İyi okumalar🌹
"Bilmiyorum öyle yazınca ben de direk engelledim."
"Yeni bir hat alıp yazma olasılığı çok yüksek Jis."
"Biliyorum Lix."
Seungmin ve Jeongin sınıfta durmak istediklerini söylediklerinde ben de Felix ile beraber kantine inerken ona bilinmeyen numarayı engellediğimi anlattım. Şuan onun ile bu konu hakkında konuşurken Felix benim iyi olmam için konuşmaya başladı. Çünkü artık biraz korkmaya başladım.
"Jis merak etme. Onu er yada geç bulacağız."
"Kimi bulacaksınız?"
Arkamızdan gelen ses ile yerimizden sıçrarken arkamıza baktığımızda Hyunjin ve Minho tam karşımızdaydı.
"Gerizekalı, ödümüz patladı!"
"Sinirli bir civciv daha önce görmemiştim, şimdi gördüm."
"Hyunjin asıl sinirli 'civciv' i görmek istemiyorsan kapa ceneni."
"Tamam tamam sustum."
Birkaç saniye sessizlik sonra da Minho konuştu.
"Eee kimi bulacaksınız er yada geç."
"Ebeni Delta. Görmek ister misin?"
"İsterim ama başka bir şey."
"Siktir git! Gel gidelim Lix."
Döl israfı Delta işte ne olacak!? Piç bir de sırıtarak söylüyor. Ciddi olmadığını tabii ki de biliyorum. Sadece o an öyle bir tepki vermek istedim. Zaten başım biri ile dertteydi ve benim yüzümden birinin daha ölmesini veya zarar gelmesine dayanamam.
Sınıfa geldiğimizde ders Bay Jeon ile olduğu için herkes sessizce onu beklemeye başladı. Ben ve Felix'te yerimize geçtiğimizde Bay Jeon geldi. Herkes ayağa kalkarken Bay Jeon masasına geçip oturmamızı söyledikten sonra herkes oturdu.
Bir kere daha Bay Jeon ile olan dersimizin sonuna gelirken Bay Jeon son dakika da bir duyuru yapıcağını söyledi.
"Jisung iki ay sonra olan ödeve katılmayacak. Onun not alacağı görev yılsonu balosu için Delta Lee Minho ile şarkı söyleyip açılış dansını yapacağı not olacak. O yüzden şimdiden söylüyorum. Sonra niye Jisung katılmadığı halde nasıl yüz aldığını sormayın. Çıkabilirsiniz."
Herkes bana bakarken bazıları kıskanmış bazıları ise kızgın bir şekilde bana bakarken kızgın tarafın Minho hayranları olduğunu anlamamak için salak olmak gerekirdi. Ama ben umursamadan arkadaşlarım ile konuşurken önüme gelen Omega kız ile dikkatimi ona verdim.
"Sırf herkesin istediği Sigma'sın diye Delta'ma yaklaşabileceğini mi sanıyorsun?"
"Peki sen Yun? Sırf kendini yada başkalarını tatmin etmekten bıkmadın mı?"(Jeongin)
"Seni sürt-"
"Kelimelerine dikkat Yun. Aksi takdirde hiç iyi şeyler olmaz."(Seungmin)
"Seungmin her zaman arkadaşlarını koruyorsun ama sana denilen en ufak şeyi bile kafana takıyorsun."
"İşte şimdi seni elimden kimse alamaz sürtük!"(Felix)
Jeongin ve ben Felix'i, Yun'dan ayırmaya çalışırken Seungmin sınıftan koşar adımlar ile çıkarken onun peşinden gitmek için sınıftan çıkarken Minho'ya çarptım. Ona bir şey demeden gidecek iken Minho kolumdan tutunca durmak zorunda kaldım.
"Ya kardeşim beni bir bırak."
"Bırak Seungmin ile Chan konuşsun."
Şaşkınlık ile Minho'ya bakarken Hyunjin ve Changbin, Felix'i Yun'dan ayırmaya çalışırken Jeongin'e yardım ederken oraya gidip Felix'i zar zor durdurmuş şuan Felix ise hıncını Hyunjin'den alıyordu.
"Hayır bıraksaydınız da gösterseydim ona benim arkadaşlarıma laf atmak ne demekmiş!"
"Yaa anladık da burada benim suçum ne ki her bağırdığında bana vurmak zorunda mısın?"
"Hyunjin."
"Efendim?"
"Daha fazla dayak yemek istemiyorsan kapa çeneni!"
Evet cidden çok iyi arkadaşlarım vardı. İroni olarak değil gerçekten çok iyi arkadaşlarım vardı.
"Ya bak o gün sadece o gün birazcık, çok azcık gözlerim ile yemiş olabilirim."
"Sadece o gün mü?"
"E-evet."
"Hmmm anladım."
"N-ne anladın?"
"Saçların çok güzel olmuş bugün Jeongin."
"Teşekkür ederim."
Ahh benim tatlı bebek ekmeğim. Utandığı için yüzünü yere eğerken ben onun öyle yapmasına gülümserken Minho oturduğumuz masadan kalkıp konuştu.
"Tamam yeter bu kadar gidelim, Kötü günler dilerim Sigma."
"Sana da Delta."
Onlar yerlerinden kalkarken Seungmin ve Chan gelmiş sonra Seungmin bizim yanımıza mutlu bir şekilde oturdu. Chan'da bizle vedalaştıktan sonra diğerlerinine katıldı. Biz Seungmin mutlu olmasına sevinsekte acaba Chan ile ne konuştular da Seungmin'in yüzünde güller açıyor? Neyse Seungmin isterse bir gün anlatır zaten bize.
÷÷÷
Bilinmeyen numara x Jisung
Bilinmeyen numara:
Engellemen hiçbir şeyi değistirmez hayatım sana son bir şans bundan sonra birisi ile samimi olduğunu veya ona karşı bir şeyler hissedersen o kişiyi ölmüş bil.Jisung:
Kimsin sen?(Görüldü.)
🌹 Bölüm bitti🌹
😻💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rose and ocean÷minsung÷
LobisomemBir tarafta herkesin en çok beraber olmak istediği güzel Sigma Han Jisung Bir taraftan da herkesin tanıdığı ve herkesin rüyası olan Delta Lee Minho "Bence en güzel koku gül ve okyanustur..." Yan shipler: ÷Hyunlix÷ ÷Chanmin÷ ÷Changin÷