İyi okumalar🌹
Sonunda bir haftayı geride bıraktıktan sonra şuan evimde Minho'nun evine gitmek için hazırlanıyorum. Ne giyeceğimi düşünürken telefonumdan mesaj geldi. Siu'nun artık bana yazmayacağını bilsem de bazen tedirgin oluyorum. Ekrana baktığımda bizim gruptan olduğunu gördüm. Sadece ödev olup olmadığını soruyorlardı.
Onlara kısa bir cevap verdikten sonra tekrar ne giyeceğime baktım. Bugün hava çok sıcak olduğu için üstüme bol, kısa kollu, uzun beyaz bir tişört giyip altıma ise siyah bir şort giydikten sonra saçlarıma şekil verdikten sonra evden çıktım. Minho ile evlerimiz yakın olduğu için yürümeyi tercih ettim.
(Böyle hayal edin.)
Yaklaşık on dakika sonra Minho'nun evinde olduğumda kapı zilini çaldım. Birkaç saniye sonra Minho kapıyı açtığında ben bu çocuk ne giyse niye bu kadar yakışıyor diye düşünüyordum. Üstünde beyaz sıfır kol bir üst, altında ise siyah bol bir pantolon vardı.
(Böyle hayal edin.)
"İçeri almayacak mısın artık?"
"Hayır."
Ben ona şaşkınca bakarken o kapının anahtarını alıp kapıyı dışardan kapattıktan sonra beni elimden tutup arabasına bindirdi. Ben daha yeni şoktan çıkarken Minho kendi emniyet kemerini taktıktan sonra o tam benimkini takacak iken ben kendim taktım. Ondan sonra ise arabayı sürmeye başladı.
"Minho nereye gidiyoruz?"
"Hastaneye."
"Hastane mi?"
"Hı hı."
"Peki neden?"
"Fazla merak sincabı öldürür Jis."
"Kedi değil miydi o?"
"Ama sen sincapsın."
Minho ile konuşmamı bitirdikten sonra camdan dışarıyı izlemeye başladım. Yaklaşık on beş dakika sonra hastaneye geldiğimizde arabadan indik. Minho elimden tutup beni hastanenin içine kadar sürükledi.
Danışman ile birkaç saniye konuştuktan danışmanın tarif ettiği yoldan ilerledikten sonra bir doktorun odasına geldik. Minho beni bir sandalyeye oturtup buradan bir yere ayrılmamı söyledikten sonra odaya girdi. Bir kaç dakika sonra benim girmemi söyledikten sonra anlamaz bir şekilde odaya girdim.
Yerinde oturan doktora selam verdikten sonra oturdum. Doktor bana da selam verdikten sonra konuştu.
"Jisung en son ne zaman kızgınlığa girdin?"
"Bir buçuk ay önce."
"Ama biliyorsun ki kızgınlık aydan aya olan bir şeydir. Ve senin ki iki hafta gecikmiş. Bu fazla ciddi bir sorun değil ama ilerleyen zamanlarda bu şey sana zarar verebilir."
Minho'ya baktığımda benden daha dikkatli doktoru dinlediğini görünce cidden şaşırdım. Ayriyeten demek bu yüzden hastaneye geldik. Salak ben de ona bir şey oldu sandım...
"Bu yüzden bastırıcı bu sefer kullanmamaya çalış onun yerine Minho senin üstüne feromonlarını salgılayabilir. Alfalar sende okyanus kokusunu alırlarsa yaklaşmazlar."
Bir süre daha doktorla konuştuktan sonra doktor ne olur ne olmaz kanımda enfeksiyona sebep olacağından dolayı birkaç ilaç yazdıktan sonra Minho ile doktora teşekkür ettikten sonra odadan çıktık. Minho ile arabaya kadar konuşmadıktan sonra arabaya biner binmez konuştum.
"Normalde bunu başkası yapsa onu gebertirdim ama sen Delta, sen ne yaparsan yap hep mutlu oluyorum. Teşekkür ederim sana..."
"Jis ben aslında seninle bir şey konuşmak istiyorum."
"Biliyorum bugün buna emin oldum ve Lee Minho evet senin ile sevgili olurum..."
"Ciddi misin?"
"Evet, sadece senin kokunu, sadece senin bana güzelim demeni seviyorum."
"Güzelim..."
🌹Bölüm bitti🌹
"💌💟"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rose and ocean÷minsung÷
Loup-garouBir tarafta herkesin en çok beraber olmak istediği güzel Sigma Han Jisung Bir taraftan da herkesin tanıdığı ve herkesin rüyası olan Delta Lee Minho "Bence en güzel koku gül ve okyanustur..." Yan shipler: ÷Hyunlix÷ ÷Chanmin÷ ÷Changin÷