Sarmaş dolaş

45 12 4
                                    

Hakim Bakış Açısı
Taehyung oturma odasının koltuğunda yatıyordu. Yanında ise Jungkook la sarılarak uyumuşlardı.Yerde yan yana uyuyan Jimin ve Yoongi vardı.

Taehyung
Büyük bir baş ağrısıyla gözlerimi açmaya çalışmıştım fakat ışık yüzünden tam açamamıştım.Nihayet gözlerim ışığa alıştığında tamamen gözlerimi açmıştım.Gövdemin üstünde bir baskı hissettiğimde hemen yanıma bakmıştım.Siktir yanımda Jungkook vardı ve biz sarılarak uyumuştuk.

Kıpırdanmalarımla Jungkook'uda uyandırmıştım. Biraz ayılmasını bekledim O sırada oturma odasına bir göz gezdirdim.Oturma odası berbat haldeydi. Yerlerde Soju şişeleri, abur cubur kırıntıları,patlatılmış konfeti ve bir adet Yoongi ve Jimin. Jungkook'un sözleriyle ona döndüm. "Tanrım, bu eve ne olmuş böyle 3.Dünya savaşımı çıktı bu evde" dediği şeyle kıkırdadım.

Sonrasında yerde yatan Jimin ve Yoongi ikilisini uyandırdık. Ve hemen evi toparkadık. Evi toparlamamız tam 2 saatimizi almıştı. Saat 10'a geliyordu ve kahvaltı etmeye karar verdik. Tam kahvaltı hazırlıyacaktık ki aklıma gelen şeyle durdum ve bağırmaya başkadım.

"Hoseok ve Rowoon yok" bağırmamla herkes bana dönmüş ve hemen yerinde koşmaya başlamıştı. "Onları tamamen unutmuşuz" dedi Jimin sonra onları telefonla aramıştık milyon kez ama bulamayınca evin her yerini aramaya başladık. Bu 3 katlı villada tüm odaları aramaya başladık tek tek ama yoklardı en son çok yorulmuş bir vaziyette 3. Kattaki misafir odasına baktım ve içeride  uyuyan çifti görünce mutluluktan çığlık attım bunun üzerine diğerleride gelmişti ve hemen onları uyandırmak için yataklarına doğru ilerledik ama onlar gövdeleri çıplak sarmaş dolaş uyuyorlardı. Anlık gözlerimi kapatma gereksinim duydum gerçi Rowoon'u bir kaç kez tatilde veya havuzda çıplak görmüştüm ama burada Hoseok da vardı. onlara bakmak yerine arkamı döndüm ve Jungkook da ikiliyi sarsarak uyandırdı bir kaç dakika sonra ayıldılar ve birbirlerine bakıp yüksek bir çığlık attılar.

Ayh bitti bu bölümde
Rowseok çiftinin yaşadığı o olay darısı Taekook'a inşallah 777
Karneleri de aldık bugün

PURE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin