Taehyung
Aradan 1 hafta daha geçmişti ve ayağım sonunda iyileşmişti. Ama bir sorun vardı Rowoon'nın geceleri rahat uyumam için bana aldığı peluş Ayıda artık kabuslarımı engelleyemiyordu.Aksine daha çok şiddetleniyordu.Cidden artık ne yapacağımı şaşırmış durumdaydım. Ve bu sabah yine ürkütücü bir kabuslar uyanmıştım. Kabusum şöyleydi....______
Soğuk bir odada kitliydi ve yardım çığlıkları atıyordu küçük çocuk.Soğuk zeminde oturur pozisyonda dizlerini kendine çekmiş ve kollarını dizlerine sarmış bir vaziyette ağlıyordu. Aniden kapı sesiyle ayağa kalktı ve karşısında o kadını gördü. İğrenir bir şekilde çocuğa bakıyordu karşısındaki kadın.Yutkundu çocuk.Susuzluktan kuruyan ve kabuk tutmuş dudaklarını araladı ve soğuktan kısılmış sesiyle konuşmaya başladı.
-Lütfen beni çıkar buradan.
-korkuyorum.
-Üşüyorum.
-Burası çok soğuk....Kadın dudaklarını yalayıp konuşmaya başladı. 'Sana yemek ve su getirdim'diyip çocuğun önüne getirdiği sandiwich ve suyu koyup odadan çıktı. Küçük çocuk koşarak suyu içmeye ve sandiwich'i yemeye başladı. Saatlerdir aç ve susuzdu.yemekleri bitince nihayet küçük midesi dolmuştu. Yaşına göre fazla zayıftı bu çocuk. Çocuğun bulunduğu bu küçük odada halı yoktu. Onun yerine yerde kartonlar vardı.Tek kişilik bir yatak ve tebeşir. Çocuk tebeşiri aldı ve odadaki her yeri yazılarla kaplı olan duvarlara bir yazı daha ekledi.
BIKTIM
Çocuk bir kaç adım geri çekildi ve duvardaki yazıları okumaya başladı tek tek....
Bıktım
Usandım
Sıkıldım
Burası çok soğuk
Acıktım
Cezam ne zaman bitecek?
Neden diğer çocuklar gibi değilim?
Dayanamıyorum
Ne zaman öleceğim?Çocuk büyük bir iç çekti ve yatağına girip yatmayı denedi....
***
Gördüğüm bu kabuslardan çok bıkmıştım artık. Ve şuan bir psikolog' daydım.Ahh şu tipik psikolog'lar hepsi aynı şeyi diyor geçmişini anlat. Anlatıncada beni başka bir psikologa yönlendiriyor'lar cidden sıkmaya başladı artık. Yine geçmişimi benden istediler ama ben bu sefer anlatmadım. "Hepiniz aynısınız" karşımdaki doktor bana anlamaz şekilde baktı "anlamadım? " konuşmaya devam ettim"diyorum ki hepiniz aynısınız "doktorun dudaklarında kibirli bir gülüş belirdi. " bunu size düşündüren şey nedir peki? "Derin bir iç çektim." Hepiniz benden geçmişimi istiyorsunuz. Ama anlatıncada beni başka bir psikolog'a yönlendiriyorsunuz. " Kadın konuşmaya başladı. " bana geçmişini anlatırsan belki sana yardımcı olurum, nasıl kendinden bu kadar emin bir şekilde konuşuyorsun? "
"Biliyormusunuz, diğerleride aynısını söyledi ama hiç biri bana yardımcı olamadı. Sizde olamıyacaksınız" diyip klinikten ayrıldım.Saat 17:30'du hemen bir tane eczaneye girip uyku ilacı aldım. Sonrasında ise eve gidip sıcak bir duşa girdim. Bu gün çok yorulmuş tüm ve bu duş cidden iyi gelmişti. Beyaz bir tişört ve altına siyah bir eşofman giyip aşağı indim. Jungkook hala eve gelmemişti.Kendime pizza siparişi verip film izledim. Bir kaç saat sonrada Jungkook gelmişti zaten ama saat geç olduğundan uyku hapımı içip derin bir uykuya daldım. Sanırım uyku hapları işe yaramıştı.
Ayh bu kısa bölümde bitti. Biraz daha Tae kabus görecek ama sonra asıl meselemize geçiş yapacağım. TAEKOOK'a
Neyse yeter bu kadar spoiler. Alf1Ridaa kaçar bb aşkolar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE
FanfictionŞarkıcı JEON JUNGKOOK yanlışlıkla futbolcu KİM TAEHYUNG ile aynı evi satın alır. Yan ship: Yoonmin Namjin Hosewoon(Hoseok ve Rowoon)