Jungkook
Bu gün çok sıkıcı şirket toplantılarına girmiştim ve cidden çok yorulmuştum.Bu yüzden direkt evime girip bir duş alıp rahatlama hayalleri kurmuştum. Arabama binip evime doğru yol aldım.Kapıya gelince evde kahkaha sesleri duydum. Anahtarımla kapıyı açıp salona doğru ilerledim ve gördüğüm şeyle şok olmuştum.Koltukta yan yana oturan Taehyung ve Jimin kahkaha atarak muhabbet ediyordu karşılarında oturan Hoseok'da muhabbete katılıyordu cidden çok eğleniyor gibi duruyorlardı.Bizi farkeden Hoseok'du bana bakıp bağırmaya başladı.
"Hey, Taehyung gelmişsin sonunda".Bunun üzerine tüm gözler bana baktı. Jimin konuşmaya başladı. " Siktiğimin Kook'u nerede kaldın sabahtan beri seni bekliyoruz. "Tam Jimini dövecektim ki araya giren Taehyung'un kahkaha sesleriyle durdum. Kare gülümsemesi ile bize bakarak kahkaha atmaya başlamıştı. Tae'yi tanıdığım bu iki hafta içinde ilk defa bu kadar neşeli görüyordum. Bu yüzden daha yeni fark etmiştim.
O cidden çok güzel gülüyordu...
Jiminin beni hafif(!) sarsmasıyla kendime gelmiştim. " Bakıyorumda dalmışsınız Jungo Bey"imalı imalı konuşup göz kırpmıştı.Ona öldürücü bakışlar atmaya başlamıştım, o ise beni aldırmadan sırıtarak Taehyung'un yanına oturmuştu.
"Hoş geldin" Tae'nin o hırıltı sesi duyduğum gibi döndüm. Tanrım bir insanın sesi nasıl bu kadar güzel çıkabilir ki. Sesimin güzel çıkmasına dikkat ederek"h-hoş buldum"dedim.Siktir kekelemiştim.Gözüm hemen Hoseok ve Jimin ikilisine kaydı. Bana bakıp pişkince sırıtıyorlardı. Şimdi onların dilinden çıkmıyacaktım. "Neyse ben bir duş alim" diyerek salondan hızlıca çıktım. Arkamdaki kahkaha sesleriyle kızarmaya başladığıba adım kadar emindim.
Hızlıca odamda ki banyoda girip üstümü çıkardım ve küveti suyla doldurmaya başladım ve hemen küvete girip ılık bir duş aldım. Bu duş gerçektende çok rahatlatıcıydı.Duştan çıktım, üstüme siyah baskılı bir tişört ve altıma mavi bol bir kot pantolon giyip salona indim ve yanlarına oturdum ve konuşmalarına katıldım. Jimin ve Hoseok bana sürpriz yapmak için benden habersiz evime gelmişler. Tabi benim olmadığımı görmeyince bu iki salak arkadaşım gitmek yerine Taehyung la sohbet etmeyi tercih etmişler. Şimdi benim hakkımda kim bilir neler demişlerdir. Onlara hiç güvenmiyorum.
Kapının çalmasıyla Tae'ye baktım birisini mi bekliyordu acaba. Ona baktığımda biraz düşündü ve heyecanlı bir şekilde ayağa kalktı. "Şey ben arkadaşlarımı çağırmıştımda" diyip kapıyı açtı. Kapıda iki tane adam vardı. Adamların birisi kısa ve bembeyaz tenli ydi. Bakışları o kadar soğuktu ki anlatamam. Diğeri ona göre uzun ve kalıplıyıdı.Siyah saçları onu olduğundan dahada yakışıklı gösteriyordu. Hemen Tae'yle sarıldılar ve yanımıza geldiler ve kendilerini tanıttılar. Birisinin adı Yoongi diğerinin adıda Rowoon muş gayet iyi anlaşmıştık onlarla.Ama arkadaşlarım için aynı şeyleri söyleyemezdim bu ne samimiyet yahu, adamların resmen dibine girmişlerdi.
Bu geceye daha çok eğlenceli devam etmek için hepimiz soju içmeye karar verdik. Sojuları ve bardakları getiren Tae cidden çok heyecanlı gözüküyordu.
Jungkook'umun mükemmel kombini
Rowoon numuz
Yoongi marry mee
Neyse Namu ve Jin başka şeyler karıştırdıkları için yoklar bu bölümde
Spoiler vermicem😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE
FanficŞarkıcı JEON JUNGKOOK yanlışlıkla futbolcu KİM TAEHYUNG ile aynı evi satın alır. Yan ship: Yoonmin Namjin Hosewoon(Hoseok ve Rowoon)