Görülen Kabuslar

54 14 3
                                    

Taehyung

"Tae, Tae uyan, kabus görüyorsun uyan"hafifçe bir sarsılmayla  yavaşça gözümü açtım. Karşımda Jungkook'u görünce istemsizce kaşımı çattım,sanırım bağırış seslerimden gelmişti.Yine gördüğüm o korkunç kabus sebebiyle yatağımı  terden ıslatmıştım. Jungkook komodindeki sürahi den hemen bir bardak su verdi. Hızlıca suyu içtim bana " iyi misin? "Diye sordu, kafamı evet anlamında salladım.

" bu kadar korkacak ne görmüş olabilir sinki? "Diye soru yönelttiği nde kafamı olumsuz anlamda salladım ve" anlatmasam?"diye tekrar ona soru yönelttim, aslında bu bir soru değildi çünkü ne gördüğümü anlatmıyacaktım. Zaten oda anlamış olacak ki kafasını olumlu anlamda salladı. "Peki madem sen uyu saat daha çok erken" dedi Jungkook bende "bugün maçım var , bir duş alıp evden çıkacağım. 1 haftadır ayağım yüzünden gidemiyorum zaten"dediğimde oda tamam diyip odadan çıkmıştı. O sırada da hemen kendime gelmek için bir duşa girdim.

Duşta gördüğüm kabusu düşündüm. Kabusumu hemen açıklığim . Odasında çalışma masasında ders çalışan 6-7 yaşlarında bir çocuk bir yandanda bir şeyler mırıldanıyor. Aniden açılan odasının kapısıyla irkilip kapıya doğru baktı, gördüğü manzarayla o an orada olmak istemedi. Karşısında elinde kemer olan bir adam ona doğru yaklaştı ve hiç acımadan ona vurmaya başladı. Küçük çocuk çığlıklar eşliğinde karşısındaki kadına "yardım et" diye bağırmaya başladı. Kadın kapıda soğuk gözlerle ikisini izliyordu. Bir  yandan küçük çocuğa vuran adam bir şeyler bağırarak söylenmeye başlamıştı. "nasıl dayak yersin! " diyordu. İşte tam burada uyanmıştı Taehyung

Kısa bir duşun ardından hemen üstünü giyip kafası dolu bir şekilde merdivenlerden hızla indi. Tam kapıya yönelmişdi ki Jungkook'un ona seslenişiyle durdu. "Açsındır şimdi,harika bir kahvaltı hazırladım bir şeyler ye öyle gidersin"

"Aç değilim aslında"

"Olurmu? Futbol oynayacaksın , kendini aç hissetme sen bile orada düşüp bayılmamak için bir kaç lokma ye" dediğinde Tae ısrar etmemek için kafasını olumlu anlamda sallayıp salondaki masaya doğru ilerledi Jungkook'da arkasından ilerleyip sandalyeye oturdu. Tae bir kaç lokma ağzına atıp gitmek istesede Jungkook ona zorla yedirip öyle gönderdi.

Jungkook

Taehyung evden gittikten bir kaç saat sonra bende çıktım evden. Hemen şirkette ki dans stüdyosuna gittim.Bu gün yeni çıkarttığım şarkımın dansını yapacaktım.

***
Bir kaç saat prova yaptıkdan sonra arkadaşlarım Jimin, Namjoon hyung ve Hoseok'la sahilde  buluşmuştuk. "Ee yeni enişt- pardon ev arkadaşınla nasıl gidiyor" bunu diyen Jimindi, bunun üzerine kaşlarımı çatarak Jimine baktım o ise sırıtarak bana bakıyordu"utandırma çocuğu Jimin"lafa atılan Hoseok la birlikte ne saçmalıyorsunuz diye söylenecek ken Namjoon hyung'un sesiyle sustum. "Sen bakma onlara, ev arkadaşınla iyi anlaşıyor musun" diye düzgünce soru yönelttiğinde içimden bir şükür  çekmiştim. En azından aramızda bir mantıklı konuşan vardı. "Taehyung bence çok iyi biri, iyi anlaşıyoruz onunla" "yaaa demek öylee" diye konuşmaya başlayan Jimin,Hoseok'a dönüp göz kırptı. Sinirden elimdeki sigara paketini Jimine attım o sırada abartılı bir Çığlık attı Jimin. İyiki bizim olduğumuz bölgede çok fazla kişi yoktu yoksa ne yapıyor bu mallar diye bize bakış atarlardı. Daha önce böyle bişey çok yaşadığımız için rahatça tahmin ediyordum.

"Bizi ne zaman Taehyung'la tanıştırcaksın Jungkook" dediğinde Hoseok bu sefer cidden sinirlenmiştim ve ayağa kalkıp ikisine dalaşcağım sırada Namjoon hyung beni tutu ve o ikisine ölümcül bakışlar attı. Konuyu hemen değiştirdi ve başka şeyleri konuşmaya daldığımızda saatin 11 olduğunu gördüm geç olmuştu artık gitmeliydim kısa bir vedalaşma sonunda eve gittim. Işıklar kapalıydı ve Tae ortalıkta yoktu her yerde onu aradım bulamayınca son çare ona hemen bir mesaj attım.

Yb sizce Taenin kabuslarının arkasında neler var? Neyse
Spoiler vermicem Alf1ridaa'nız kaçar öpüldünüz 💋

PURE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin