm gün derste uyuduğunu ve bu yüzden bana bir sorun mu olduğunu sordu! 'ah evet dün yine dayak yediğim için gece dünkü dayaklardan sonra ağrılarım olduğu için uyuyamamıştım. Bu yüzden derste kendime engel olamadan uyumuştum.Babam 'bir cezayı hakettin'diyere kemereni çözmüştü.Sertçe yutkundum. Tanrım lütfen olmasın yapmasın bu bana ama yapmıştı. Sertçe kemerle vurmuştu....

"Taehyung, benim Jungkook''hafif sarsılmayla kendime geldim. Karşımda ki kişi Jungkook'tu ve babam yoktu. " bişey mi oldu? "Diye endişeyle sordu. Ona boş boş baktım. Ve ellerini anlıma koydu ve büyük bir çığlık attı. 'Tanrım yanıyorsun! " hemen hastaneye gitmeliyiz. Yutkunup konuştum. "H-hayır g-gerek yok." normalde kekekediğim için kendime kızardım. Ama şu an düşünmeyi bıraktım. Jungkook bir kaç dakika ısrar etti ama onu reddettim. O da dern bir iç çekip konuşmaya başladı. "Peki o zaman o zaman soğuk bir duş almalısın'kafamı sağlamakla yetindim ve ayağa kalkıp odama doğru ilerledim. Titrek adımlarla merdivenlere doğru giderken sendeleyip düşmüştüm. Jungkook koşarak yanıma geldi.

" ya banyoda düşer bayılırsan? Anlaşıldı duşunu ben aldırcam"gözlerimi büyütüp hızla kafamı salladım. "Olmaz ben alırım"diyip ayağı kaşktım ama tekrar sendeledim ve tekrar yere düştüm! Kendime içimden en güzel küfürleri ettim. Jungkook koşarak geldi ve hiç beklemediğim bişey yaparak beni kucağına aldı. Gözlerimi kocam açtım bu hareketiyle. " Ah Tae neden hiç laf dinlemezdim ki?"hemen konuştum. "bak c-cidden gerek yok"

"Madem hastaneye gitmeyi red ediyorsun bari bunu yapmama izin ver"

"S-sana zahmet olmasın" sırıttı. "Sence böyle bişey mümkün mü? " diyip beni odamdaki banyoya kadar taşıdı ve tişörtünü çıkardı. Üşümüş ve utanmış şekilde elimi kollarıma sardım. Pantolonumu da çıkardı şuan sadece baksırla duruyordum ve çok utanıyordum. Sonrasında soğuk suyu açıp sırtıma tuttu. Aniden yapmasıyla irkildim ve kendimi hediye çektim kollarımı tuttu ve bedenimi kendi bedenine yasladı. Ben donmuş bir şekilde ona bakarken o suyu tüm vücudumda gezdirdi.Sonrasında bornozumu geçirip dolabımdan kıyafetlerimi çıkarmıştı ve bana getirmişti. Kıyafetlerimi kendim giyeceğimi söylemiştim oda çok ısrar etmeyip gitmişti.

Verdiği kısa kollu siyah tişörtü ve gri pjamamı giyip aşağı inmiştir. Mutfaktan leziz kokular geliyordu. Koltuğa oturup kumandayı elime almıştım. Oda mutfaktan elinde tersiyle gelmişti.

"Sana tavuk çorbası yaptım iyi gelir''

" Niye zahmet ettin"

"Sana böyle küçük şeylerin benim için zahmet olmadığını söylediğimi hatırlıyorum"diyip kaşığı çorbayla doldurup ağzıma yaklaştırmıştı. " en azından çorbayı kendim için"dedim.Oda büyükçe sırıtıp "elbette hayır" demişti.Çorbanın hepsini bana içirip ateşine bakmıştı. Ateşim düşmüştü kendisine de doldurup içmişti ve Tv'de bir dizi açmıştı.Diziyi izledikten sonra uykum geldiği için odama gidip yatmıştım.

~SON~

ŞAKA ŞAKA. ARKADAŞİM ŞUAN YANIMDA BANA KIZIYOR. GERÇEK SANDI HERHALDE NEYSE DAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ. ALF1RİDAA KAÇARR

PURE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin