Karanlık bir oda. Bir çocuk o karanlık odada yalnız başına hıçkırarak ağlıyor. Pardon yalnız değil etrafta cirit atan fareler ve duvarıda Gezen böcekler....Bunlar çocuğun daha fazla ağlamasına sebep oluyordu
"Çıkarın beni buradan"
"Çok korkuyorum"
"Yardım edin lütfen"
"Burası çok kirli ve kokuyor"
Çocuk dizlerini yüzüne çekmiş bir vaziyette ağlamaya devam ediyordu. Bu karanlık oda onu fazlasıyla korkutuyordu."özür dilerim, çıkarın beni buradan"derken içeriden bir ışık geldi. Çocuk o anda Öyle bir gülümsedi ki içinden "Tanrı sesimi duydu " diye geçirdi. Taki o an gülümsemesi yüzünden soğdu.
"Tae uyan, yine kabus görüyorsun"
"Uyan Taehyung uyan kabus bu sadece"
Taehyung
Hafif bir sarsıntıyla uyanmıştım. Başımda Jungkook vardı. Tanrım yine kabus görmüştüm. Bıkmıştım artık bu kabuslardan. Hemen yerinde doğruldum ve bir bardak suyla kendime geldim. Jungkook o sırada bana yumuşak gözlerle bakıyordu. Hayır bu onun beni 2. Defa bir kabustan uyandırışı değildi.Buraya geldiğimden beri neredeyse 5 defa beni uyandırmıştı. Mahçup oluyordum ona her defasında o ise sabahın erken saati'nde onu uyandırdığım için bana kızmak yerine hep o yumuşak gözleriyle bana bakıyordu.Bana her defasında anlatmak istersen dinlerim diyordu ama ben anlatmıyordum oda konunun üstünde çok durmuyordu. Hayır ona güvenmediğim'den değil gerçeklerle yüzleşmekten korktuğum için anlatmıyordum. Aslında uzun zamandır kabus görmüyordum. Çünkü eğer birisiyle sarılıp uyursam geceleri rahat uyurdum ve sabahları kabus görmeden uyanırdım.
Ama bu eve taşındığımdan beri her sabah kabus görüyordum. Hemen bir duşa girdim sonrada Jungkook la beraber kahvaltı ettik'den sonra villamızın arkasındaki ormana gitmeye karar verdik. Bu ormana ilk girişimdi bu yüzden çok heyecanlanmıştım. Öte yandan Jungkook'un bana olan dargınlığıda geçmişti. Biz ormanda dolaşırken Jungkook bana "neden hep kabus görüyorsun? " diye sormuştu.
"Hep değil sadece yanlız uyuduğum zamanlar kabus görüyorum'
" Hm anladım, peki dün gördünmü? "
(Yoongi lerde kaldığı zamandan bahsediyor)"Ah, hayır. Hyunglarımla sarılarak uyuduğum için görmedim"biraz daha ormanda dolaştıktan sonra Jungkook işine gitmişti benimde maçım vardı zaten bu yüzden stada gitmiştim.
Ayh bu bölümde bitti
Alf1Ridaa kaçar
1 kere kontrol ettim yanlış varsa sorry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE
FanficŞarkıcı JEON JUNGKOOK yanlışlıkla futbolcu KİM TAEHYUNG ile aynı evi satın alır. Yan ship: Yoonmin Namjin Hosewoon(Hoseok ve Rowoon)