1 Hafta Sonra
Jeongguk
Tae'yle aynı evi yanlışlıkla satın almamızın üstünden bir hafta geçmişti. Aslında Tae iyi bir ev arkadaşıydı arada bir kavga etsekde cidden iyi biriydi, ama yemek konusunda berbattı. Salona gelen dumanlar la hemen salondaki pencereyi açıp koşarak mutfağa gittim.
"Tanrım, yine ne yaktın?"
"Sadece pilav yapmak istemiştim. "
"Cidden yemek konusunda çok beceriksizsin"diyip hemen mutfağın camını açtım, bu sayede mutfaktaki dumanlar gitmişti. " Ne alakası var ya? Alt tarafı pilavı yaktım hem merak etme aç kalmazsın tavuk çorbası hala iyi durumda. "Kendinden emin bir şekilde konuşunca bir iç çektim. Bir kaç saniye sonra burnuma kokular gelmeye başladı bir dakika çorba! Koşarak çorbanın altını kapattım ve Tae'de çorbayı kontrol etti. Çorbanın dibi tutmuştu. 3 gündür akşam yemeğini o yapmaya çalışıyor ama hep yemeğin başına bir olay geliyordu sanırım bu akşamda pizza yemek zorundaydık.
Bana mahçup olduğunu belirten gözlerle bakınca" yemek yapamıyorsun işte bir gün mutfağımı yakacaksın"dedim o da hemen "mutfağımızı" diye belirtti. Ona sinirli olduğunu belli eder gibi baktım ama o utanmış bir şekilde yere bakıyordu. Utandığını esmer teninin kızarmasıyla anlamıştım ve istemsizce bu haline gülümsedim. " bu akşamda pizza'ya kaldık maalesef, ama bundan sonra yemekleri ben yapacağım ve sen mümkünse mutfağa adım atma " dedim. Hemen bana"oldu paşam başka emrin, kendi evimde kendi mutfağımamı girmiceğim sen öyle san"
diye bana çıkıştı ve salona gitti.Arkasından "Evimiz" diye bağırdıktan sonra telefonumu elime alıp hemen bir pizza siparişi verdim.Sonrada bende salona gidip karşısındaki koltuğa oturdum konuyu dağıtmak amacıyla"ayağın nasıl oldu? "Diye sordum. Oda bana olan sinirli bakışlarını yumuşatırken " daha iyi"dedi.Gözüm ayak bileğine kayınca sargıyı çıkarttığını fark ettim.Ayağa kalkıp küçük masadan kumandayı aldıktan sonra ortaklaşa bir film seçip açmıştık o sıradada pizza'lar gelmişti bir yandan pizza yiyip bir yandan da karşımızdaki gay filmini izlemeye başladık diğer bir yandanda bazı karakterleri eleştiriyorduk. Bu günümüzde böyle geçmişti.
Huh bir günde iki yeni bölüm.316 kelimemi waw cidden. Bölümler biraz kısa ama diğer bölümleri uzun yapmaya çalışcağım ,2 kere kontrol ettim eğer bir hatam varsa sorry.
Alf1Ridaa'nız kaçar
Öpüldünüz💋Bölüm sonu fotoğrafI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE
FanfictionŞarkıcı JEON JUNGKOOK yanlışlıkla futbolcu KİM TAEHYUNG ile aynı evi satın alır. Yan ship: Yoonmin Namjin Hosewoon(Hoseok ve Rowoon)