İyi okumalar🌹
"Biliyor musun Jis?"
"Neyi?"
"Şuan seni öpmemek için kendimi zor tutuyorum."
Minho'nun dediği şey ile kalbim fazla hızlı atmaya başladı. Dediği cümle beynimde yankılanırken Minho bana yaklaşıyordu. Ama ben sanki hareket yetkimi kaybetmiş gibi olduğu yerde durdum.
Minho benim yüzüme eğilirken bu sefer nedeslerim hızlanırken Minho sanki dudağımı öpecekmiş gibi eğilirken ben istemsiz gözlerimi sıkıca kapattım. Ama bir şey oldu. Dudağımda beklediğim baskıyı yanağımda hissettim. Bununla gözlerimi açarken Minho bana sırıtarak bakıyordu.
"Kötü günler dilerim Sigma."
"Sana da Delta!"
Minho sesli bir şekilde kahkaha atarken onu evden kovdum. Piç! Daha yeni yeni kalbim kendime gelirken eğer noodle hazırlarken bastırıcıdan bir kaç kez içmeseydim etraf gül kokusuna dönerdi.
Bizimkilere bugün olanları anlatacağıma dair -zorla- söz verdiğim için telefonumu yemek masasının üstünden alıp gruba girip yazdım.
÷÷÷
Welcome to Cehennem🤗😌
Jisung:
Arkadaşlar
Bir şey olduJeongin:
Ben biliyordum zaten
Siz ikiniz kavga etmeden yapamazsınız diyeSeungmin:
Jeongin sen neden bunların sadece kavga edeceklerini düşünüyorsunFelix:
Dimi amk
Heleki Jisung'u o döl israfından kurtardıktan sonra bence bunların sevgili olmaları bile gerekiyorJeongin:
Ya siz beni niye ciddiye alıyorsunuz
Dalga geçiyorumJisung:
Minho beni öptü(Görüldü.)
Yanaktan ama
Felix:
Açıkca anlat şu olayıJeongin:
Ne oluyor bu cehennemdeSeungmin:
Jis anlat artık
Ne demek öptü
Ne demek yanaktanJeongin:
Ne demek dudaktan değilJisung:
Ya dur bir Jeong
Şimdi anlatıyorum bölmeyin(Görüldü.)
Biz Minho ile benim evimde buluştuktan ses stüdyosuna indik. İşte orada benim kaç aydır üstünde çalıştığım bir şarkı vardı onu da dün gece bitirmiştim ama son kez üstünden geçerken Minho'da ses stüdyosunu incelemeyi bırakıp yanıma geldiğinde tam arkamda olduğu için şarkı sözlerini o da okuyabildi. Sonra dedi ki 'bence adı want so bad olsun' dedi ben de arkamı döndüğümde onunla çok yakın olduğumuzu fark ettim bu yüzden feromon salgıldım falan filan buralarda fazla bir şey olmadı sonra işimiz bittiğinde eve geri çıktık sonra ben ikimize de noodle hazırladıktan sonra sohbet ederek yemeğe başladık. Minho gitmem gerektiğini söylediğinde onu kapıya kadar eşlik ettim. Sonra bir anda bana 'Biliyor musun Jis?' diye sorunca ben de neyi dedim o da direk 'şuan seni öpmemek için kendimi zor tutuyorum.' dediğinde o aralarda ben hareket yetkimi kaybetmiş olabilirim yüzüme doğru eğilirken ben istemsiz gözlerimi kapattığımda o ise geri yanağımdan öptüğünde gözlerimi açtım. Sonra bizim artık ne olursa olsun asla eskimeyen vedalaşmayı yapıp onu evden kovar gibi evden çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rose and ocean÷minsung÷
Hombres LoboBir tarafta herkesin en çok beraber olmak istediği güzel Sigma Han Jisung Bir taraftan da herkesin tanıdığı ve herkesin rüyası olan Delta Lee Minho "Bence en güzel koku gül ve okyanustur..." Yan shipler: ÷Hyunlix÷ ÷Chanmin÷ ÷Changin÷