?¿

32 7 17
                                    

Hakim bakış açısı

1 hafta sonra...
Taehyung'un yaşadığı olaydan bir hafta geçmişti ve bu bir hafta içinde işler daha kötü bir hal almıştı.Arkadaşları elinden geleni fazlasıyla yapıyordu ancak pek bir işe yaradığı söylenemezdi. Geçmişinin habire bu denli karşısına flaş-back olarak çıkması canını çok yakıyordu. Öyleki bir şeyler yiyemiyor, fazlaca terliyor,ateşi çıkıyor, titriyor, çabuk sinirleniyor, kolayca ilkiliyor,ve bir gecede inanılmaz kötü kabuslar görüyordu....

Arkadaşları Taehyung için inanılmaz derecede endişeleniyorlardı ama başta da dediğim gibi pek bir işe yaradığı söylenemezdi. Jungkook ise...
Karışık duygular içinde Taehyung'u izliyordu çünkü Taehyung izlemesinden başka hiç birşeye izin vermiyor'du. Aslında onu izlemesini de istemiyordu onun için başkasının acımasını istemiyordu sonuçta onlar sadece ev arkadaşından ibaretti değil mi?

Arkadaşları Tae'yi biraz iyi gelmesi amacıyla evinin arkasındaki ormana yürüyüşe çıkarmışlardı. Hava biraz soğuktu bu yüzden kalın giyinmiştiler.Yoongi ve Jin, Tae'yle her ne kadar da konuşmak istese de Tae onlarla konuşmuyordu boş bakışlarla yürüyordu ve düşünüyordu. Eskiden de böyle oluyordu ama bu kadar şiddetli değildi. Peki ya son zamanlarda neden bu kadar şiddetlenmişti ki? Tae bu durumdan fazlasıyla yorulmuştu.Arkadaşları bu bir hafta içinde uzun bir araştırma yapmışlardı  ve işinde gayette başarılı bir psikiyatrist bulmuşlardı. Taehyung'u bu doktora götüreceklerdi. Belkide sözel tedavinin yanında ilaçla tedavi de daha iyi olurdu.

Jungkook
Kötü geçen bir hafta....
Bunun sebebi ise Taehyung'du. Ona karşı garip duygular besliyordum ve bunun kötü olduğuna emindim. Arkadaşlarımın tabiriyle ondan hoşlanıyormuşum. Bunu hep red etmiştim ama içten içe ona karşı beslediğim bu duygular arkadaşlarımın sözlerini doğruluyor du. Ona bakınca mutlu oluyordum. Göz göze gelince istemsizce utanıyordum ama iyi oyunculuk yapıyordum bu yüzden belli ettiğimi sanmıyordum. Gittiğim her yerde istemsizce o aklıma geliyordu. Aslında bazı zamanlar mutlu olsam da bazı zamanlar daldığım için gittiğim ortamlarda sorun  olabiliyordu. Bu bir hafta içinde ise onun bu denli hasta olması beni o kadar çok üzüyor du ki kalbim ağrıyırdu ona bakınca. Bana kendini yaklaştırmıyor'du.Ona yaklaştıkça kendini bende uzaklaştırıyordu. Fazla sinirliydi bu bir haftada. Bu durumu arkadaşlarıyla konuşmak için instagramdan Jin'e yazdım. Numarası olmadığı için instagramdan yazmak zorunda kalmıştım.

İnstagram

   Namnam_Jin
7gönderi|10.8k takipçi|90 takip edilen

8k takipçi|90 takip edilen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6k beğeni

Ateşli bir bakış🔥🔥🔥


Yooncat:🔥

TeteTae:🔥

PURE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin