Taehyung
1 hafta sonra...
Ayak bağımın zedelenmesin'den tam tamına 1 hafta geçmişti. 1(BİR) HAFTA. Ve ben bu 1 hafta içinde hiç sıkılmadığım kadar sıkılmıştım. Hadi ama benim gibi enerjik biri nasıl olurda 1 hafta boyunca hiç bişey yapmadan ayağındaki sargı ile kıçının üstüne oturabilir ki? Ha bide sürekli şişliğin üzerine yapılan buz kompresi....
Sanırım en çok acıtan'da oydu.
Bu 1 hafta içinde ki iyi şeylerden de biraz bahsedim.Normalde geceleri birine sarılamadan yatamadığım için arkadaşım Rowoon bana peluş ayıcık almıştı ve şaşırtıcı bir şekilde rahatça kabus görmeden uyanıyordum. Diğer meseleye gelirsek arkadaşlarım ve Jungkook cidden bana iyi davranıyorlardı.
Arkadaşlarımı az çok anlarım ama peki ya Jungkook? Aslında ona bir kaç kere benimle ilgilenmek zorunda olmadığını demiştim çünkü cidden beni bir yerlere taşıması, şişlik olan yere buz kompresi yapması ve daha bir çok şey beni mahçup ediyordu ve utandırıyordu. Saat akşam 8:00'di ve arkadaşlarım evine gitmişti. Bende Tv izliyordum, Jungkook ise mutfak'da açtığım film için mısır patlatıyordu. Nihayet içeri geldiğinde gözlerimi TV'den çekip ona çevirdim. Önüme patlamış mısır ve bira koymuştu. Aynı şekilde de kendisine koymuştu. Tam filmi izliyecekken aniden bağırmasıyla korkarak ona baktım."ne oldu,, niye bağıroyorsun? "Diye sorduğumda " ayağın için krem lerini sürmeyi unuttuk!"deyince derin bir nefes alıp kaşlarımı çatıp ona baktım "alt tarafı bir krem niye bu kadar abartıyorsun" dedim hemen ayağa kalkıp Tv ünitesinin çekmece sinde kremleri aşıp yanıma geldi. "Abartıyormuyum? Sadece seni düşünüyorum"
diyip yaralı olan bacağımdaki eşofmanımı yukarı sıyırmaya başladı. "Beni düşünmek zorunda değilsin? " diye ona soru yönelttiğim'de kıkırdamaya başladı. "Elbette değilim. Ama ev arkadaşıma yardım etmek istemem kötü bişey mi? " deyip bir yandan da dizindeki sargıyı açmaya başlamıştı. "Yok değilde benim için bu kadar zahmet etme diye söylüyorum" dedim. Kremi yavaşça şişlik olan yere sürmeye başladığında kaşlarını çatıp bana bakmıştı"zahmet'mi, ne zahmeti? Ayağına krem sürüyorum diye ya da seni istediğin yere taşıyorum diye zahmet ettiğimi mi sanıyorsun?"diyip bakışlarını dizime indirip sürdüğü kremi yedirmeye başladı. O sırada ben konuştum "bunları yaparken zahmet etmiyor musun? " gülümsedi. "Hayır tabikide ve bu konuyu daha öncede konuşmuştuk lütfen bende utanma anlaşıldımı? " dediği şeye kaşlarımı çatıp öfkeyle ona baktım oda parmaklarını tenimde hareket etmeyi durdurup bana bakmaya başladı.
"Ne alakası var canım, niye utanim ben? Elbette utanmıyorum. "
Tek kullanımlık olan gazlı bezin paketini açıp yavaşça dolamaya başladı dizime ve gülmeye başladı. "Esmer tenin seni kurtarmıyor Tae. Domates gibi kızarmaya başladın şu haline bak bi" diyip kahkaha atmaya başladı. Elimi yumruk yapıp sert olmayacak şekilde(biraz🤏sert olabilir)omzuna vurdum.Aniden acıyla inledi ve ayağımdaki işlemleri de bitirmişti zaten.
"Aııhh, ne diye o kadar sert vurursun? Şakada yapılmıyor sana. ''Deyince bir anda ne yaptığımın farkına vardım ve ondan hemen özür diledim.
" ayh çokmu canın yandı? Cidden çok üzgünüm bu kadar canının yanacağını tahmin edemezdim"diyince büyük bir kahkaha atmaya başladı. "Tae cidden beni ciddiye mi aldın? Şaka yapıyordum bu yapılı vücuda senin küçük bir yumruğun işlemez. " deyince içimden ne kadarda kibirli birisi demeden edemedim. "Neyse ne artık filmi izleyebilirsiniz miyiz? " deyince ayağı kalktı ve elindeki lerini tekrar Tv ünitesinin çekmecesine koydu. Sonra ise filme kaldığımız yerden devam ettik ama arada sırıtarak bana bakışları dikkatimi çekmedi değil.
Film nihayet bittiğinde yarım saat falan film hakkında konuştuk ve saatin 00:30 olduğunu görünce kaşlarımı çatma'dan edemedim. Sonuçta futbolcuydum bu yüzden her sabah erken kalkmaya alımıştım vede erken yatmaya.Esneme'ye başladığımda Jungkook uykumun gelmiş olduğunu anlayacak olacak ki beni kucağına alıp odama taşıdı ve yatağıma bıraktı. Pijamalarım zaten üstümde olduğu için tekrar değiştirmeye gerek duymadım ve yorganımın altına girip kendimi uykunun eşiğine bıraktım.
Yine kısa bir bölüm yine ben....
Bölümler niye bu kadar az okunuyor ya? Yada fic niye okunmuyor😔 neyse saat gecenin 3:40'u ben yb yazıyorum.. Ve uykumda ağır basıyor fıçı 1 kez kontrol ettim eğer hatam varsa sorry. Alf1Ridaa kaçar bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PURE LOVE
Hayran KurguŞarkıcı JEON JUNGKOOK yanlışlıkla futbolcu KİM TAEHYUNG ile aynı evi satın alır. Yan ship: Yoonmin Namjin Hosewoon(Hoseok ve Rowoon)